Bart Ramselaar (M)

Bart Ramselaar trainde vanmorgen met Jong PSV en zal vanavond ontbreken bij PSV-FC Groningen.
:unsure: Wellicht gaat hij deze week nog naar een andere club.
 
Bart Ramselaar trainde vanmorgen met Jong PSV en zal vanavond ontbreken bij PSV-FC Groningen.
:unsure: Wellicht gaat hij deze week nog naar een andere club.
Laten we het hopen, voor beide partijen het beste. Geen onsympathieke gozer overigens. Nooit geklaagd, altijd het bij zichzelf gezocht. Hopen dat we er een acceptabel bedrag voor terugkrijgen (in de buurt van wat we ervoor hebben betaald).
 
Laten we het hopen, voor beide partijen het beste. Geen onsympathieke gozer overigens. Nooit geklaagd, altijd het bij zichzelf gezocht. Hopen dat we er een acceptabel bedrag voor terugkrijgen (in de buurt van wat we ervoor hebben betaald).

€250.000, omdat hem wel een mooie transfer gegund wordt.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: IPF
Ramselaar, Viergever, Luckassen, Hendrix, Zoet... Ik zie nou al op tegen aankomend seizoen. ?

Ik vind het allemaal wel wat negatief hoor.
Begrijp me niet verkeerr ik hoop ook dat er een paar transferklappers komen.
Maar noem in de Nederlandse competitie een 4 betere CV dan Viergever, Noem eens een keeper die echt beter is dan Zoet, 4 betere controleurs dan Hendrix.
Ramselaar heeft zich in de eredivisie ook al bewezen als nuttige speler met de goede drive, heeft in het laatste kampioenskaar ook gewoon veel minuten gemaakt en nooit echt negatief opgevallen.
Luckassen is mislukt als basisspeler tot nu toe oke maar als back up is er niks mis mee.
 
Ik vind het allemaal wel wat negatief hoor.
Begrijp me niet verkeerr ik hoop ook dat er een paar transferklappers komen.
Maar noem in de Nederlandse competitie een 4 betere CV dan Viergever, Noem eens een keeper die echt beter is dan Zoet, 4 betere controleurs dan Hendrix.
Ramselaar heeft zich in de eredivisie ook al bewezen als nuttige speler met de goede drive, heeft in het laatste kampioenskaar ook gewoon veel minuten gemaakt en nooit echt negatief opgevallen.
Luckassen is mislukt als basisspeler tot nu toe oke maar als back up is er niks mis mee.
En zo wordt Ajax de komende 15 jaar kampioen.
 
Ik vind het allemaal wel wat negatief hoor.
Begrijp me niet verkeerr ik hoop ook dat er een paar transferklappers komen.
Maar noem in de Nederlandse competitie een 4 betere CV dan Viergever, Noem eens een keeper die echt beter is dan Zoet, 4 betere controleurs dan Hendrix.
Ramselaar heeft zich in de eredivisie ook al bewezen als nuttige speler met de goede drive, heeft in het laatste kampioenskaar ook gewoon veel minuten gemaakt en nooit echt negatief opgevallen.
Luckassen is mislukt als basisspeler tot nu toe oke maar als back up is er niks mis mee.

Het is allemaal net-niet. Allemaal prima Eredivisiespelers en heb ze er allemaal graag bij voor de breedte, maar 3 of 4 van dit soort spelers in de basis, dat is me net wat teveel van het goede.
 
En zo wordt Ajax de komende 15 jaar kampioen.

In de tijd dat Zoet (gewoon de 2de keeper van het no elftal) in de goal stond zijn we best vaak kampioen geworden hoor, Hendrix op t middenveld, Ramselaar in de selectie idem dito. Ik bedoel eigenlijk dat er nu een groep voetballers wordt afgesleten voor slecht terwijl dat meevalt.
Het gaat er natuurlijk wel om wat je er rondomheen zet.
Als je naast deze spelers ook namen als Lozano, Guardado, Wijnaldum enzovoort zet is er niks aan de hand want.
Als je ze aanvult met spelers als Ayoub, Kramer, Haps dan mag je blij zijn als je 3de wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan