Denzel Dumfries (V)

Dat wel, maar het kan wel zijn dat hij daardoor beperkt gaat worden.
Ik heb ook liever dat hij niet speelt vanavond. Maar je moet toch aannemen dat hij er zelf ook bij is en als het echt onverantwoord is, hij zelf aangeeft niet te kunnen splen.
 
Ik heb ook liever dat hij niet speelt vanavond. Maar je moet toch aannemen dat hij er zelf ook bij is en als het echt onverantwoord is, hij zelf aangeeft niet te kunnen splen.
En hij zal zelf ook heel graag willen spelen.
 
Ik heb ook liever dat hij niet speelt vanavond. Maar je moet toch aannemen dat hij er zelf ook bij is en als het echt onverantwoord is, hij zelf aangeeft niet te kunnen splen.

Het lijkt me juist het type speler dat zichzelf niet goed in bescherming neemt.
 
Het lijkt me juist het type speler dat zichzelf niet goed in bescherming neemt.
Precies. Leek al lange tijd niet fit, en nu weer wat fitter, maar blijkbaar niet van lange duur.
 
Hij speelde inderdaad niet slecht. Waardoor ik toch vermoed dat de vorm van Rosario er voor zorgt dat Dumfries een mindere periode heeft bij PSV. Als Dumfries twijfelt aan Rosario zal hij minder snel opstomen/ iets achter de lijn van Rosario blijven hangen vanwege de angst voor balverlies. Daarnaast zal hij dan minder snel hem terugspelen naar Rosario dus minder mogelijkheden.

Pure speculatie natuurlijk...
 
Hij speelde inderdaad niet slecht. Waardoor ik toch vermoed dat de vorm van Rosario er voor zorgt dat Dumfries een mindere periode heeft bij PSV. Als Dumfries twijfelt aan Rosario zal hij minder snel opstomen/ iets achter de lijn van Rosario blijven hangen vanwege de angst voor balverlies. Daarnaast zal hij dan minder snel hem terugspelen naar Rosario dus minder mogelijkheden.

Pure speculatie natuurlijk...

Klopt, al twijfel ik of het specifiek om Rosairo gaat. Ik denk dat de verdedegende zekerheid gewoon ontbreekt.
Moet PSV gewoon die van Dijk halen, komt het rendament van onze Dumfries zeker ten goede. ;)
 
Klopt, al twijfel ik of het specifiek om Rosairo gaat. Ik denk dat de verdedegende zekerheid gewoon ontbreekt.
Moet PSV gewoon die van Dijk halen, komt het rendament van onze Dumfries zeker ten goede. ;)
Ruilen voor Pereiro. Liverpool kan immers wel wat creativiteit op het middenveld gebruiken.
 
Kunnen ze Denzel met zijn domme praatjes voorlopig geen spreekverbod opleggen? Wat een domme jongen zeg. Ga eens beter presteren en houd verder je mond als je binnen 8 dagen 5 punten hebt verspeelt....

Wat zei hij nu weer dan? Ik kreeg al plaatsvervangende schaamte van die opmerking van hem dat hij vond dat Ajax niet bovenaan had gestaan laatst, maar heeft hij er nog een schepje bovenop gegooid dan? Over domme praatjes gesproken: ben benieuwd of Schwaabje '2 punten voorsprong' nog voor commentaar te vangen is.:rolleyes:
 
Terug
Bovenaan Onderaan