PSV - De Graafschap | Zondag 14 april | Uitslag 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Je kan het inderdaad op veel verschillende manieren benaderen. Maar ik zie psv op deze manier ook geen 4 wedstrijden winnen. Het verval wordt steeds groter.

Ik persoonlijk denk ook niet dat PSV alles wint. Aankomend weekend misschien met tegen ADO, die toch wint bij AZ, maar doordeweeks uit tegen Willem II zal denk ik lastig worden.
 
Ik persoonlijk denk ook niet dat PSV alles wint. Aankomend weekend misschien met tegen ADO, die toch wint bij AZ, maar doordeweeks uit tegen Willem II zal denk ik lastig worden.
Dat Willem II al als lastig gezien moet worden zegt al voldoende. Vroeger was het meer de vraag of het 0-5 of 0-8 zou worden.
 
Ik persoonlijk denk ook niet dat PSV alles wint. Aankomend weekend misschien met tegen ADO, die toch wint bij AZ, maar doordeweeks uit tegen Willem II zal denk ik lastig worden.

Op doelsaldo kan PSV het sowieso vergeten, dus zal het moeten gokken op puntenverlies van ajax (en zelf alles dus winnen).
Dat gezegd hebbende, zie ik PSV inderdaad eerder punten verspelen dan ajax en/of zie ik het verschil in doelsaldo eerder groter worden dan slinken.
Zucht...
 
Dat Willem II al als lastig gezien moet worden zegt al voldoende. Vroeger was het meer de vraag of het 0-5 of 0-8 zou worden.

Willem II maakt dit jaar aardig indruk op mij. Wel een beetje alles of niets ploegje, maar rete gevaarlijk. Doen het prima ,staan ook in de finale van de beker. Maar het was natuurlijk jarenlang een degradatiekandidaat maar staan nu keurig 8ste en kunnen meedoen voor de play-offs.
 
Als je met 86 punten en meer dan 90 doelpunten geen kampioen wordt.. Das sinds 2000 maar 2x gebeurd geweest, in 2005 (kampioen PSV) en 2015 (kampioen PSV). Oftewel, we zijn met zoveel punten in al die jaren alleen maar door onszelf afgetroefd. Nu zou het mogelijk Ajax kunnen zijn.

Als we nog 4x winnen en geen kampioen zijn heb ik daar vrede mee. Tegen dit Ajax, wat ik voor het eerst dit seizoen echt ga roemen, is weinig kruid gewassen. 90 van de 100 mensen voorspelde Ajax gemakkelijk kampioen. Ze waren te goed etc. Als je dan 29 speelrondes bovenaan staat en maar 2x verliest in 'n competitie, op onderling resultaat tegen datzelfde Ajax wint.. Dan heb je gewoon een goed jaar.

4x nog winnen. En dan zien we wel waar het schip strandt.
 
Ik heb de wedstrijd niet gekeken, ook de samenvatting niet (was geen aanleiding toe). Ik lees op teletekst een moeizame overwinning. Ik lees ook wissels: minuut 46 Malen voor Ihattaren en minuut 90 Gakpo voor Bergwijn. Deze wissels en de samenvatting op Teletekst zijn niet met elkaar in verhouding: er blijkt geen enkele urgentie uit.

Misschien dat PSV alsnog het kampioenschap cadeau krijgt (is relatief recent 2x eerder gebeurd), vergeef met dat ik dan niet juich, maar in stilte blij ben.
 
http://www.soccernews.nl/news/570143/keiharde-kritiek-op-psv-ik-erger-me-aan-dat-gelul


Helemaal met Valentijn Driessen eens.
Sinds de winterstop spelen we echt slecht, waardoor ik me elke week 90 minuten zit te ergeren gedurende de wedstrijd. Vervolgens hoor ik na de wedstrijd de spelers en trainer in interviews maar zeggen dat de kritiek niet terecht is en het allemaal wel meevalt.

Onbegrijpelijk vind ik dat. Hopelijk wordt intern wel de waarheid tegen elkaar gezegd.
 
http://www.soccernews.nl/news/570143/keiharde-kritiek-op-psv-ik-erger-me-aan-dat-gelul


Helemaal met Valentijn Driessen eens.
Sinds de winterstop spelen we echt slecht, waardoor ik me elke week 90 minuten zit te ergeren gedurende de wedstrijd. Vervolgens hoor ik na de wedstrijd de spelers en trainer in interviews maar zeggen dat de kritiek niet terecht is en het allemaal wel meevalt.

Onbegrijpelijk vind ik dat. Hopelijk wordt intern wel de waarheid tegen elkaar gezegd.

Nou loopt Valentijntje regelmatig te zeiken op PSV, dus het zegt mij niet zo veel...
 
