PSV - FC Groningen | Zaterdag 26 januari | Eindstand: 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik heb de wedstrijd niet kunnen kijken. Het eerst wat ik las, was het commentaar van Buijs dat grote clubs altijd bevooroordeeld worden. En dan zie ik de samenvatting en zie ik voornamelijk PSV benadeeld worden? :eek:

Higler floot raar. Floot voor iedere overtreding op Pereiro terwijl hij iedere overtreding op Luuk niet bestrafte. Vrije trappen mochten de hele wedstrijd een stuk of 5 meter naar voren worden geschoven. Ik vind dat alleen Luuk mag klagen voor die achterlijke elleboog. Voor de rest vond ik Higler inconsequent fluiten voor beide partijen.
 
Opnieuw na de 2-0 terugzakken en angsthazen voetbal. PSV is hem in dat opzicht wel even kwijt: daar waar eerder iedereen scherp was tot de laatste minuut en steeds vooruit ging speen ook na de 2-0, is het nu naar elkaar kijken en onvolwassen balverlies. Van Bommel moet zijn team terug zien te krijgen op het niveau van september/oktober/november.
Verder genoten van Bergwijn en zijn ontwikkeling maar ook zeker van Gatston! Ook koning Pablo speels zeer verdienstelijk.
 
1e helft live gezien, 2e net uitgekeken.. man man die had ik kunnen missen zeg. De vorm isnog ver te zoeken, Malen bakt er weinig van, Dumfries en centraal achterin veel onrust,
Pluspuntje is Pereiro die zich weer eens liet zien.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik heb de wedstrijd niet kunnen kijken. Het eerst wat ik las, was het commentaar van Buijs dat grote clubs altijd bevooroordeeld worden. En dan zie ik de samenvatting en zie ik voornamelijk PSV benadeeld worden? :eek:
Kwestie van perspectief. Las ook commentaren van ajax supporters in de trand van: die boeren worden altijd geholpen door de scheids en wij altijd benadeeld. Volgens mij hebben we gewoon heel veel matige scheidsrechters die veel foute beslissingen nemen, ipv partijdige
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Higler floot raar. Floot voor iedere overtreding op Pereiro terwijl hij iedere overtreding op Luuk niet bestrafte. Vrije trappen mochten de hele wedstrijd een stuk of 5 meter naar voren worden geschoven. Ik vind dat alleen Luuk mag klagen voor die achterlijke elleboog. Voor de rest vond ik Higler inconsequent fluiten voor beide partijen.
Luuk moet stoppen met continu zeiken tegen de scheids. Dan zou hij veel meer mee krijgen. Zelfde geldt voor Lozano. Zou niet mee moeten spelen, maar doet het wel
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Opnieuw na de 2-0 terugzakken en angsthazen voetbal. PSV is hem in dat opzicht wel even kwijt: daar waar eerder iedereen scherp was tot de laatste minuut en steeds vooruit ging speen ook na de 2-0, is het nu naar elkaar kijken en onvolwassen balverlies. Van Bommel moet zijn team terug zien te krijgen op het niveau van september/oktober/november.
Verder genoten van Bergwijn en zijn ontwikkeling maar ook zeker van Gatston! Ook koning Pablo speels zeer verdienstelijk.

We missen gewoon een echte leider/patron op het middenveld die de ploeg kan bijsturen. Gisteren werd het chaos omdat iedereen maar wat aanliep en niemand echt de bal opeiste . Enkele deden teken naar achter terwijl andere de boel naar voor wilden sturen waardoor de ploeg veel te lang werd .
Gewoon de wedstrijd in handen nemen en in blok druk zetten zou al veel oplossen maar als je inderdaad angstig achteruit kruipt geef je de tegenstrever de kans om vlot tot in je eigen 16 te komen. Gisteren had het weer kunnen mislopen .
 
Arme Ihataren en zijn familie op de tribune: als het grote talent van PSV je debuut maken voor 20 seconden en dat omdat de trainer met tijdrekken bezig is.... Van Bommel is zelf voetballer geweest en had ook van die lange tenen en snel aangetast in zijn trots. Hij zal het beter moeten weten en moet zich kunnen verplaatsen in dit soort speciale momenten voor zo een talent. Als het een slechte wedstrijd is waarbij je spelers schijtbakken voetbal aan het beoefenen zijn, dan hoef je zon jongen helemaal niet in te brengen. Gun hem gewoon een beter moment en wanneer je hem echt gunt om te debuteren en niet omdat je 30 seconden extra wil pakken. Onbenul.
 
Arme Ihataren en zijn familie op de tribune: als het grote talent van PSV je debuut maken voor 20 seconden en dat omdat de trainer met tijdrekken bezig is.... Van Bommel is zelf voetballer geweest en had ook van die lange tenen en snel aangetast in zijn trots. Hij zal het beter moeten weten en moet zich kunnen verplaatsen in dit soort speciale momenten voor zo een talent. Als het een slechte wedstrijd is waarbij je spelers schijtbakken voetbal aan het beoefenen zijn, dan hoef je zon jongen helemaal niet in te brengen. Gun hem gewoon een beter moment en wanneer je hem echt gunt om te debuteren en niet omdat je 30 seconden extra wil pakken. Onbenul.
Ik begrijp je bedenkingen maar die jongen maakt het echt helemaal niets uit. Die wil gewoon debuteren. PSV is een profclub en Van Bommel moet dat doen wat het beste is voor de club. Als hij denkt dat te bereiken door tijd te rekken met deze jongen dan is dat maar zo. Die jongen kan je er niet gelukkiger mee maken in ieder geval
 
Ik begrijp je bedenkingen maar die jongen maakt het echt helemaal niets uit. Die wil gewoon debuteren. PSV is een profclub en Van Bommel moet dat doen wat het beste is voor de club. Als hij denkt dat te bereiken door tijd te rekken met deze jongen dan is dat maar zo. Die jongen kan je er niet gelukkiger mee maken in ieder geval
Breng dan iemand anders in voor 20 seconden en gun dit mooie talent ook een mooier debuut. Zo hoort het gewoon met het inbrengen van zulke grote talenten.
Bommel lijkt wel een hork die niet stil staat bij dit soort dingen. Dit terwijl hij zelf als speler heel snel gekwetst was...
 
