Wielrennen

Volkomen terechte actie van Terpstra tijdens Parijs-Tours.
Met zijn drietjes op kop en eentje doet helemaal niks. Hij laat zijn compaan van Sunweb demarreren en Terpstra laat het expres gewoon gaan. Nu moet die derde nietsnut toch aan de slag. Terpstra laat liever de Sunwebber winnen dan die lul.

Hahaha, gaat die bijgoochem nog sprinten voor plek 2 op niks af. Terpstra wilde die eikel op de streep nog van zijn fiets rijden. Hij kon zich net inhouden. Hij wordt tweede.
 
Laatst bewerkt:
Ploegleider Steven de Jongh bewusteloos gevonden langs Spaanse weg

link

Steven de Jongh heeft botbreuken, ploegleider is mogelijk aangereden

link

Heftig.... :eek::fear:
Hopelijk komt het goed met hem en als er sprake is van een 'dader'/veroorzaker dat ze die te pakken krijgen.
 
Ploegleider Steven de Jongh bewusteloos gevonden langs Spaanse weg

link

Steven de Jongh heeft botbreuken, ploegleider is mogelijk aangereden

link

Heftig.... :eek::fear:
Hopelijk komt het goed met hem en als er sprake is van een 'dader'/veroorzaker dat ze die te pakken krijgen.
Geen botbreuken lees ik.
 
Zit naar wielrennen door de prut te kijken. Er zit een lang schuin stuk in. Wel heel indrukwekkend is het verschil tussen M vd Poel en de rest.
 
Die v.d. Poel is buitenaards goed. Echt ongelofelijk...
Bij gebrek aan concurrentie lijkt dat altijd zo. Van Gerwen leek ook buitenaards goed totdat anderen ook gewoon een pijltje in de dubbel gooide. PSV is nu ook buitenaards goed, maar een zegetocht van Ajax laat dat anders doen aanzien. Penaltynemers lijken ook buitenaards goed totdat bleek dat Cillessen de keeper was. I phone leek ook buitenaards goed totdat Samsung ook, afijn u begrijpt mijn punt ?
 
Bij gebrek aan concurrentie lijkt dat altijd zo. Van Gerwen leek ook buitenaards goed totdat anderen ook gewoon een pijltje in de dubbel gooide. PSV is nu ook buitenaards goed, maar een zegetocht van Ajax laat dat anders doen aanzien. Penaltynemers lijken ook buitenaards goed totdat bleek dat Cillessen de keeper was. I phone leek ook buitenaards goed totdat Samsung ook, afijn u begrijpt mijn punt ?
Maar, jij volgt het veldrijden ook echt? Hij rijdt niet de minsten uit het wiel.
 
Bob Jungels wint met een geweldige solo Kuurne-Brussel-Kuurne.

De Nederlandse baanwielrenners en rensters hebben op het WK in Polen maar liefst 6 keer goud, 4 keer zilver en 1 keer brons gewonnen. Nederland staat daarmee op 1 in de medaillespiegel. Dit was het succesvolste WK voor Nederland tot nu toe.
 
Sjeee, en dan druk ik me heel zacht uit, wat een afdaling van de Cipressa van die Italiaan met snor Bonifacio tijdens Milaan-San Remo.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan