Hirving Lozano (A)

Inderdaad niet zomaar, dat is omdat de media zoekt en negativiteit spuit, waarna zelfs PSV'ers erin meegaan, het zich verspreid naar buitenlandse media die de artikelen vertalen en veel lagere transferbedragen in hun verzonnen tabloidstukjes opnemen waardoor er geen transfergekte ontstaat zoals rondom Frenkie en De Ligt. Stel je de internationale media-artikelen eens voor als Frenkie de speler was die in de CL-groepsfase de meeste overtredingen had tegen gekregen, nog meer dan Neymar. Dan was het geen 75, maar 100 miljoen geweest. Lozano wordt echter een duikelaar n.a.v. zo'n statistiek...



Eens. En of iemand als Frenkie de absolute top haalt i.p.v. de subtop moeten we ook nog maar zien. Ik ben erg gecharmeerd van hem, maar we hebben het wel over Barcelona. Daar zit ook iemand als Coutinho meer op de bank dan dat 'ie basis speelt.

Eens. Frenkie is naar grote hoogte geschreven wat hij denk ik niet waar gaat maken. Bij Lozano mis ik gewoon de drive die hij in het begin wel had. Hij kan met veel meer inzet veel belangrijker zijn.
 
Bedoelde je die waarbij ze aan de PSV'ers van die site vroegen wat ze van Lozano vonden en dan "toevallig" de reacties eruit pikken van zogenaamde nuchtere PSV supporters die stellen dat hij overschat wordt? Mooie smeercampagne inderdaad; dat zul je ze zo niet zien doen over Ajax spelers.

Precies. Die. Echt waardeloos, beneden alle peil. Ik hoop toch dat het duidelijk is dat dit niks met journalistiek heeft te maken. Ga de link hier ook niet plaatsen. Ik ga niet meewerken aan een betere SEO voor die smeerlappen.
 
Eens. Frenkie is naar grote hoogte geschreven wat hij denk ik niet waar gaat maken. Bij Lozano mis ik gewoon de drive die hij in het begin wel had. Hij kan met veel meer inzet veel belangrijker zijn.

De drive lijkt mij geen probleem; hij is eerder een tikje egoïstisch, en mist soms het overzicht. Je moet niveau-Robben zijn om daar mee weg te komen (zoals Robben zelf). Bergwijn is meer een teamspeler - wat soms ook weer nadelen heeft. Ik denk eigenlijk dat Bergwijn verder gaat komen. Hoewel ook geen supertop. Memphis en Afellay zijn in mijn ogen de enige spelers van de PSV-school die echt het talent hadden om de absolute top te halen. Maar dan zie je dat ook andere zaken meetellen. Maar dit gaat een beetje off topic.
 
De drive lijkt mij geen probleem; hij is eerder een tikje egoïstisch, en mist soms het overzicht. Je moet niveau-Robben zijn om daar mee weg te komen (zoals Robben zelf). Bergwijn is meer een teamspeler - wat soms ook weer nadelen heeft. Ik denk eigenlijk dat Bergwijn verder gaat komen. Hoewel ook geen supertop. Memphis en Afellay zijn in mijn ogen de enige spelers van de PSV-school die echt het talent hadden om de absolute top te halen. Maar dan zie je dat ook andere zaken meetellen. Maar dit gaat een beetje off topic.

Robben, daar zeg je iets. De helft van mijn vrienden vloekten altijd op Robben toen hij bij PSV speelde omdat hij teveel voor eigen succes ging, zonder dat dat altijd succesvol was.
 
Robben, daar zeg je iets. De helft van mijn vrienden vloekten altijd op Robben toen hij bij PSV speelde omdat hij teveel voor eigen succes ging, zonder dat dat altijd succesvol was.
Ik denk dat het heel zeldzaam is bij een vleugelaanvaller om dat idee niet te hebben. Bij vrijwel alle vleugelaanvallers heb ik het idee dat ze te vaak voor eigen success gaan in plaats van de bal af te leggen op een medespeler.
 
Ik denk dat het heel zeldzaam is bij een vleugelaanvaller om dat idee niet te hebben. Bij vrijwel alle vleugelaanvallers heb ik het idee dat ze te vaak voor eigen success gaan in plaats van de bal af te leggen op een medespeler.

Waar is de tijd van de onzelfzuchtige vleugelspeler die leefde van de voorzet en assist...
 
Precies. Die. Echt waardeloos, beneden alle peil. Ik hoop toch dat het duidelijk is dat dit niks met journalistiek heeft te maken. Ga de link hier ook niet plaatsen. Ik ga niet meewerken aan een betere SEO voor die smeerlappen.
Ach wie neemt nou Voetbalprimeur serieus?? Volgens mij is het in NL eerst de VI en toch ook wel de VZ die wat betrouwbaardere berichtgeving hebben.
 
Mertens was denk ik de laatste bij PSV? Of Narsingh (maar die kwamen vrijwel niet aan dus tellen minder).

Of Willems in z'n goeie periode.
Die dacht dan vooral dat ie een buitenspeler was. Een goede voorzet geven kon ie!
 
Terug
Bovenaan Onderaan