Breng dan iemand anders in voor 20 seconden en gun dit mooie talent ook een mooier debuut. Zo hoort het gewoon met het inbrengen van zulke grote talenten.
Bommel lijkt wel een hork die niet stil staat bij dit soort dingen. Dit terwijl hij zelf als speler heel snel gekwetst was...
Hopen dat hij volgende week tegen Fortuna 20 minuten mee mag doen. Dat we dan gewoon met 4-0 voorstaan na 70 minuten
 
Breng dan iemand anders in voor 20 seconden en gun dit mooie talent ook een mooier debuut. Zo hoort het gewoon met het inbrengen van zulke grote talenten.
Bommel lijkt wel een hork die niet stil staat bij dit soort dingen. Dit terwijl hij zelf als speler heel snel gekwetst was...
Ja je kan ook denken die jongen heeft weer een week eerder zn debuut mogen maken. Dat zal hij nog vaak te horen krijgen. Op de leeftijd van zoveel jaar en zoveel dagen debuteren etc. Maar begrijp je punt wel. Vind alleen dat het gewoon profs zijn. Zeuren om te laat inbrengen enzo ben ik gewoon niet zo van. Of het moet echt een gearriveerde speler zijn misschien
 
Breng dan iemand anders in voor 20 seconden en gun dit mooie talent ook een mooier debuut. Zo hoort het gewoon met het inbrengen van zulke grote talenten.
Bommel lijkt wel een hork die niet stil staat bij dit soort dingen. Dit terwijl hij zelf als speler heel snel gekwetst was...
Ach, als je als speler met zo,n debuut onderdeel kunt zijn van het winnen van een wedstrijd is dat heel wat fraaier dan invallen met 3-0 achterstand in het stadion van je grootste vijand.
 
Arme Ihataren en zijn familie op de tribune: als het grote talent van PSV je debuut maken voor 20 seconden en dat omdat de trainer met tijdrekken bezig is.... Van Bommel is zelf voetballer geweest en had ook van die lange tenen en snel aangetast in zijn trots. Hij zal het beter moeten weten en moet zich kunnen verplaatsen in dit soort speciale momenten voor zo een talent. Als het een slechte wedstrijd is waarbij je spelers schijtbakken voetbal aan het beoefenen zijn, dan hoef je zon jongen helemaal niet in te brengen. Gun hem gewoon een beter moment en wanneer je hem echt gunt om te debuteren en niet omdat je 30 seconden extra wil pakken. Onbenul.

Als het om tijdrekken ging was het heel dom. Ihattaren kwam erin toen de 6 minuten net verstreken waren. Net voor een doeltrap van Zoet na de laatste kans van Groningen. Als van Bommel niet wisselt fluit Higler direct na de doeltrap van Zoet af. Nu liet hij nog een minuut extra spelen na 7 minuten en 2 seconden o.O extra tijd.
Ihattaren had een mooier debuut verdiend.
 
Heb n vermoeden dat na het moment van Luuk gister er vandaag in De Kuip een heule makkelijke pingel gegeven gaat worden. Laten we hopen dat ie voor die rotterdammera is.
 
Denk dat de ploeg de kluts kwijt was na het uitvallen van Lozano, en dat langzaam angst erin sloop.
Gelukkig de punten te pakken. Nu hopen op een middag vol strijd in Rotterdam, waarbij de punten thuis blijven.
 
Breng dan iemand anders in voor 20 seconden en gun dit mooie talent ook een mooier debuut. Zo hoort het gewoon met het inbrengen van zulke grote talenten.
Bommel lijkt wel een hork die niet stil staat bij dit soort dingen. Dit terwijl hij zelf als speler heel snel gekwetst was...

Kom op. Van Bommel laat op deze manier weten dat hij er echt bij hoort, dat het eerste stapje is genomen. Als je als bang moet zijn dat je een 16-jarige gaat kwetsen als je hem vlak voor het einde inbrengt, dan mag je hem zeker ook niet wisselen?
Ik zie het als het afgeven van een signaal, dat deze jongen dicht bij de a-selectie zit. Een signaal dat een speler als Bazoer niet kreeg. Prima toch?!
 
Denk dat de ploeg de kluts kwijt was na het uitvallen van Lozano, en dat langzaam angst erin sloop.
Gelukkig de punten te pakken. Nu hopen op een middag vol strijd in Rotterdam, waarbij de punten thuis blijven.

Daar leek het wel op. De 2e helft was PSV niet best. Het begin van de wedstrijd was PSV goed en leek PSV op weg naar een dikke overwinning. Na de tegengoal sloop het er al een beetje in. Wat me wel zorgen baart is dat PSV bij een 2-1 voorsprong in de slotfase weer achteruit begint te lopen. Met de vrije trap van Groningen die via het hoofd van Luuk de Jong op de lat belandde kwam PSV goed weg en in de extra tijd kreeg Groningen ook nog een flinke kans. PSV moet op balbezit spelen en vooruit spelen. Vrije trappen op de middenlijn werden achteruit gespeeld i.p.v. vooruit. Het angsthazenvoetbal begint er weer in te sluipen. Daar moeten we zo snel mogelijk vanaf en wel per direct.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan