FC Emmen - PSV | Zondag 20 januari | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Klote dit maar goed, hopelijk is dit een les voor de rest van het seizoen.
Ik vind als je een 0-2 voorsprong weggeeft tegen Emmen dan ligt het niet aan de verdediging maar eerder een "Team prestatie". Luuk de Jong en ook Angelino waren de enigste die in mijn ogen een goede wedstrijd speelde.

Ik vond Hendrix en Rosario ook prima spelen.
 
Zo de 1e wedstrijd na de winterstop zit er weer op.
:unsure: We kunnen met zijn allen een glas azijn gaan drinken of na het afzeiken van alles wat los en vast zit ons bezig houden met de favoriete bezigheid van velen:
Voor hoeveel geld onze spelers verkocht mogen worden. :rolleyes: :maniac: ;)
 
Ik vond Hendrix en Rosario ook prima spelen.

Hendrix, Rosario, Angeliño, Dumfries en Luuk vond ik prima. Je speelt echter meteen met 2 man minder omdat Guti en Lozano meededen, Bergwijn was de eerste helft nog wel prima maar zakte volledig door het ijs in de tweede helft. Wat mij betreft had Mark verdedigend moeten wisselen na de 2-0, want het was wel duidelijk dat de aanval totaal niet liep vandaag. Lozano valt mij echt wel heel erg tegen, heel dit seizoen al.
 
Zo de 1e wedstrijd na de winterstop zit er weer op.
:unsure: We kunnen met zijn allen een glas azijn gaan drinken of na het afzeiken van alles wat los en vast zit ons bezig houden met de favoriete bezigheid van velen:
Voor hoeveel geld onze spelers verkocht mogen worden. :rolleyes::maniac:

De keuze was toch of 'genieten van de spelers' of 'aan het geld dat ze op gaan leveren denken'? Aangezien er niet echt genoten is van de spelers hoeft er ook even niet over geld gesproken te worden. Jullie weer tevreden.
 
Klote dit maar goed, hopelijk is dit een les voor de rest van het seizoen.
Ik vind als je een 0-2 voorsprong weggeeft tegen Emmen dan ligt het niet aan de verdediging maar eerder een "Team prestatie". Luuk de Jong en ook Angelino waren de enigste die in mijn ogen een goede wedstrijd speelde.

Het is wat het is. Dit moet inderdaad een belangrijke les zijn voor het team. En tevens ook de laatste les. Maar ik dacht dat PSV een belangrijke les had geleerd tegen Feyenoord. Toen wonnen we met 6-0 van Excelsior, 0-4 van Heracles, maar met pijn en moeite van AZ. Dat je nu tegen Emmen, zo vroeg al, gelijk speelt, bevestigt misschien wel de verzadiging binnen ons team. Ik ben persoonlijk van mening dat er spelvreugde ontbreekt bij onze jongens, iets wat je Mark mag en kunt aanrekenen. Ons verdedigend blok blijft te vaak achterwege terwijl de rest druk zet. Ik ken weinig sporters die liever negentig minuten wandelen dan negentig minuten alles geven. Als sporter wil je toch alles uit jezelf halen? Toch? Ik denk dat Mark van Bommel, met zijn eigenwijze visie, dit PSV teveel in een machine wil laten veranderen dan een leuk en los voetballend ploegje. Ik hoop op de titel, sterker nog, ik blijf geloven zolang het mogelijk is, maar tegelijkertijd ben ik ook reëel en zie ik genoeg negatieve aspecten rondom dit PSV die voor zowel dit seizoen als de toekomende jaren onze nekslag kunnen of wellicht zullen worden.
 
Niet zo somber alles nog in eigen hand.

Nog 80 minuten ja, dan staan we 2de en blijven dat.
Kom op man, iedere blinde kip kan zien dat ajaks beter is, meer geluk heeft, beter draait en alles gewoon mee zit waardoor. Dat is de formule om kampioen te worden
 
Nog 80 minuten ja, dan staan we 2de en blijven dat.
Kom op man, iedere blinde kip kan zien dat ajaks beter is, meer geluk heeft, beter draait en alles gewoon mee zit waardoor. Dat is de formule om kampioen te worden

:unsure: Dat hadden ze een paar jaar geleden ook en toen leden ze schipbreuk in Doetinchem. :p
 
Hendrix, Rosario, Angeliño, Dumfries en Luuk vond ik prima. Je speelt echter meteen met 2 man minder omdat Guti en Lozano meededen, Bergwijn was de eerste helft nog wel prima maar zakte volledig door het ijs in de tweede helft. Wat mij betreft had Mark verdedigend moeten wisselen na de 2-0, want het was wel duidelijk dat de aanval totaal niet liep vandaag. Lozano valt mij echt wel heel erg tegen, heel dit seizoen al.
Niet eens verdedigend maar bijv Sadielek er in brengen, een speler met gif in zijn lijf en niet Pereiro.
En die hele Malen, daarover heb ik al een aantal maanden geleden gezegd dat ie niet voor niets weg mocht bij Arsenal en eigenlijk niemand interesse toonde in hem; gewoon een kip zonder kop en geen slimme speler.
En ondertussen zijn de Frisse benen wagenwijd open: 1-0 Ajax
 
Wat een losers. Deze spelers laten zien waarom er niet grof op geboden wordt. Schijtcoach ook die Bommel.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
1 ding is wel duidelijk. Op doelsaldo, gaan wij niet kampioen worden. Daarvoor hebben we teveel spelers die het al prima vinden als ze met 1 of 2 goals verschil winnen. Dus het zal weer op punten moeten aankomen, net zoals in 2016. Guardado en Moreno bijvoorbeeld hadden die mentaliteit altijd. En dat gevoel heb ik nu bij een Lozano, Gutierrez, Bergwijn, en Pereiro ook.

Ook kan ik er niet bij, dat mensen het 'maar' accepteren dat dit kan gebeuren. Hoe bedoel je dit kan gebeuren? Je weet toch dondersgoed dat iedere puntverlies dodelijk is? En helemaal tegen fucking Emmen met alle respect, die een speler voorin hebben die een buikje heeft ( Anco Jansen ) ? Zul je zien dat Ajax hier wel makkelijk wint met 0-5.

Op deze manier, geef je Ajax helemaal een boost om de titel te pakken. Had je hier gewoon normaal gewonnen, en volgende week van Groningen. Dan had je weer de druk op Ajax gezet, omdat ze volgende week uit naar de Kuip moeten. Maar helaas, PSV maakt het Ajax nu allemaal ff wat makkelijker. Onbegrijpelijk weer zeg. Ook echt onbegrijpelijk dat je zo uit de winterstop kan komen. Slap, slap, slap. Flashback naar Groningen uit vorig jaar, toen je hem ook terecht de deksel op je neus kreeg in blessuretijd.

Zo. Nu hebben wij een ' Ajax - Heracles ' gehad. De volgende twee thuiswedstrijden zal je hoe dan ook moeten winnen, en dan straks krijg je Utrecht en Heerenveen uit achterelkaar. Nou maak je borst maar nat.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan