Riechedly Bazoer

Wel mooi dat Bazoer ff terug is in NL, mooi materiaal voor onze trainers om spelers op de weg van de geleidelijkheid te wijzen :cool:
 
Dickie is een Hagenees, die weet echt wel raad met moeilijke ventjes. Hij was zelf vroeger ook de soepelste niet. Fanatiek baasje. ;)
Helaas was vroeger anders. De Bazoertjes van deze tijd zijn al miljonair en kijken letterlijk op een Advocaat neer. Het boeit ze helemaal niks meer. Daarom kijk ik ook steeds minder voetbal. PSV volg ik nog, al is het veelal via het wedstrijdtopic. Andere wedstrijden zoals in de CL kijk ik al niet meer.
 
Helaas was vroeger anders. De Bazoertjes van deze tijd zijn al miljonair en kijken letterlijk op een Advocaat neer. Het boeit ze helemaal niks meer. Daarom kijk ik ook steeds minder voetbal. PSV volg ik nog, al is het veelal via het wedstrijdtopic. Andere wedstrijden zoals in de CL kijk ik al niet meer.

Ach, waarom laat je het toe dat dit soort jongens het voor je verpesten? Je kunt beter medelijden met ze hebben. Een paar jaar na het voetbalpensioen is zo iemand waarschijnlijk niets meer dan een bankroet, zielig hoopje mens.
 
Bazoer tekent driejarig contract bij Vitesse

link

Riechedly Bazoer heeft een driejarig contract getekend bij Vitesse. De 22-jarige middenvelder uit Utrecht komt over van VfL Wolfsburg, waar hij nog een tweejarig contract had.

Tsja ...
 
Bazoer tekent driejarig contract bij Vitesse

link

Riechedly Bazoer heeft een driejarig contract getekend bij Vitesse. De 22-jarige middenvelder uit Utrecht komt over van VfL Wolfsburg, waar hij nog een tweejarig contract had.

Tsja ...

Ik was al bang dat die ook al in de belangstelling stond van PSV.
 
Bazoer tekent driejarig contract bij Vitesse

link

Riechedly Bazoer heeft een driejarig contract getekend bij Vitesse. De 22-jarige middenvelder uit Utrecht komt over van VfL Wolfsburg, waar hij nog een tweejarig contract had.

Tsja ...

En naast Bazoer hebben ze ook Tannane aangetrokken. Slutsky wil een jaar met probleemjongeren werken
 
Bazoer tekent driejarig contract bij Vitesse

link

Riechedly Bazoer heeft een driejarig contract getekend bij Vitesse. De 22-jarige middenvelder uit Utrecht komt over van VfL Wolfsburg, waar hij nog een tweejarig contract had.

Tsja ...

In de voetsporen van Aissati, Reis en Labyad.
 
In the geval van Reis toch zeker zijn zware blessure. Zonder die blessure had hij het wel gemaakt denk ik.
Klopt. De verslaving is eigenlijk begonnen vanaf het moment dat ie in zijn eentje hier zat en wist dat ie nog een jaar moest revalideren voordat ie überhaupt iets met de bal mocht doen. Jong, alleen, in een vreemd koud land, niet al te veel hersenen plus te weinig bagage meegekregen van huis uit: een dodelijke combinatie.
 
In the geval van Reis toch zeker zijn zware blessure. Zonder die blessure had hij het wel gemaakt denk ik.
Da's waar. Hij had echt verzachtende omstandigheden: die jongen is echt niet geboren met een zilveren lepeltje in z'n mond. Voor Reis heb ik wel respect, hoop dat het hem goed gaat.
 
Bazoer de clubhoer. Zo jammer. Die jongen kon echt wel goed voetballen.
Het is zo zonde. Ik heb waanzinnig van hem genoten bij Ajax, niet normaal hoe goed hij af en toe was. Helaas een ontzettend slechte mentaliteit; na een paar wedstrijdjes (terecht) op de bank meteen weg willen.

Ik hoop dat hij slaagt bij Vitesse. Potentie in overvloed, nu dat koppie nog.
 
Terug
Bovenaan Onderaan