Mohamed Ihattaren (M)

Ah, ik weet niet wat er stond. Ik heb niks aan je bericht aangepast dus het zal een van mijn collega's zijn.
Dat was ik.
Parafraseren is geen probleem, het kopiëren dan een alinea is dat wel, vandaar dat ik het heb aangepast.

Ik was in de veronderstelling dat ik je een heads up met uitleg had gegeven op het moment dat ik je post aanpaste, vandaar dat ik er hier verder geen post aan gewaagd heb. Is die uitleg niet aangekomen?
E.e.a. was tot een aantal jaren geleden geen probleem, maar toen kreeg men op de PSV-burelen gezeik over gekopieerde stukken, vandaar dat we die niet langer mogen toestaan op het forum.
 
Dat was ik.
Parafraseren is geen probleem, het kopiëren dan een alinea is dat wel, vandaar dat ik het heb aangepast.

Ik was in de veronderstelling dat ik je een heads up met uitleg had gegeven op het moment dat ik je post aanpaste, vandaar dat ik er hier verder geen post aan gewaagd heb. Is die uitleg niet aangekomen?
E.e.a. was tot een aantal jaren geleden geen probleem, maar toen kreeg men op de PSV-burelen gezeik over gekopieerde stukken, vandaar dat we die niet langer mogen toestaan op het forum.
Dat weet ik, maar ik dacht dat de tekst klein genoeg was t.o.v. het hele artikel.
 
Er waren hier op het forum de nodige twijfels over Mo en zijn entourage. Ben daarom extra blij dat hij vandaag getekend heeft en eerder ook Raiola en Mendes de deur wees. Laten we hopen dat we nog lang van hem kunnen genieten.
 
Goed nieuws. Nu hopen dat hij ook een nieuw contract tekent (met een wat langere duur) nadat hij 18 is geworden.
Dat is inderdaad een nadeel van heel jong debuteren. Als hij straks 18 is en al heel wat wedstrijden gespeeld heeft, wil hij dan nog wel verlengen met het oog op een mooie transfer. Tot op heden zit er een goede kop op, maar in deze transferwereld kan alles snel keren met die vervelende zaakwaarnemers en opdringerige clubs.
 
Er waren hier op het forum de nodige twijfels over Mo en zijn entourage. Ben daarom extra blij dat hij vandaag getekend heeft en eerder ook Raiola en Mendes de deur wees. Laten we hopen dat we nog lang van hem kunnen genieten.
Zullen we maar even afwachten of hij na zijn 18e dat ook doet? ;)
Grapje. Hij heeft zover ik kan beoordelen goede broers die hem voorlopig met beide benen op de grond houden.
Laat de Magic Sultan Mo, onze Frenkie worden waar heel Europa het over heeft! Hoop doet leven.
 
Zullen we maar even afwachten of hij na zijn 18e dat ook doet? ;)
Grapje. Hij heeft zover ik kan beoordelen goede broers die hem voorlopig met beide benen op de grond houden.
Laat de Magic Sultan Mo, onze Frenkie worden waar heel Europa het over heeft! Hoop doet leven.
Hij ligt nu zwaar onder de loupe. Elke aktie zal een beoordeling krijgen. Hopelijk weet hij daarmee om te gaan, en helpt hij ons mede aan alweer een landskampioenschap...:clap2:
 
Hij wordt ook wel enorm opgehemeld nu, ook in de media. Begint bijna Frenkie de Jong proporties te krijgen.

Eigenlijk vind ik Gakpo een vele betere indruk maken met zijn goede trap, snelheid en lengte maar hij is natuurlijk ook wat ouder (bijna 20).
Desalniettemin wel blij dat 'Mo' heeft bijgetekend, laat zijn waarde dan ook maar naar F de Jong/de Ligt-normen gaan..
 
Hij wordt ook wel enorm opgehemeld nu, ook in de media. Begint bijna Frenkie de Jong proporties te krijgen.
[...]

Nee, dit moeten wij als PSV'ers dus níet doen. Als wij alweer realisme erin proberen te brengen, wordt de pers al wel zeker nooit net zo enthousiast over een jonge PSV'er als bij een jonge Ajacied. Dus: #Ihattaren135miljoen #Ihattaren #denieuweMessi
 
Jammer dat hij niet bij de voorselectie van (Jong)Oranje zit. Je zal zien dat Marokko hem meteen gaat uitnodigen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan