Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2018/2019

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wie weet, heb je volgende week Fey-Aja met Vermeer en Lamprou onder de lat...

Ik verwacht dat Onana dan weer terug is. Die heeft vrijdag niet getraind vanwege ziekte en is vandaag pas tijdens de warming-up afgehaakt, waardoor Lamprou moest keepen. Onana zal volgende week wel weer hersteld zijn.
 
Ik verwacht dat Onana dan weer terug is. Die heeft vrijdag niet getraind vanwege ziekte en is vandaag pas tijdens de warming-up afgehaakt, waardoor Lamprou moest keepen. Onana zal volgende week wel weer hersteld zijn.
Die speelt woensdag en pakt een directe rode kaart omdat ie de doorgebroken Lammers neerhaalt ;P
 
Eerlijk gezegd geniet ik nog na van het gelijkspel van Ajax in eigen huis: 4-4 zeg het voort!
 
Eerlijk gezegd geniet ik nog na van het gelijkspel van Ajax in eigen huis: 4-4 zeg het voort!

Ik zag vandaag een sjaalje van Heerenveen tijdens het practicum. Die zal ook wel genoten hebben :grin:. Ik ook trouwens, de Ajacieden hier in het lokaal zullen wel koken na het zien van zowel zijn als mijn sjaal :ROFL::SC:.
 
Nou nou. Nadat Lamproutje door het vierendelen ook geen cm groter is geworden, ,heeft Ajax een 1.91m lange doelman voor een half jaar gehuurd van Benfica. Toevallig nu, maar hij mag pas na Feyenoord uit mee doen. Inschattingsfout op het begin van het seizoen?
 
Nou nou. Nadat Lamproutje door het vierendelen ook geen cm groter is geworden, ,heeft Ajax een 1.91m lange doelman voor een half jaar gehuurd van Benfica. Toevallig nu, maar hij mag pas na Feyenoord uit mee doen. Inschattingsfout op het begin van het seizoen?

Blijkbaar lag er geen rolmaat in het bureau van Overmars.
 
Dx6XUMXWwAADomr.jpg:large


0-0 is al een overwinning. ;)
 
Wannneer Feyenoord niet weer op de rode tour gaat dan kan het weleens een mooie middag worden. Prima opstelling van Feyenoord, hopen op ook een goede instelling.
 
Wordt gewoon 0-4, we hoeven nergens op te hopen. De kans is groter dat Ajax ook bij Groningen of VVV of zo punten laat liggen door onderschatting. Zoals PSV in Emmen deed.
 
Mooie overwinning net van Fortuna. Hofland heeft er een mooie vechtmachine van gemaakt. Trouwens een fantastische winnende in blessuretijd. Fortuna is na PSV en Ajax de club met de meeste doelpunten in de laatste 10 minuten van de wedstrijd. Mooie statistiek voor hen.

Trouwens weer een blunder van de VAR. Fortuna had al eerder een penalty moeten krijgen. De VAR moet gewoon weer afgeschaft worden. Er worden nu 2x zoveel fouten gemaakt door de arbitrage.
 
Mooie overwinning net van Fortuna. Hofland heeft er een mooie vechtmachine van gemaakt. Trouwens een fantastische winnende in blessuretijd. Fortuna is na PSV en Ajax de club met de meeste doelpunten in de laatste 10 minuten van de wedstrijd. Mooie statistiek voor hen.

Trouwens weer een blunder van de VAR. Fortuna had al eerder een penalty moeten krijgen. De VAR moet gewoon weer afgeschaft worden. Er worden nu 2x zoveel fouten gemaakt door de arbitrage.
Fantastische winnende goal? Grote blunder van de keeper vooral.
 
Mooie overwinning net van Fortuna. Hofland heeft er een mooie vechtmachine van gemaakt. Trouwens een fantastische winnende in blessuretijd. Fortuna is na PSV en Ajax de club met de meeste doelpunten in de laatste 10 minuten van de wedstrijd. Mooie statistiek voor hen.

Trouwens weer een blunder van de VAR. Fortuna had al eerder een penalty moeten krijgen. De VAR moet gewoon weer afgeschaft worden. Er worden nu 2x zoveel fouten gemaakt door de arbitrage.

2x zoveel scheidsrechters, 2x zoveel fouten.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan