Vechtsport

Lekker dat Kevin Lee op zijn plek is gezet. Op de een of andere manier mag ik die gozer niet.

Had je toch gelijk, wat betreft Lee. En Laquinta is zo slecht nog niet. Ik zou nog steeds graag het affiche Khabib - Ferguson willen zien, en dan natuurlijk een overwinning voor Khabib.
 
Had je toch gelijk, wat betreft Lee. En Laquinta is zo slecht nog niet. Ik zou nog steeds graag het affiche Khabib - Ferguson willen zien, en dan natuurlijk een overwinning voor Khabib.

Ligt denk ik ook aan straf Khabib. Ze blijven het uitstellen. Ben ook wel benieuwd wat eerste partij van Holloway in LW divisie gaat worden. En tegen wie Conor gaat knokken
 
Wel fijn dat ik m'n Fox-abonnementje op kan zeggen met ingang van 1 januari, nu Veronica de rechten heeft gekocht.
 
Ik denk dat hij in de gaten kreeg dat iedereen hem inmiddels uitkotst en dat hij toch z'n belt niet meer terug kan winnen omdat hij voorbijgestreefd is.
 
Verstandige beslissing, daar de randzaken bij deze man de overhand nemen. Financieel compleet afgevuld. En over 5 jaar komt ie weer terug....
 
Fake news!

Het hele bericht is gebasseerd op een tweet waarin ook de opmerking "voorheen bekend stond als Mixed Martial Arts". Gisteren heeft hij nogbij een talkshow verteld dat hij het vechten niet meer hoeft te doen voor de financiele redenen maar het alleen nog maar voor zijn plezier doet. Ik denk dat hij hier binnenkort op terugkomt

En jij denkt dat hij dat voor "zijn plezier" gaat doen? Die komt alleen nog terug voor een enorme bak geld.
 
En jij denkt dat hij dat voor "zijn plezier" gaat doen? Die komt alleen nog terug voor een enorme bak geld.

Natuurlijk doet hij het niet gratis maar mijn punt is dat hij in een korte tijd gaat van plannen om in juli te vechten (zelfde interview) naar ik stop. Als je dan nog de toon van de tweet bekijkt (proper pina colada ipv proper wishkey, voorheen bekend stond...) neem ik het bericht niet al te serieus.
 
Natuurlijk doet hij het niet gratis maar mijn punt is dat hij in een korte tijd gaat van plannen om in juli te vechten (zelfde interview) naar ik stop. Als je dan nog de toon van de tweet bekijkt (proper pina colada ipv proper wishkey, voorheen bekend stond...) neem ik het bericht niet al te serieus.
White heeft bevestigd, begreep ik.
 
Vanavond fight night!
Kijken wat Verhoeven er van bakt vanavond...
Kickboksen is niet mijn favoriet, maar soms zijn er wel leuke gevechten.
bier: check
Snacks: check
Meppen: check
 
Net trouwens een leuke wedstrijd gezien waarbij iemand achter stond in punten, maar met 1 trap iemand knock-out liet gaan.
 
Net trouwens een leuke wedstrijd gezien waarbij iemand achter stond in punten, maar met 1 trap iemand knock-out liet gaan.
Mike Russow vs Todd Duffee in de UFC, dat is een comeback die ik nooit meer vergeet. 3 ronden lang sloeg Duffee Russow helemaal aan snot en toen ineens lag Duffee naar de sterren te kijken. Prachtig!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan