Tenzij hij er toestemming voor geeft. Maar dat heeft ook niet toch? Het gaat erom hoe lang hij uit de roulatie is, niet om wat de exacte reden van zijn absentie is.
Daar heb je gelijk in ; volgens de Telegraaf is het absoluut geen breuk. Het rare is ook, dat er volgens mij geen enkel contact was met een andere speler. Het leek bij het vallen gebeurd te zijn. Ik vrees wel een klein scheurtje, maar hopelijk valt het voor hem en ons mee.
 
PSV komt met update over Bergwijn, inzetbaarheid wordt van dag tot dag bekeken

link

De blessure die Steven Bergwijn opliep tijdens PSV-Fortuna Sittard is niet zeer ernstig. De aanvaller viel tijdens het duel uit en moest per brancard van het veld. Hier en daar werd gevreesd voor lange afwezigheid, maar die vrees is ongegrond gebleken.

Gelukkig lijkt het dus mee te vallen. :)
 
PSV komt met update over Bergwijn, inzetbaarheid wordt van dag tot dag bekeken

link

De blessure die Steven Bergwijn opliep tijdens PSV-Fortuna Sittard is niet zeer ernstig. De aanvaller viel tijdens het duel uit en moest per brancard van het veld. Hier en daar werd gevreesd voor lange afwezigheid, maar die vrees is ongegrond gebleken.

Gelukkig lijkt het dus mee te vallen. :)

Gelukkig, hopelijk is hij volgende week zaterdag weer inzetbaar.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
PSV komt met update over Bergwijn, inzetbaarheid wordt van dag tot dag bekeken

link

De blessure die Steven Bergwijn opliep tijdens PSV-Fortuna Sittard is niet zeer ernstig. De aanvaller viel tijdens het duel uit en moest per brancard van het veld. Hier en daar werd gevreesd voor lange afwezigheid, maar die vrees is ongegrond gebleken.

Gelukkig lijkt het dus mee te vallen. :)

:unsure: Dus Steven is een beetje een Weichei? ;)

Maar zou mooi zijn als het uiteindelijk meevalt.
 
Laatst bewerkt:
Gaan we voortaan praten over een Bergwijntje....?? Zondag nog kermend van de pijn, per brancard van het veld, ziekenhuis bezoek en dan vervolgens twee dagen later weer starten met de training.....ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Blij dat hij spoedig weer inzetbaar is, maar vraagtekens bij zijn " blessure" .....:rolleyes:
 
Gaan we voortaan praten over een Bergwijntje....?? Zondag nog kermend van de pijn, per brancard van het veld, ziekenhuis bezoek en dan vervolgens twee dagen later weer starten met de training.....ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Blij dat hij spoedig weer inzetbaar is, maar vraagtekens bij zijn " blessure" .....:rolleyes:

En wat zou hij daar dan verder aan hebben?
Het zal wellicht ook schrik zijn. Als je denk dat je iets afgescheurd hebt en het seizoen voorbij is voor je...
 
Zweepslag? Als je het niet kent, dan kun je schrikken van de plotselinge heftige pijn en denken dat het iets heel ergs is. Past op zich wel bij zijn trekkebenen. De verdere paniek bij Bergwijn zal dan zijn veroorzaakt zijn door onbekendheid met fenomeen en angst voor iets ernstig(er)s. Is uiteindelijk een scheurtje waar je 1-2 maanden zoet mee bent.
 
Gaan we voortaan praten over een Bergwijntje....?? Zondag nog kermend van de pijn, per brancard van het veld, ziekenhuis bezoek en dan vervolgens twee dagen later weer starten met de training.....ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Blij dat hij spoedig weer inzetbaar is, maar vraagtekens bij zijn " blessure" .....:rolleyes:


Ik stoot wel eens m'n hoofd en heb dan waanzinnig veel pijn, maar daarna gaat het weer prima. Bergwijn zal best veel pijn hebben gehad en heeft geen baat bij het faken van een blessure lijkt me. Daarnaast is het een voetballer en tja, dat zijn meestal niet de meest mannelijke mannen.
 
Zweepslag? Als je het niet kent, dan kun je schrikken van de plotselinge heftige pijn en denken dat het iets heel ergs is. Past op zich wel bij zijn trekkebenen. De verdere paniek bij Bergwijn zal dan zijn veroorzaakt zijn door onbekendheid met fenomeen en angst voor iets ernstig(er)s. Is uiteindelijk een scheurtje waar je 1-2 maanden zoet mee bent.
Heb ik ook ooit gehad, na een half jaar denken dat het wel weer overgaat maar eens naar de arts gegaan.
Maar liever dat Bergwijn een watje is en volgende week weer de verdediging van de tegenstander het leven zuur maakt dan dat hij een bikkel is en minimaal een half jaar uit de running is. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan