PSV - FC Groningen | Zaterdag 26 januari | Eindstand: 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Kom op. Van Bommel laat op deze manier weten dat hij er echt bij hoort, dat het eerste stapje is genomen. Als je als bang moet zijn dat je een 16-jarige gaat kwetsen als je hem vlak voor het einde inbrengt, dan mag je hem zeker ook niet wisselen?
Ik zie het als het afgeven van een signaal, dat deze jongen dicht bij de a-selectie zit. Een signaal dat een speler als Bazoer niet kreeg. Prima toch?!
Die jongen klaagde niet maar ik wel;)
Zoals Penalty het ook aangaf: het was om tijd te rekken en bovendien ook nog heel dom. De scheids ging daarom nog 1 minuut langer door...
En ik blijf er bij dat je voor zoiets iemand anders er in zet en niet een debutant. Die laat je op een mooi moment invallen en hij doet misschien ook nog leuke dingen waardoor het onvergetelijk wordt voor iedereen.
 
Kom op. Van Bommel laat op deze manier weten dat hij er echt bij hoort, dat het eerste stapje is genomen. Als je als bang moet zijn dat je een 16-jarige gaat kwetsen als je hem vlak voor het einde inbrengt, dan mag je hem zeker ook niet wisselen?
Ik zie het als het afgeven van een signaal, dat deze jongen dicht bij de a-selectie zit. Een signaal dat een speler als Bazoer niet kreeg. Prima toch?!

Nee het moment waarop slaat nergens op. De wedstrijd was afgelopen na 96 minuten, Door de wissel duurde de wedstrijd nog 1 minuut en 2 seconden langer. In die ene minuut had Groningen nog kunnen scoren, Het was een heel domme wissel en Ihattaren had een veel mooier debuut verdiend met meer speelminuten.
 
Nee het moment waarop slaat nergens op. De wedstrijd was afgelopen na 96 minuten, Door de wissel duurde de wedstrijd nog 1 minuut en 2 seconden langer. In die ene minuut had Groningen nog kunnen scoren, Het was een heel domme wissel en Ihattaren had een veel mooier debuut verdiend met meer speelminuten.

Wissel in de blessuretijd wordt niet bijgeteld qua tijd, naar mijn weten.
 
Niet helemaal. Lees net dat ik een wissel 30 seconden moeten worden bijgeteld, geen minuut. Maar dat dit ook aan de scheids ligt.

Nou Higler is de scheids en van Bommel wisselt als de tijd erop zit. Dan weet je het wel.
Higler telt dubbel en hoopt stiekem dat Groningen nog scoort. :zien::zwijgen:
 
Itaharen stond volgens mij al eerder klaar om in te vallen. Echter deed het moment zich pas voor in 96e minuut. Het idee was goed, de uitvoering helaas wat minder.
 
30 seconden extra tijd is ook niet nodig als de tijd er al op zit. Het is gewoon dom van Mark. :FP:
Hij moet dit niet doen.

Elke trainer doet dit. Het zou niet hoeven, maar je ziet het toch altijd? Zijn alle trainers dan dom? Goed moment om een debutant te brengen, ff tijd winnen en voor dat talent is het opeens het weekend van het jaar.

Over de wedstrijd: Tja.. eeh. 3 punten en duimen voor Lozano..
 
Die jongen klaagde niet maar ik wel;)
Zoals Penalty het ook aangaf: het was om tijd te rekken en bovendien ook nog heel dom. De scheids ging daarom nog 1 minuut langer door...
En ik blijf er bij dat je voor zoiets iemand anders er in zet en niet een debutant. Die laat je op een mooi moment invallen en hij doet misschien ook nog leuke dingen waardoor het onvergetelijk wordt voor iedereen.
Zie je dit seizoen nog mooie momenten om in te vallen bij PSV? Het wordt weer gewoon ouderwets zweten, en vol ergernis het seizoen uitzitten.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Elke trainer doet dit. Het zou niet hoeven, maar je ziet het toch altijd? Zijn alle trainers dan dom? Goed moment om een debutant te brengen, ff tijd winnen en voor dat talent is het opeens het weekend van het jaar.

Over de wedstrijd: Tja.. eeh. 3 punten en duimen voor Lozano..

Voor al deze trainers geldt dat het een domme actie is. Niet alles "wat je altijd ziet" hoeft per definitie goed te zijn. :rolleyes:
Er is een beter moment om een debutant te brengen. In de 70e minuut als je met 3-0 voor staat. Zoals volgende week zondag tegen Fortuna Sittard. ;)
Maar Ihattaren is er blij mee. Nou dat is dan mooi. :)
 
Wissel in de blessuretijd wordt niet bijgeteld qua tijd, naar mijn weten.
Even een puntje van ergernis van mijn kant: dit mag wel wat consequenter. Iedereen zag dat er tijdgerekt werd en dan trekt die Higler er nog een hele minuut bij, maar vorige week wist men niet hoe snel men af moest fluiten en toen werd er nota bene nog gescoord in blessuretijd ook..
 
Even een puntje van ergernis van mijn kant: dit mag wel wat consequenter. Iedereen zag dat er tijdgerekt werd en dan trekt die Higler er nog een hele minuut bij, maar vorige week wist men niet hoe snel men af moest fluiten en toen werd er nota bene nog gescoord in blessuretijd ook..

FC Groningen was vrijwel de hele 2e helft tijd aan het rekken. Nota bene bij een 2-1 achterstand. :rolleyes:
Het is van de zotte dat er dan 6 minuten extra tijd bovenop de 45 minuten komt. :maniac: Pas in de laatste minuten en in de extra tijd had Groningen haast.
 
Leuke slotfase. Kwam eindelijk wa leven in ons stille stadion. Ik heb altijd beweerd dat wij als supporters meer te horen zijn in moeilijke dan makkelijke tijden, vanavond is daar gelukkig weer een mooi voorbeeld van.

Wel zwaar teleurgesteld over de tweede helft. Ik ben eigenlijk al zo bedroeft, dat ik geen behoefte heb om er ook maar een woord over te schrijven. Lichtpuntjes: pitbull Hendrix, Koning Pablo, Bergwijn het beest, linksbenige José & Nick en tacofanaat Lozano.

Oops, ben vergeten de beste delen van de wedstrijd met jullie te delen. Allereerst dat schot van Pereiro op Mike zijn muil, ik ging kapot van het lachen. Die zag ik echt niet aankomen :lol::grin:.

Er was ook een speler van Groningen die ergens in de 80ste minuut in corner wilde nemen. De bal lag achter de goal, eind lopen dus. De ballenjongen achter de goal hield de bal lekker verborgen om die speler te irriteren, West kon er wel om lachen :lol:.

Nou ik vond er niks leuks aan hoor, aan die slotfase.

Trouwens, die bal die Pereiro tegen die Te Wierik aanschoot kwam niet eens vol tegen zijn gezicht, maar meer op zijn borst. Als die gast niet zo theatraal was gaan rollebollen daar waar hij nog zichtbaar eerst overwoog om gewoon op te staan had die bal hem niet eens geraakt. Eigen schuld dus en terecht geel voor die schwalbe.

Ik heb de wedstrijd niet kunnen kijken. Het eerst wat ik las, was het commentaar van Buijs dat grote clubs altijd bevooroordeeld worden. En dan zie ik de samenvatting en zie ik voornamelijk PSV benadeeld worden? :eek:

Klopt helemaal. Groningen mocht in verhouding tot PSV met regelmaat onbestraft lomp uitdelen, terwijl PSV met regelmaat bij pietluttige duels een vrije trap tegenkreeg. Ook duidelijke overtredingen op LdJ bleven onbestraft.

Arme Ihataren en zijn familie op de tribune: als het grote talent van PSV je debuut maken voor 20 seconden en dat omdat de trainer met tijdrekken bezig is.... Van Bommel is zelf voetballer geweest en had ook van die lange tenen en snel aangetast in zijn trots. Hij zal het beter moeten weten en moet zich kunnen verplaatsen in dit soort speciale momenten voor zo een talent. Als het een slechte wedstrijd is waarbij je spelers schijtbakken voetbal aan het beoefenen zijn, dan hoef je zon jongen helemaal niet in te brengen. Gun hem gewoon een beter moment en wanneer je hem echt gunt om te debuteren en niet omdat je 30 seconden extra wil pakken. Onbenul.

Helemaal mee eens. Zelf zat hij er kennelijk niet zo mee https://www.vi.nl/nieuws/psv-pareltje-ihattaren-straalt-na-ultrakorte-vuurdoop maar het grootste talent uit de opleiding verdient m.i. zeker een mooier debuut dan zo'n anonieme invalbeurt in de absolute slotfase van een vervelende wedstrijd. Een week later komt Fortuna op bezoek in eigen huis. Lijkt me dat je hem dan bij een dikke voorsprong een mooie invalbeurt van 20 minuten kan geven.
 
Nou ik vond er niks leuks aan hoor, aan die slotfase.

Trouwens, die bal die Pereiro tegen die Te Wierik aanschoot kwam niet eens vol tegen zijn gezicht, maar meer op zijn borst. Als die gast niet zo theatraal was gaan rollebollen daar waar hij nog zichtbaar eerst overwoog om gewoon op te staan had die bal hem niet eens geraakt. Eigen schuld dus en terecht geel voor die schwalbe.



Klopt helemaal. Groningen mocht in verhouding tot PSV met regelmaat onbestraft lomp uitdelen, terwijl PSV met regelmaat bij pietluttige duels een vrije trap tegenkreeg. Ook duidelijke overtredingen op LdJ bleven onbestraft.



Helemaal mee eens. Zelf zat hij er kennelijk niet zo mee https://www.vi.nl/nieuws/psv-pareltje-ihattaren-straalt-na-ultrakorte-vuurdoop maar het grootste talent uit de opleiding verdient m.i. zeker een mooier debuut dan zo'n anonieme invalbeurt in de absolute slotfase van een vervelende wedstrijd. Een week later komt Fortuna op bezoek in eigen huis. Lijkt me dat je hem dan bij een dikke voorsprong een mooie invalbeurt van 20 minuten kan geven.

Er wordt hier al drie pagina’s over de invalbeurt gesproken. Zo anomiem was het dus niet. :maniac:
 
Ik vind het hele elftal minder presteren. Niet alleen Malen.
In tegenstelling tot Ajax, vind ik dat PSV in de winterstop niet optimaal geoefend heeft tegen buitenlandse clubs...alleen een oefenpartij tegen Club Brugge....ik vind dat erg weinig en aan het spel van vorige week tegen Emmen en van gisteravond tegen Groningen lijkt mij dat een van de verklaringen van het matige spel van PSV....dit zijn clubs die bijna onderaan staan in het rechterrijtje en als zij PSV partij kunnen bieden en zelfs punten kunnen afsnoepen, wat te denken straks in het seizoen van wedstrijden tegen Vitesse, Ajax, Feyenoord, Utrecht en AZ...??
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan