PSV - Fortuna Sittard | Zondag 3 februari | Eindstand 5-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het viel mij trouwens zondag op dat Van Bommel hele andere dingen riep dan de spelers deden. Malen werd bijvoorbeeld tot actie gemaand, maar speelde vervolgens de bal terug. Dumfries moest naar voren dekken, maar bleef staan. Daarvan krijg ik het gevoel dat de spelers op het moment toch niet helemaal doen, wat Van Bommel wil.
 
Het viel mij trouwens zondag op dat Van Bommel hele andere dingen riep dan de spelers deden. Malen werd bijvoorbeeld tot actie gemaand, maar speelde vervolgens de bal terug. Dumfries moest naar voren dekken, maar bleef staan. Daarvan krijg ik het gevoel dat de spelers op het moment toch niet helemaal doen, wat Van Bommel wil.

#VanBommelOut
 
Het viel mij trouwens zondag op dat Van Bommel hele andere dingen riep dan de spelers deden. Malen werd bijvoorbeeld tot actie gemaand, maar speelde vervolgens de bal terug. Dumfries moest naar voren dekken, maar bleef staan. Daarvan krijg ik het gevoel dat de spelers op het moment toch niet helemaal doen, wat Van Bommel wil.

Das ist doch Wahnsinn. Befehl ist Befehl!
 
Nou, ik probeer maar te illustreren dat de ergernis, die hier soms is, over het wat minder fanatieke spel ten opzichte van de start van het seizoen, wellicht niet de opdracht van Van Bommel is.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan