PSV Jeugdopleiding

Wit-Russisch jeugdinternational op proef bij PSV.

https://www.ed.nl/psv/wit-russisch-jeugdinternational-op-proef-bij-psv~a64b02b5/

De 17-jarige Kirill Kirilenko uit Wit-Rusland is momenteel op proef bij PSV. De jeugdinternational heeft nog een contract tot en met 2019 bij Dinamo Brest en traint mee in de opleiding van de Eindhovenaren.

De club van voorzitter Diego Maradona. Waar een bezoek aan het Philipsstadion al niet goed voor is. :grin: ;)
Goed informatief stuk o.O op welke positie speelt deze jongen normaliter?
 
PSV is sinds dit seizoen aan het twitteren over de PSV Jeugd en wat ik zie is beschamend te noemen. PSV O17 ondertussen 4-0 achter in eigen huis tegen Ajax :FP:
 
O19 heeft met 0-1 gewonnen in Duivendrecht...
tumblr_lgedv2Vtt21qf4x93o1_40020110725-22047-38imqt.jpg

:)
 
Ik zag net dat Oranje -17 op het EK met 5-2 van Engeland -17 had gewonnen, toen ik ging kijken hoeveel PSV-spelers er bij de selectie zitten.... Welgeteld 1 speler, dan is er toch iets goed mis met de opleiding en/of scouting?
 
Ik zag net dat Oranje -17 op het EK met 5-2 van Engeland -17 had gewonnen, toen ik ging kijken hoeveel PSV-spelers er bij de selectie zitten.... Welgeteld 1 speler, dan is er toch iets goed mis met de opleiding en/of scouting?
Ja, of daar wordt ook al slecht rondgekeken ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan