Spaans voetbal

Barcelona - Atlético Madrid is heel lang 0-0 en Atlético Madrid speelt al vanaf minuut 28 met 10 man vanwege een rode kaart.
Maar dan ....
85' 1-0 :BALL: Suarez
87' 2-0 :BALL: Messi
 
Huesca - Barcelona 0-0

Een afgang voor Barcelona tegen de nummer laatst. :oops: Slechts 2 x op goal geschoten in de hele wedstrijd. o.O
 
Barcelona is kampioen van Spanje.

Barcelona - Levante 1-0
62' :BALL: Messi

Barcelona heeft 23 doelpogingen ondernomen en 12 x op goal geschoten.
Keeper Aitor Fernandez Abarisketa (Levante) maar liefst 11 reddingen.
Messi ( ingevallen direct na de rust) scoort de "kampioensgoal". Wie anders.
 
Laatst bewerkt:
Barcelona is kampioen van Spanje.

Barcelona - Levante 1-0
62' :BALL: Messi

Barcelona heeft 23 doelpogingen ondernomen en 12 x op goal geschoten.
Keeper Aitor Fernandez Abarisketa (Levante) maar liefst 11 reddingen.
Messi ( ingevallen direct na de rust) scoort de "kampioensgoal". Wie anders.
8e titel in 11 jaar tijd. Messi al 10 keer kampioen met Barca. Geen enkele speler heeft dat ooit meegemaakt. Wat een tijd is het geweest de afgelopen pakweg 12 jaar met Messi en Ronaldo. Dit gaat nooit meer herhaald worden.
 
8e titel in 11 jaar tijd. Messi al 10 keer kampioen met Barca. Geen enkele speler heeft dat ooit meegemaakt. Wat een tijd is het geweest de afgelopen pakweg 12 jaar met Messi en Ronaldo. Dit gaat nooit meer herhaald worden.

:unsure: Volgend seizoen hebben ze Frenkie toch. ;)
 
8e titel in 11 jaar tijd. Messi al 10 keer kampioen met Barca. Geen enkele speler heeft dat ooit meegemaakt. Wat een tijd is het geweest de afgelopen pakweg 12 jaar met Messi en Ronaldo. Dit gaat nooit meer herhaald worden.

Dat denk ik ook niet. Uniek.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
8e titel in 11 jaar tijd. Messi al 10 keer kampioen met Barca. Geen enkele speler heeft dat ooit meegemaakt. Wat een tijd is het geweest de afgelopen pakweg 12 jaar met Messi en Ronaldo. Dit gaat nooit meer herhaald worden.

Hoewel Barcelona een van de grootste clubs ter wereld is, blijf ik het uniek vinden dat Messi er 10 keer kampioen is geworden. Ik wou dat PSV zo'n speler had, die hier zijn hele leven blijft om titels te pakken.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
8e titel in 11 jaar tijd. Messi al 10 keer kampioen met Barca. Geen enkele speler heeft dat ooit meegemaakt. Wat een tijd is het geweest de afgelopen pakweg 12 jaar met Messi en Ronaldo. Dit gaat nooit meer herhaald worden.
Hmm hoezo Ronaldo nog noemen als Barca 8 titels in 11 jaar pakt. Barca heerst en de rest doet het met de kruimels die van tafel vallen. (Zo zie ik het)


Zie wel in dat Ronalde wel een grote speler is, vraag me ook af wie vaker de cup met de grote oren omhoog heeft gehouden.
 
Hoewel Barcelona een van de grootste clubs ter wereld is, blijf ik het uniek vinden dat Messi er 10 keer kampioen is geworden. Ik wou dat PSV zo'n speler had, die hier zijn hele leven blijft om titels te pakken.
Met een beetje geluk voor jou zal Hendrix aan jouw wens voldoen.
 
Rayo Vallecano - Real Madrid 1-0

o.O :ROFL: :lmao:

Tegen de nr. 20 en is nu met 3 punten erbij nr. 19.

Rayo Vallecano is een in 1924 opgerichte Spaanse voetbalclub uit de Madrileense wijk Vallecas. Thuisstadion is het Campo de Fútbol de Vallecas.

:p
 
Rayo Vallecano - Real Madrid 1-0

o.O :ROFL: :lmao:

Tegen de nr. 20 en is nu met 3 punten erbij nr. 19.

Rayo Vallecano is een in 1924 opgerichte Spaanse voetbalclub uit de Madrileense wijk Vallecas. Thuisstadion is het Campo de Fútbol de Vallecas.

:p
Geeft de burger hier ook weer moed, de bal is rond.

Obv wat ik heb gezien (ca. 40%) was t ook niet onverdiend
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Geeft de burger hier ook weer moed, de bal is rond.

Obv wat ik heb gezien (ca. 40%) was t ook niet onverdiend
Joh, Real geeft stadsgenoot de kans om in de Primera te blijven, aangezien Real zelf verzekerd is van de 3e plaats en dus CL deelname volgend seizoen. Zidane mag wel spelen dat hij boos is, maar dit is een vooropgezet plan, anders zou Zidane het basiselftal niet op 7-8 plaatsen wijzigen.....dit is gewoon een vriendendienst, omdat al ruim voor de wedstrijd bekend was dat de nummer 4 van de Primera Real niet meer zou kunnen inhalen in de resterende wedstrijden....wil uiteraard niet goedkeuren dat Real veel meer had moeten laten zien in aanvallend opzicht....ook al hadden ze geen doelpunten gemaakt, maar het spel had wel veel aantrekkelijker mogen ogen van hun kant uit...
 
Joh, Real geeft stadsgenoot de kans om in de Primera te blijven, aangezien Real zelf verzekerd is van de 3e plaats en dus CL deelname volgend seizoen. Zidane mag wel spelen dat hij boos is, maar dit is een vooropgezet plan, anders zou Zidane het basiselftal niet op 7-8 plaatsen wijzigen.....dit is gewoon een vriendendienst, omdat al ruim voor de wedstrijd bekend was dat de nummer 4 van de Primera Real niet meer zou kunnen inhalen in de resterende wedstrijden....wil uiteraard niet goedkeuren dat Real veel meer had moeten laten zien in aanvallend opzicht....ook al hadden ze geen doelpunten gemaakt, maar het spel had wel veel aantrekkelijker mogen ogen van hun kant uit...

Met nog 3 wedstrijden te gaan staat Rayo Vallecano 6 punten achter FC Girona die op de veilige plek 17 staan. Ik denk niet dat ze dat nog gaan halen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan