PSV - Fortuna Sittard | Zondag 3 februari | Eindstand 5-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hoezo angsthazen voetbal? Het was de eerste helft slordig maar toch niet dat ze heel verdedigend bezig waren oid.

Na de 1-0, en helemaal toen Fortuna met 10 man stonden, vond ik het angsthazen voetbal ja. Het was slap, totaal geen idee, stomme getik achterin, op meters lopen dekken, en ga zo maar door. Die Hutten had nog een grote kans op de 1-1.

Pas toen de 2-0 viel, toen ging het lopen ja. Logisch ook, omdat Fortuna er niet meer geloofde. Mag het tegen 10 man?

Genoeg kritiek op het spel van PSV.
 
Hoezo angsthazen voetbal? Het was de eerste helft slordig maar toch niet dat ze heel verdedigend bezig waren oid.
Inderdaad, er is tijdens de hele wedstrijd niet 1 bal onnodig breed/terug gespeeld, integendeel, we hebben de hele wedstrijd aangevallen. We hebben op geen enkel moment geprobeerd de overwinning te consolideren. Ik heb zelfs een uiterst leuke 2e helft gezien, met talloze mooie combinaties, kansen en goals. Angsthazenvoetbal slaat dus idd nergens op
 
Genoten van de tweede helft.
Ik ben blij met Luuk als spits. Wat een werklust en maakt toch weer drie goals. Kan me voorstellen dat hij ook in de kleedkamer belangrijk is. Pereiro had ook weer een goede wedstrijd. Heerlijke goal en assist.

Maar de mooiste lichtpuntjes kwamen toch uit de jeugd. Wat een heerlijke wedstrijd van Gakpo. Pracht assist, pracht goal en pracht voor assist. Daarnaast nog een bal op de paal en als Angelino afgaf had hij er sws twee kunnen maken. Hopelijk kan Gakpo deze lijn voortzetten en Malen krijgt opeens een stevige concurrent. Vraag me sws af hoe de rangorde na vandaag zal zijn.

Ihattaren speelde ook lekker zeg. Hij verdiende een assist, helaas deze wedstrijd niet maar die komt nog wel. Ben benieuwd wat we nog meer van hem mogen verwachten. Toch mooi, week geleden debuut gemaakt. Maar nu pas echt gespeeld. Complimenten aan die jongen.

Helaas wel diep triest de aftocht van Bergwijn. Hopelijk valt het mee en kunnen we hem weer snel zien.
 
Heren, een vriendelijk verzoek. Als er een troll actief is, quote hem of haar dan niet steeds, dat bezorgt ons ontzettend veel zoekwerk om alles weer schoon te krijgen.

[report] & [ignore]

of mag ik jou nu dus niet quoten Bacchus?? :oops:
 
Na de 1-0, en helemaal toen Fortuna met 10 man stonden, vond ik het angsthazen voetbal ja. Het was slap, totaal geen idee, stomme getik achterin, op meters lopen dekken, en ga zo maar door. Die Hutten had nog een grote kans op de 1-1.

Pas toen de 2-0 viel, toen ging het lopen ja. Logisch ook, omdat Fortuna er niet meer geloofde. Mag het tegen 10 man?

Genoeg kritiek op het spel van PSV.
Zeker in de eerste helft heb ik ook kritiek op het spel van PSV. Met name de slordigheid in de aanval. Daarnaast speelde Malen ook vrij matig en zeer agressief. Maar angsthazenvoetbal kan ik me echt niet in vinden. Ook niet in de eerste helft (die matig was).

Zeker. Ik heb genoten van PSV in de tweede helft. Maar het is zeker een kanttekening dat dit Fortuna was en tegen 10 man. Dat is terecht. Aan de andere kant zie ik in de Eredivisie de drie beste clubs gewoon slordig spelen tegen clubs als Fortuna, Emmen, Excelsior en ook Ajax was matig tegen o.a. VVV in de eerste helft. Dus ja, het moet beter tegen de aankomende maar er zijn genoeg positieve momenten om daarvoor mee te nemen. Het blijft eredivisie niveau dus de meeste wedstrijden worden niet 90 minuten volledig aanvallend gedomineerd.
 
Ik schrik wel een beethe van het programma voor Ajax en PSV. Wij hebben een lastig programma voor de boeg, Ajax een makkelijk programma.
 
Pereiro weer van grote schoonheid en ontzettend belangrijk, maar wat werd ik gelukkig van Gakpo en Ihattaren. Je zag gewoon dat er prachtige driehoekjes werden gevormd. Deze drie mooie spelers samen op een veld, ondersteund door de kracht van Angeliño, Rosario en Dumfries van achter en Luuk van voren, is echt een genot voor het oog.

Ik ben echter verdrietig door Bergwijn. En dat overheerst op dit moment.
 
Ik schrik wel een beethe van het programma voor Ajax en PSV. Wij hebben een lastig programma voor de boeg, Ajax een makkelijk programma.
Ja klopt. Maar wel met meer wedstrijden dan PSV. Daarnaast volgende week Heracles uit. Kan ook nog knap lastig worden als Heracles het niveau van hun eerste wedstrijd halen.

Maar ach. Als je kampioen wil worden moet je in principe van iedereen kunnen winnen. Lastig programma maar we hebben, op papier, wel het beste team voor de win kansen en ga deze periode in met een 5 ptn voorsprong (hopelijk na de periode ook zo).
 
Ik schrik wel een beethe van het programma voor Ajax en PSV. Wij hebben een lastig programma voor de boeg, Ajax een makkelijk programma.
Net zo makkelijk als Excelsior voor Feyenoord? We staan 5 punten vooruit, PSV moet gewoon uit gaan ban eigen kracht, en dan zijn er de uitwedstrijden tegen Heerenveen, Groningen, Feyenoord en ajaks meestal diegenen waar standaard punten worden verloren. En daar hebben we er al een aantal van gehad.
 
Pereiro weer van grote schoonheid en ontzettend belangrijk, maar wat werd ik gelukkig van Gakpo en Ihattaren. Je zag gewoon dat er prachtige driehoekjes werden gevormd. Deze drie mooie spelers samen op een veld, ondersteund door de kracht van Angeliño, Rosario en Dumfries van achter en Luuk van voren, is echt een genot voor het oog.

Ik ben echter verdrietig door Bergwijn. En dat overheerst op dit moment.

Dat laatste ja, dat vlakt een 5-0 niet uit.
 
Heren, een vriendelijk verzoek. Als er een troll actief is, quote hem of haar dan niet steeds, dat bezorgt ons ontzettend veel zoekwerk om alles weer schoon te krijgen.
Vind het wel leuk om mee te trollen kan dus niks beloven ?
 
Pereiro weer van grote schoonheid en ontzettend belangrijk, maar wat werd ik gelukkig van Gakpo en Ihattaren. Je zag gewoon dat er prachtige driehoekjes werden gevormd. Deze drie mooie spelers samen op een veld, ondersteund door de kracht van Angeliño, Rosario en Dumfries van achter en Luuk van voren, is echt een genot voor het oog.

Ik ben echter verdrietig door Bergwijn. En dat overheerst op dit moment.
Roerend eens.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan