FC Groningen

Supporters FC Groningen belagen stadion na bekernederlaag

link

Na de uitschakeling van FC Groningen in het KNVB-bekertoernooi zijn er rellen uitgebroken bij het stadion in Groningen. De ME is in actie gekomen om de woedende fans tot bedaren te brengen. Na de wedstrijd probeerden boze fans de hoofdingang te bereiken.

:unsure: Alle clubs staan boven Groningen. :rolleyes:
 
Als Erwin Koeman een echt Groninger-hart heeft, dan neemt hij binnen een paar weken het stokje over van Danny Buijs en zet hij FC Groningen weer op de rails....Buijs is op dit moment en onder deze omdtandigheden daartoe niet geschikt....om deze puinhoop op te ruimen heb je een "zwaargewicht" nodig, die beschikbaar is, hart voor de club heeft en niet al te veel kost.....dus Erwin Koeman..!
 
Wellicht vergroot het onheil van Groningen de kans dat Arjen bij PSV komt afbouwen.. (mocht degradatie dit seizoen het gevolg zijn)?
Of zal hij (Wout Brama style) ook nog op het plastic van de eerste divisie een jaar willen doorbrengen..?
 
Wellicht vergroot het onheil van Groningen de kans dat Arjen bij PSV komt afbouwen.. (mocht degradatie dit seizoen het gevolg zijn)?
Of zal hij (Wout Brama style) ook nog op het plastic van de eerste divisie een jaar willen doorbrengen..?

Robben stopt op zijn hoogtepunt. Bayern is zijn laatste club.
 
En zo hoort het ook. PSV is er niet bij gebaat als Robben een jonge speler in de weg zit. Groningen kan hem wel gebruiken maar dat heeft die jongen toch niet verdiend.

Vind ik ook. Tenzij we ineens allemaal teruggaan naar onze eerste werkgever.
 
Barca in onderhandeling met Groningen over Ludovit Reis. 18 jaar, middenvelder, Nederlands-Slowaaks.
Lagen de topclubs hier te slapen of doet Barca maar wat?? Hij is mij iig niet echt opgevallen...
 
Barca in onderhandeling met Groningen over Ludovit Reis. 18 jaar, middenvelder, Nederlands-Slowaaks.
Lagen de topclubs hier te slapen of doet Barca maar wat?? Hij is mij iig niet echt opgevallen...
Ik volg Groningen aardig. Hij is met afstand de beste bij Groningen (ook beter dan Mahi en Doan). Maar voor Barca zou hij slechts een goedkope gok zijn. Niet voor hun elftal, maar om te verhuren en voor meer te verkopen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik volg Groningen aardig. Hij is met afstand de beste bij Groningen (ook beter dan Mahi en Doan). Maar voor Barca zou hij slechts een goedkope gok zijn. Niet voor hun elftal, maar om te verhuren en voor meer te verkopen.
Een soort Sendler verhaal ( heb ik de naam wel goed?), dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan