Feyenoord

Gio laat een 17jarige debuteren: 1 goal en een assist. Zo had ik het graag gezien met Ihataren afgelopen vrijdag. Bijv na de 4-0 hem inbrengen en laten genieten. Wordt misschien ook een debuut om nooit meer te vergeten...

Wij hadden Sadilek, ook nog maar 19, maar verder uiteraard eens met dat je in gelopen wedstrijden zoals die tegen Excelsior gewoon al je wissels moet gebruiken en eens wat kan experimenteren.
 
Gio laat een 17jarige debuteren: 1 goal en een assist. Zo had ik het graag gezien met Ihataren afgelopen vrijdag. Bijv na de 4-0 hem inbrengen en laten genieten. Wordt misschien ook een debuut om nooit meer te vergeten...

Gio had niet zoveel keuze. Ayoub is geblesseerd. Hij zat wel op de bank maar was niet inzetbaar bleek bij de warming up.
 
Gio laat een 17jarige debuteren: 1 goal en een assist. Zo had ik het graag gezien met Ihataren afgelopen vrijdag. Bijv na de 4-0 hem inbrengen en laten genieten. Wordt misschien ook een debuut om nooit meer te vergeten...
Ihataren zat niet op de bank en kon dus ook niet invallen. Van Bommel motiveerde dat voor de wedstrijd als volgt: PSV 019 speelde zaterdag tegen Feyenoord en dinsdag tegen Inter. Dat was belangrijker dan een eventuele korte invalbeurt bij het eerste.
 
Ihataren zat niet op de bank en kon dus ook niet invallen. Van Bommel motiveerde dat voor de wedstrijd als volgt: PSV 019 speelde zaterdag tegen Feyenoord en dinsdag tegen Inter. Dat was belangrijker dan een eventuele korte invalbeurt bij het eerste.
Oh oké dan heb ik het niet goed begrepen toen.
 
Feyenoord is gonna Feyenoord! :xp:

Je kon er op wachten, na de eclatante zege op PSV glad onderuit tegen een laagvlieger in eigen huis.

Update over handgemeen: http://www.elfvoetbal.nl/Binnenland/274653/Wie-is-Feyenoord-dilemma-Crysencio-Summerville-
Ventje roept broer om te vechten in de kleedkamer. Wel flink gestraft.
Was te verwachten. Die gasten kunnen zich flink opladen voor de thuiswedstrijd tegen ons, verder is het vrij weinig. Tegen aartsrivaal Ajax gaan ze overigens netjes op de rug liggen bibberen.
 
Was te verwachten. Die gasten kunnen zich flink opladen voor de thuiswedstrijd tegen ons, verder is het vrij weinig. Tegen aartsrivaal Ajax gaan ze overigens netjes op de rug liggen bibberen.

Ze kunnen het gewoon niet verkroppen dat wij ze qua resultaten voorbij zijn gestreefd. Puur qua achterban zijn ze groter. That's it!
 
Logisch, zeker ook vanuit hemzelf bezien.

Wat ik tegenwoordig wel lastig vind is dat door de focus op het negatieve er vaak te weinig waardering voor de prestaties van coaches is. Hij wordt volgens mij nou niet echt vereerd, terwijl hij met het landskampioenschap en bekersuccessen voor Feyenoord echt fantastische resultaten boekte.
Qua resultaten de beste van de afgelopen 15 jaar.
 
Ik keek gisteren een beetje hoe ze speelden, wat een gatenkaas op het middenveld, als ajaks straks met maar 0-3 wint moeten ze zich echt kapot schamen :rolleyes:
 
Jammer dat die beker ronde er bij Feyenoord tussen zit. Nu zal alles wel weer hosanna zijn en gaan ze als een stel slappampers beginnen zondag.
 
Logisch, zeker ook vanuit hemzelf bezien.

Wat ik tegenwoordig wel lastig vind is dat door de focus op het negatieve er vaak te weinig waardering voor de prestaties van coaches is. Hij wordt volgens mij nou niet echt vereerd, terwijl hij met het landskampioenschap en bekersuccessen voor Feyenoord echt fantastische resultaten boekte.
Is hetzelfde met Cocu. Vind het zelf bij beide personen onterecht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan