PSV - ADO Den Haag | Zondag 21 april | Eindstand: 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dit is typisch een wedstrijd waarbij je bij een veldoverwicht van 80% nog gaat gelijkspelen. Er hoeft maar een bal verkeerd te vallen en het is 1-1. Onze voorhoede is absoluut niet effectief. Zo kun je een hele dag blijven voetballen zonder resultaat. Die ineffectiviteit leert ons dat we niet goed genoeg zijn. Zo'n wedstrijd als vandaag moet je met 3 of 4-0 winnen. Bergwijn doet maar wat en schiet altijd tegen een tegenstander op. Samenspel kent hij en ook Lozano te weinig. Te weinig overzicht, dus beperkte voetballers.
Anderzijds hoeft er maar 1 goed te vallen voor de 2-0
 
WIJ WILLEN GUTI ZIEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waardeloze vent die van Bommel. Oost schreeuwt om Guti, en die egotripper wil er niets van weten...
 
Mooi, het publiek pikt het echt niet meer. Alleen jammer dat dat voor MvB waarschijnlijk een reden is om hem geen speeltijd te geven
Vraag me wel af. Of het helpt. Als guti echt niet presteerd op de trainingen dan stookt dit aardig. Aan de andere kant is alles geprobeerd behalve guti. Terwijl guti toch al wel goals en assists heeft gemaakt.
 
Het staat wel 1-0, maar als er nu geen 2-0 gemaakt wordt, dan krijgen we de deksel op de neus....een vrije trap van El Khayatti en we kunnen het kampioenschap vergeten....
 
Men kan better Gutti rot op zingen, dan pas gaat mvb hem opstellen om te laten zien dat die wel iets kan :sleep:
 
Had nog zo gehoopt dat ik vandaag een goede pot van psv zou missen. Maar Al's ik het zo Lee's Dan heb ik weinig gemist tot dusver
 
ff niet gekeken hier op het forum maar waar zijn alle optimisten gebleven. MvB is gewoon een K coach! Gutti kapot maken en Lozano maar de hand boven het hoofd houden en zijn Sadilekje uit de jeugd maar blijven opstellen.
 
Dus jij noemt Mark van Bommel? Notabene Een held in het PSV shirt met een hart voor zijn club een " waardeloze vent, egotripper"?
Ach, van Basten is door de media en Ajax supporters als trainer nog veel harder afgebrand, en als er 1 een held was als voetballer.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan