Philips Stadion

Ik zou zeggen, laat de spelers zelf het nummer uitkiezen wat gedraaid wordt bij de opkomst. Het is belangrijker dat zij een kick krijgen als ze het veld opkomen dan dat het publiek zich er mee identificeert.

Wat betreft stadionmuziek: ik vind die goaltune van Zombie Nation bijvoorbeeld wel echt een goeie. Die is echt puur van PSV geworden, en zit heerlijke energie in. Helaas horen we die niet zo vaak meer de laatste tijd :shifty:

Die is lekker, ja!
 
Whahaha, dit zouden ze echt moeten doen. Zonder het aan te kondigen aan de spelers. Dat zij dan het veld op lopen en denken: wat is dit in hemelsnaam? Nijhuis huppelend met de bal naar de middenstip en gaan met die banaan. :D

Dan moeten we het ook compleet maken. :jes:


[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"https:\/\/i.imgur.com\/knSu5mI.jpg"}[/IMG2]
 
Weer aanhoudingen na incident met rookbommen in Philips Stadion

http://www.ed.nl/eindhoven/weer-aanh...dion~aed05462/

Drie mannen zijn dinsdagmorgen rond 7.00 uur gearresteerd vanwege het afsteken van rookbommen tijdens de wedstrijd PSV-Ajax in het Philips Stadion op 23 april 2017.
Het gaat om een man van 21 jaar uit Sint Oedenrode, een 28-jarige man uit Eindhoven en een 29-jarige man uit Veldhoven. De man uit Sint Oedenrode wordt er van verdacht dat hij een meer coördinerende rol heeft gespeeld. Voor de opsporing van de mannen maakte de recherche gebruik van videobeelden. In totaal zijn er nu zeven aanhoudingen verricht.

:nehneh: :fl: :bomb: :tom:

:bat:
 
Vind de connectie met Phillips hiermee wel weer sterk naar voren komen.

Phillips, ja? Met dubbele l?

Het logo is wel prima, maar dat lettertype, Philips zonder hoofdletter, dat hoort toch gewoon niet. Maar met de betrokkenheid van Philips Amsterdam lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat zij bedongen hebben dat Philips niet meer met hoofdletters geschreven mag worden, omdat het anders teveel gaat lijken op de firmanaam. proud, my ass.
 
Een paar opmerking: De nieuwe looks van het stadion zijn geweldig. Ik mis echter het clublogo op de West en Noord tribunes en ook de uitbreiding van 800 door Oost richting het veld door te trekken. Wordt dit dan 1 groot, gelijksvloers vak? Of meerdere extra safe-standing rijen? Of wordt de 1:1 conversie iets van 1:1,3 omdat de draagconstructie van de Oost tribune niet meer kan dragen?

Boven Oost kan ook een 2e LED boarding komen en nog een upgrade aan de verlichting (sfeerverlichting rondom dakconstructie).

Hopelijk zet PSV het verbeteren van het stadion door nu er weer CL voetbal komt. Commercieel groeien is noodzakelijk een een 2e ring LED boarding dus ook.
Zouden er genoeg adverteerders te vinden zijn? Daarnaast mag tijdens CL alleen CL reclame gemaakt worden, toch?
 
Op een dak ben ik volle 1000% tegen. Krijg je zo'n theatraal stadion net als in Duivendrecht of Arnhem. Voetbal is een sport die in de buitenlucht gespeeld wordt, niet in een of andere kunsthal. Hopelijk blijft dat zo tot mijn dood.
Bovendien, wat is het voordeel van een dak? Behalve dat je het kan sluiten wanneer er een koud windje staat of het miezert - waardoor we met de dag softer worden dan we nu al zijn. Bij concerten zou ik namelijk liever gewoon in de open lucht staan, maar goed.
 
Op een dak ben ik volle 1000% tegen. Krijg je zo'n theatraal stadion net als in Duivendrecht of Arnhem. Voetbal is een sport die in de buitenlucht gespeeld wordt, niet in een of andere kunsthal. Hopelijk blijft dat zo tot mijn dood.
Bovendien, wat is het voordeel van een dak? Behalve dat je het kan sluiten wanneer er een koud windje staat of het miezert - waardoor we met de dag softer worden dan we nu al zijn. Bij concerten zou ik namelijk liever gewoon in de open lucht staan, maar goed.

Inderdaad. En volgens mij worden er sinds de ziggo dome ook niet meer zo heel veel concerten daar in die betonbak gegeven. In Guus speelt al jarenlang in de open lucht, dus het kan wel als het nodig is. En dan is zo'n heel dak voor 1 a 2 concerten per jaar financieel niet verstandig.

Dat PSV eerst maar eens die armoedige tussenstukken op west en oost aan gaat pakken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan