Natuurlijk weet ik dat ook niet. Anders zou ik wel ander werk doen. Maar speculeren is altijd leuk. En daar is dit forum toch voor?

Lijkt me overigens logisch dat missen nieuwe Frenkie zwaarder weegt dan aantrekken nieuwe Ramselaar - je kan je met één Frenkie heel wat Ramselaars permitteren.

Maar als goedbedoelende amateur-scout, die soms wat leest en beelden ziet, baseer je je op een bepaalde compleetheid. De aankoop van Ramselaar heb ik nooit begrepen, want hij is een tamelijk eendimensionale speler. Aardige actie en loopvermogen, maar verder niks. Als een middenvelder bijvoorbeeld technisch vermogen, tactisch inzicht en een verdedigende actie combineert, dan wordt het interessant. Nog interessanter als zo'n speler een bepaalde rust weet te bewaren, en karakter heeft. Lijkt deze jongen te hebben.
Posts zonder ? komt toch heel anders over blijkbaar. Ben het met je eens hoor ,:)
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Bij de Veronica Inside hebben ze het ook over hem. Maar goed het kan zijn dat hij dit idd alleen 1 of 2 wedstrijden per seizoen doet. Dus past ie wellicht ook beter bij Feyenoord.
 
Bij de Veronica Inside hebben ze het ook over hem. Maar goed het kan zijn dat hij dit idd alleen 1 of 2 wedstrijden per seizoen doet. Dus past ie wellicht ook beter bij Feyenoord.
Speelt eigenlijk al het hele seizoen goed. Uitblinker bij Excelsior. We kunnen 'm goedkoop ophalen en meteen een jaartje stallen bij Heerenveen of Groningen, in plaats van de Keuken Kampioen Divisie.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Diverse keren is de naam van Vlap gevallen. Ook door mij eerder genoemd als speler om in de gaten te houden, net als Til bijvoorbeeld. O.b.v. de laatste weken raak ik steeds verder overtuigd dat Vlap een aanwinst voor PSV zou zijn. Hij zou Ihattaren scherp kunnen houden, maar hoewel hij niet als zodanig gebruikt wordt, zie ik in hem ook wel een box-to-box speler. Een beetje als Wijnaldum en Pröpper.

Wat zou moeten helpen is dat PSV een goede band met Heerenveen heeft, Heerenveen de centen ook nodig heeft en hij een klik met Lammers heeft.

Het zou alleen ten kostte gaan van Mauro, maar misschien zou die de omgekeerde weg kunnen bewandelen (verhuur bedoel ik dan).
 
Diverse keren is de naam van Vlap gevallen. Ook door mij eerder genoemd als speler om in de gaten te houden, net als Til bijvoorbeeld. O.b.v. de laatste weken raak ik steeds verder overtuigd dat Vlap een aanwinst voor PSV zou zijn. Hij zou Ihattaren scherp kunnen houden, maar hoewel hij niet als zodanig gebruikt wordt, zie ik in hem ook wel een box-to-box speler. Een beetje als Wijnaldum en Pröpper.

Wat zou moeten helpen is dat PSV een goede band met Heerenveen heeft, Heerenveen de centen ook nodig heeft en hij een klik met Lammers heeft.

Het zou alleen ten kostte gaan van Mauro, maar misschien zou die de omgekeerde weg kunnen bewandelen (verhuur bedoel ik dan).

Tsja. We hebben Thomas ook nog lopen he. Zijn Vlap en hij niet soortgelijke spelers?
 
Sadilek/Thomas, Guti/Rosario, Ihattaren/Vlap volgend jaar? Als we ervan uitgaan dat Hendrix en Pereiro vertrekken, en Rigo niet goed genoeg is?
 
Diverse keren is de naam van Vlap gevallen. Ook door mij eerder genoemd als speler om in de gaten te houden, net als Til bijvoorbeeld. O.b.v. de laatste weken raak ik steeds verder overtuigd dat Vlap een aanwinst voor PSV zou zijn. Hij zou Ihattaren scherp kunnen houden, maar hoewel hij niet als zodanig gebruikt wordt, zie ik in hem ook wel een box-to-box speler. Een beetje als Wijnaldum en Pröpper.

Wat zou moeten helpen is dat PSV een goede band met Heerenveen heeft, Heerenveen de centen ook nodig heeft en hij een klik met Lammers heeft.

Het zou alleen ten kostte gaan van Mauro, maar misschien zou die de omgekeerde weg kunnen bewandelen (verhuur bedoel ik dan).
Waarom zou elke keer als iemand een paar goede wedstrijden speelt hij voor enorm veel geld naar PSV gehaald moeten worden? Terwijl we zelf een overvloed aan middenvelders hebben. En als Vlap concurrentie is voor Ihatarren is het zeker weggegooid geld, die is vele malen beter.
 
Diverse keren is de naam van Vlap gevallen. Ook door mij eerder genoemd als speler om in de gaten te houden, net als Til bijvoorbeeld. O.b.v. de laatste weken raak ik steeds verder overtuigd dat Vlap een aanwinst voor PSV zou zijn. Hij zou Ihattaren scherp kunnen houden, maar hoewel hij niet als zodanig gebruikt wordt, zie ik in hem ook wel een box-to-box speler. Een beetje als Wijnaldum en Pröpper.

Wat zou moeten helpen is dat PSV een goede band met Heerenveen heeft, Heerenveen de centen ook nodig heeft en hij een klik met Lammers heeft.

Het zou alleen ten kostte gaan van Mauro, maar misschien zou die de omgekeerde weg kunnen bewandelen (verhuur bedoel ik dan).

Vlap zou denk ik een vlop worden. Hebben we niet nodig. Die klik vind een speler als Lammers ook wel met een Ihattaren of een andere middenvelder.
 
Vlap zou denk ik een vlop worden. Hebben we niet nodig. Die klik vind een speler als Lammers ook wel met een Ihattaren of een andere middenvelder.
Heeft echt zo een Luuk de Jong hoofd. Doe maar niet.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Nou... de standpunten t.a.v. Vlap zijn duidelijk :grin:

Maar als Mikasa met droge ogen Paal mag opperen, dan mag ik ook best een lans breken voor Vlap :p
Als back-up hè..... Bij Zwolle presteert ie wel goed, dacht ik? Vlap presteert trouwens ook prima bij Heerenveen. Mag van mij ook als back-up komen, maar daar is weinig ruimte voor.
 
Als back-up hè..... Bij Zwolle presteert ie wel goed, dacht ik? Vlap presteert trouwens ook prima bij Heerenveen. Mag van mij ook als back-up komen, maar daar is weinig ruimte voor.
Tsja als je alles dubbel bezet wil hebben, kan hij van pas komen. Of Mauro natuurlijk, dan is Vlap niet nodig.
 
Paal is gratis, Vlap moet 4 miljoen of zo kosten, misschien nog wel meer
Zou ik normaal bedrag vinden.

Of Thomas nog terug komt op niveau, is maar de vraag. En dan was het toch al de vraag hoe hij zich zou manifesteren op het niveau van PSV. Bovendien is het meer een renner en controleur.
Pereiro en Ramselaar mogen vertrekken en Hendrix ook. Laatstgenoemde verfrissing heeft hijzelf, maar ook PSV nodig.
Rigo verhuren.

Dan hou je dus Rosario/Thomas, Gutierrez/Sadilek, Ihattaren/Mauro over. Daar zie ik Vlap wel iets aan toevoegen.
 
Zou ik normaal bedrag vinden.

Of Thomas nog terug komt op niveau, is maar de vraag. En dan was het toch al de vraag hoe hij zich zou manifesteren op het niveau van PSV. Bovendien is het meer een renner en controleur.
Pereiro en Ramselaar mogen vertrekken en Hendrix ook. Laatstgenoemde verfrissing heeft hijzelf, maar ook PSV nodig.
Rigo verhuren.

Dan hou je dus Rosario/Thomas, Gutierrez/Sadilek, Ihattaren/Mauro over. Daar zie ik Vlap wel iets aan toevoegen.
Als Guti zijn potentie niet waarmaakt, vind ik het magertjes met die 6.
 
Terug
Bovenaan Onderaan