Valentijntje heeft gewoon gelijk :/ MVB die prutst, koppig is en alles maar goedpraat, spelers die ruk spelen en met geluk van een fucking graafschap winnen en nog super trots op zijn ook. Als dit het niveau is wat men hier accepteert dan zijn we echt niet meer te redden

Prutsers + MVB hadden hun excuus moeten aanbieden voor de 2-1 :FP:
 
http://www.soccernews.nl/news/570143/keiharde-kritiek-op-psv-ik-erger-me-aan-dat-gelul


Helemaal met Valentijn Driessen eens.
Sinds de winterstop spelen we echt slecht, waardoor ik me elke week 90 minuten zit te ergeren gedurende de wedstrijd. Vervolgens hoor ik na de wedstrijd de spelers en trainer in interviews maar zeggen dat de kritiek niet terecht is en het allemaal wel meevalt.

Onbegrijpelijk vind ik dat. Hopelijk wordt intern wel de waarheid tegen elkaar gezegd.

Grappig, ik erger me juist aan dat gelul van Valentijn Driessen.
 
Valentijntje heeft gewoon gelijk :/ MVB die prutst, koppig is en alles maar goedpraat, spelers die ruk spelen en met geluk van een fucking graafschap winnen en nog super trots op zijn ook. Als dit het niveau is wat men hier accepteert dan zijn we echt niet meer te redden

Prutsers + MVB hadden hun excuus moeten aanbieden voor de 2-1 :FP:
Wanneer Ajax srraks daar 1-1 speelt is dit ineens toch een heel goed resultaat gebleken.
 
Ik over het algemeen ook, neemt niet weg dat die soms gelijk heeft. Maar heb altijd het gevoel dat hij erg zijn best doet om een keurige tweede Derksen te worden.

Dat heb je volgens mij goed gezien. Valentijn trekt net als De Snor het dunne lijntje over tussen voetbaljournalist en pure mediapose. Begrijpelijk - het verdient een stuk beter. Maar serieus moeten we het niet meer nemen.
 
Wanneer Ajax srraks daar 1-1 speelt is dit ineens toch een heel goed resultaat gebleken.

Als je meer dan 1% hoop in dat hebt dan wil ik echt van me spaargeld professionele hulp voor je betalen, soort van 'fan-goede-daad' in mijn leven.
Als ajaks daar met minimaal 3 goals verschilt wint dan is dat schandalig slecht voor hun doen
 
Als je meer dan 1% hoop in dat hebt dan wil ik echt van me spaargeld professionele hulp voor je betalen, soort van 'fan-goede-daad' in mijn leven.
Als ajaks daar met minimaal 3 goals verschilt wint dan is dat schandalig slecht voor hun doen
Ik ben vaak net zo negatief als dat jij bent, maar wanneer je iedere week, iedere dag je eigen zo loopt te ergeren aan PSV, wat misschien best terecht kan zijn soms, dan zal ik toch echt een andere hobby adviseren.
 
http://www.soccernews.nl/news/570143/keiharde-kritiek-op-psv-ik-erger-me-aan-dat-gelul


Helemaal met Valentijn Driessen eens.
Sinds de winterstop spelen we echt slecht, waardoor ik me elke week 90 minuten zit te ergeren gedurende de wedstrijd. Vervolgens hoor ik na de wedstrijd de spelers en trainer in interviews maar zeggen dat de kritiek niet terecht is en het allemaal wel meevalt.

Onbegrijpelijk vind ik dat. Hopelijk wordt intern wel de waarheid tegen elkaar gezegd.
Je team in het openbaar afbranden? Wat een onzin. Als jij op je werk niet presteert dan word je daar toch ook liever persoonlijk op aangesproken dan in het openbaar?
 
Ik over het algemeen ook, neemt niet weg dat die soms gelijk heeft. Maar heb altijd het gevoel dat hij erg zijn best doet om een keurige tweede Derksen te worden.

En een klok die niet meer loopt, geeft ook twee maal per dag de juiste tijd aan. ;)
 
Dat Willem II al als lastig gezien moet worden zegt al voldoende. Vroeger was het meer de vraag of het 0-5 of 0-8 zou worden.

De grootste uitoverwinning van PSV dateert van 1987-1988 en 1956-1957: 0-6 Het is zelfs nooit 0-5 of 0-8 geworden.

En de statistieken zeggen over Willem II uit:

Winstpercentage PSV. 50,0%
Percentage gelijkspel. 25,0%
Winstpercentage Willem II. 25,0%

https://psv.supporters.nl/historie/tegenstander/48/Willem-II

Zo easy is, en was het dus nooit.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan