Ben ook ff klaar met deze prutser. Geen wonder dat men Cillessen beter vinden dan Zoetje, ook al speelt Cillessen bijna nooit bij Barca.
 
Ik ben niet zo van de keeper de schuld geven, probleem ligt veel meer bij dat ajaks afdankertje en de bejaarde Duitser voor hem. Die laten elke prutsploeg constant op goal schieten en daar is geen keeper tegen opgewassen
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik ben niet zo van de keeper de schuld geven, probleem ligt veel meer bij dat ajaks afdankertje en de bejaarde Duitser voor hem. Die laten elke prutsploeg constant op goal schieten en daar is geen keeper tegen opgewassen
Probleem met Zoet is dat hij heel traag duikt. Aantal jaren geleden, toen Zoet voor het eerst bij PSV in de basis kwam, vond ik hem al als een zak aardappelen naar de hoek gaan. Daar is niet veel aan veranderd. Zoet is simpelweg te traag.
 
Probleem met Zoet is dat hij heel traag duikt. Aantal jaren geleden, toen Zoet voor het eerst bij PSV in de basis kwam, vond ik hem al als een zak aardappelen naar de hoek gaan. Daar is niet veel aan veranderd. Zoet is simpelweg te traag.
Ja eens, maar men slikte dat hier jaren als zoete koek, en schreven hem zelfs de basis van het Nederlands elftal in ?
 
Tjonge jonge, wat een haat en nijd op deze pagina.

Zoet doet het nu even wat minder, maar is normaliter een stabiele, betrouwbare factor. Ik vind hem dan ook beduidend beter dan zijn voorgangers Isaksson, Tyton en Waterman en ben bang dat een opvolger ook voor hem zou onderdoen (en zo niet na een seizoen weer vertrekt maar een betere club).
 
Tjonge jonge, wat een haat en nijd op deze pagina.

Zoet doet het nu even wat minder, maar is normaliter een stabiele, betrouwbare factor. Ik vind hem dan ook beduidend beter dan zijn voorgangers Isaksson, Tyton en Waterman en ben bang dat een opvolger ook voor hem zou onderdoen (en zo niet na een seizoen weer vertrekt maar een betere club).
Hij is keeper van de beste club van Nederland. Soms de op 1 na beste club, maar vaak de beste. Dan word je daar ook naar beoordeeld en het is gewoon te slecht. Het is niet alleen dit seizoen slecht maar al vanaf het begin, met een perfecte wedstrijd tegen Atletico, dankzij de spelers van Atletico die hem lieten shinen door tegen hem aan te schieten. Waardeloze keeper die al jaren een transfer wilt maken, maar ziet dat niemand hem wil hebben. Misschien nu ruilen met Unnerstahl en Zoet het seizoen bij VVV af laten maken.
 
Tjonge jonge, wat een haat en nijd op deze pagina.

Ja gek hè, na zo'n belachelijk optreden. En de statistieken liegen er niet om; 7 van de 8 schoten op het doel van PSV werden een doelpunt. Dat betekent dus dat als de verdediging eens een keer een steekje laat vallen, het gewoon bijna zeker een doelpunt is. Dat laatste gedeelte kun je dan toch echt alleen maar Zoet aanrekenen.
 
Snel Unnerstall halen en Zoet banken.
Nee, niet banken ...daarvoor heeft hij ons de afgelopen jaren vaak genoeg uit de brand geholpen en ons kampioenschappen bezorgd....dus eervol afscheid nemen van Zoet en hem een buitenlandse transfer gunnen. Maar, volgend seizoen dus niet meer in de selectie en Unnerstall in de basis van PSV.
 
Ik wil niet te veel terugkijken. Maar tijdens de seizoenen dat Gomes hier keepte kon er van alles mis gaan in de verdediging, maar Gomes pakte vaak de bal. Een goede sluitpost kan heel veel punten pakken. Zoet doet dit sporadisch. Ik heb nooit begrepen waarom clubs zo weinig investeren in een goede doelman.
 
Ik ben niet zo van de keeper de schuld geven, probleem ligt veel meer bij dat ajaks afdankertje en de bejaarde Duitser voor hem. Die laten elke prutsploeg constant op goal schieten en daar is geen keeper tegen opgewassen
Ja maar dit is dus onzin. Die "bejaarde Duitser" zoals jij 'm noemt is er hoogstpersoonlijk voor verantwoordelijk dat er in anderhalve maand tijd maar negen keer op doel is geschoten. Dat is ongekend laag.

Helaas staat er zo een clown tussen de palen die van die negen ballen er zeven doorlaat. Daar is niet tegenop te verdedigen. Niet met Schwaab, niet met Alex en niet met Sergio Ramos.
 
Overigens kan PSV Unnerstall wel onder bepaalde voorwaarden terughalen, maar ik vermoed dat "Zoet doet het effe niet zo lekker" niet genoeg is om dat voor elkaar te krijgen. Los van het feit dat ik de kans dat PSV dat uberhaupt zou bedenken op zo'n 0,1% schat.
 
Ik ben niet zo van de keeper de schuld geven, probleem ligt veel meer bij dat ajaks afdankertje en de bejaarde Duitser voor hem. Die laten elke prutsploeg constant op goal schieten en daar is geen keeper tegen opgewassen
Dat tegenstanders op goal schieten, daar hebben ze groot gelijk in, maar dat zal nooit 100% zijn te voorkomen. We hebben nu eenmaal het keepen uitgevonden om als laatste dat doelpunt te voorkomen. En ook dat zal niet 100% lukken. Maar om 7 goals tegen te krijgen uit 9 schoten op doel is wel heel veel. 9 schoten op doel in vier wedstrijden. Trek je conclusie.
 
Vind de kritiek nu buitenproportioneel. Ja hij is wat minder momenteel. Maar voor PSV-begrippen een prima keeper. Die 1e goal had hij moeten hebben klopt. Maar die 2e is hij gewoon kansloos als ze er ook zo makkelijk langs glippen. Net of Onana zo goed is. Zag gisteren ook een lucky moment dat maar net goed ging anders was dat een kopie van Heracles.
 
Overigens kan PSV Unnerstall wel onder bepaalde voorwaarden terughalen, maar ik vermoed dat "Zoet doet het effe niet zo lekker" niet genoeg is om dat voor elkaar te krijgen. Los van het feit dat ik de kans dat PSV dat uberhaupt zou bedenken op zo'n 0,1% schat.

Zoet heeft dit seizoen ook al reddingen verricht waarvan ik dacht "doelpunt". Laatste tijd idd zwakke optredens, maar om hem daarvoor bij het grof vuil te zetten...
 
Vind de kritiek nu buitenproportioneel. Ja hij is wat minder momenteel. Maar voor PSV-begrippen een prima keeper. Die 1e goal had hij moeten hebben klopt. Maar die 2e is hij gewoon kansloos als ze er ook zo makkelijk langs glippen. Net of Onana zo goed is. Zag gisteren ook een lucky moment dat maar net goed ging anders was dat een kopie van Heracles.
Zo gaat dat met voetbalsupporters. Spelers worden net zo snel op het schild gehesen als ze ervan af worden geflikkerd. Even een wat mindere fase en ze worden uitgefloten of naar bank, tribune of uitgang verwenst. Het overkwam zelfs Guardado.

On: Zoet heeft zich jarenlang een betrouwbare doelman getoond voor PSV, die soms zelfs boven zichzelf uitsteeg en op belangrijke momenten cruciale reddingen voor ons verrichtte. Het is momenteel inderdaad wat minder allemaal, maar een beetje krediet heeft hij volgens mij wel verdiend.
 
Zoet heeft dit seizoen ook al reddingen verricht waarvan ik dacht "doelpunt". Laatste tijd idd zwakke optredens, maar om hem daarvoor bij het grof vuil te zetten...
Inderdaad, dat kan altijd nog, misschien is het nog te vroeg.
Wanneer komt overigens de eerste container? :unsure:
 
Dat tegenstanders op goal schieten, daar hebben ze groot gelijk in, maar dat zal nooit 100% zijn te voorkomen. We hebben nu eenmaal het keepen uitgevonden om als laatste dat doelpunt te voorkomen. En ook dat zal niet 100% lukken. Maar om 7 goals tegen te krijgen uit 9 schoten op doel is wel heel veel. 9 schoten op doel in vier wedstrijden. Trek je conclusie.

7 uit 8 toch? Ik heb eigenlijk nergens 7 uit 9 gelezen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan