Erik Pieters

Als Pieters het zo lekker deed, zou Stoke hem niet voor een half jaartje verhuren dunkt mij.

Salaris zal ook n belangrijke factor zijn. Gekrabbelt in betere tijden en eigenlijk te duur geworden, zeker nu nergens om gespeeld word.
 
PSV zou hem benadert hebben voor een terugkeer.
Bron
Ajax komt met Lisandro Martinez als back up, de PSV scouts komen niet verder dan wat oude Nederlandse namen. We kunnen zeggen dat het scoutingsapparaat welleens beter heeft gewerkt.
 
Ajax komt met Lisandro Martinez als back up, de PSV scouts komen niet verder dan wat oude Nederlandse namen. We kunnen zeggen dat het scoutingsapparaat welleens beter heeft gewerkt.
Lijkt er op dat PSV overrompelt is door het vertrek van Angelino. Lato was de gewilde opvolger maar men kwam niet verder dan huren.

Dan is het halen van Pieters als back-up geen slecht idee in mijn ogen.
 
Een ervaren Nederlander na het vertrek van De Jong en Schwaab is niet verkeerd voor de balans in de selectie. Hopelijk heeft hij zijn focus van pata's verlegd naar voetbal.
 
Lijkt er op dat PSV overrompelt is door het vertrek van Angelino. Lato was de gewilde opvolger maar men kwam niet verder dan huren.

Dan is het halen van Pieters als back-up geen slecht idee in mijn ogen.
Vraag me af of hij terug naar Nederland wil komen om op de bank te gaan zitten op zn 30e
 
Of hij durft de concurrentie aan met Lato en Viergever? Daar wordt PSV ook beter van. Van concurrentie dus.
Ben ik met je eens. Maar bedoel het lijkt me niet dat een speler als Pieters terugkomt als backup. Misschien kan hij zelfs in een wat andere rol spelen
 
Dan zal ik het maar zo duidelijk mogelijk stellen: Ik zie Pieters heel graag komen om de concurrentie met Lato aan te gaan voor de LB positie.

Pieters is niet een LB die vaak de achterlijk van de tegenstander opzoekt, maar dat vind ik op zich geen probleem indien de RB wel de achterlijk kan opzoeken. En de LB kan dan meer verdedigende taken uitvoeren waardoor de Linker vleugelspeler dan minder verdedigende taken kan uitvoeren. En van wat ik heb gehoord over Bruma, die wil nog wel eens zijn verdedigende taken "vergeten". Dan zou de aanwezigheid van Pieters zelfs een voordeel zijn.

(Met als aanname dat hij nog een redelijk niveau heeft. Alles staat en valt daarmee, maar ik vond Pieters altijd zeer ondergewaardeerd in zijn PSV tijd)
 
Laatst bewerkt:
Dan zal ik het maar zo duidelijk mogelijk stellen: Ik zie Pieters heel graag komen om de concurrentie met Lato aan te gaan voor de LB positie.

Pieters is niet een LB die vaak de achterlijk van de tegenstander opzoekt, maar dat vind ik op zich geen probleem indien de RB wel de achterlijk kan opzoeken. En de LB kan dan meer verdedigende taken uitvoeren waardoor de Linker vleugelspeler dan minder verdedigende taken kan uitvoeren. En van wat ik heb gehoord over Bruma, die wil nog wel eens zijn verdedigende taken "vergeten". Dan zou de aanwezigheid van Pieters zelfs een voordeel zijn.

(Met als aanname dat hij nog een redelijk niveau heeft. Alles staat en valt daarmee, maar ik vond Pieters altijd zeer ondergewaardeerd in zijn PSV tijd)
Weet niet of het zo overkwam maar bedoelde het niet om je te verbeteren (hoefde van mij ook niets te verduidelijken) maar gewoon omdat ik me afvroeg af hij wel zou willen komen als hem geen redelijk zekere basisplaats voorgeschoteld wordt
 
Weet niet of het zo overkwam maar bedoelde het niet om je te verbeteren (hoefde van mij ook niets te verduidelijken) maar gewoon omdat ik me afvroeg af hij wel zou willen komen als hem geen redelijk zekere basisplaats voorgeschoteld wordt
Mijn punt was niet als reactie op je post. ;)

(en je punt of hij wel wil komen terwijl hij niet zeker is van een basisplaats is volkomen valide)
 
Pieters, die moet je niet willen.
Was niks en is niks.

Neem dan Daantje van het speelheuvelplein, kan niks maar kost ook niks.

Dit dus. Hopelijk blijft het Erik Pieters topic voorgoed in het forumonderdeel PSV-historie staan. Moet er niet aan denken dat ie hier weer terugkomt, zelfs niet als back-up.

Lijkt er op dat PSV overrompelt is door het vertrek van Angelino. Lato was de gewilde opvolger maar men kwam niet verder dan huren.

Dan is het halen van Pieters als back-up geen slecht idee in mijn ogen.

Pieters als back-up is altijd een slecht idee, ongeacht de omstandigheden. Het toont ook andermaal het failliet van het scoutingsapparaat aan. Diep triest dat dit het is waar PSV mee op de proppen komt. Het eufemisme wat Ralf Edström gebruikt blijft absoluut van kracht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan