Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2018/2019

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hier moeten we massaal iets in de media van brengen want dit ks toch strafbaar express een club helpen op deze manier als scheids

Ook dat het kennelijk mag om dat VAR scherm langs de zijlijn in de buurt van supporters te hebben, daar waar elke andere club dat ding in de spelerstunnel heeft staan, uit het oog van het publiek, zodat ze de scheids niet kunnen beïnvloeden, en zodat de scheids ook niet de druk voelt vanuit het stadion.
 
Geen kaart voor een smerige overtreding op Frenkie de Jong. Gözübüyük is volledig de weg kwijt.
Eigenlijk zit hij al een hele tijd op een doodlopende weg. :zien:
 
:unsure: Ik denk dat Gözübüyük niet wordt aangewezen voor de eerstvolgende thuiswedstrijd van PSV. :cautious:
 
Geen kaart voor een smerige overtreding op Frenkie de Jong. Gözübüyük is volledig de weg kwijt.
Eigenlijk zit hij al een hele tijd op een doodlopende weg. :zien:

Hij gaf ook geen kaart aan Heerenveen bij overduidelijk vasthouden van Ziyech (meen ik te herinneren), dus zo in het voordeel van Ajax fluit hij ook weer niet. Ik (met ietsiepietsie Ajax gekleurde bril) vond het geen penalty omdat Lamprou eerder bij de bal was en het contact pas daarna gebeurde.
 
Ik heb een paar uur geleden zitten koken van woede, maar dat doe ik nu nog eens dunnetjes over. Geen woorden voor die tering scheids. Als dit 3-4 was geworden stond dat garant voor puntverlies van die kutclub.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan