Ergernissen

Dit ligt echt aan mij, dus ga vooral zo door hoor haha maar het lezen op het forum is al een tijd minder leuk, en ooit zal het de reden zijn om te stoppen voor mij met lezen, sinds 95% van de posts in welk onderdeel dan ook, alleen nog maar gaat over geld. Het zal vast een heel belangrijk iets zijn, maar het slaat door. Er kan geen normale discussie gevoerd worden of het gaat er alweer om hoeveel we moeten vangen, of hoeveel Ajax ervoor zal vangen. Wanneer dit gezever beperkt blijft tot 1 topic dan ok, maar het waait als een virus ieder topic binnen. Dan lees ik liever de AD app, maar nogmaals dit is een persoonlijke ergernis dus ga vooral zo door ?
 
Dit ligt echt aan mij, dus ga vooral zo door hoor haha maar het lezen op het forum is al een tijd minder leuk, en ooit zal het de reden zijn om te stoppen voor mij met lezen, sinds 95% van de posts in welk onderdeel dan ook, alleen nog maar gaat over geld. Het zal vast een heel belangrijk iets zijn, maar het slaat door. Er kan geen normale discussie gevoerd worden of het gaat er alweer om hoeveel we moeten vangen, of hoeveel Ajax ervoor zal vangen. Wanneer dit gezever beperkt blijft tot 1 topic dan ok, maar het waait als een virus ieder topic binnen. Dan lees ik liever de AD app, maar nogmaals dit is een persoonlijke ergernis dus ga vooral zo door ?
Had je Ajax niet zo moeten ophemelen jij! Eigen schuld dikke #Lozano80miljoen:maniac:
 
Dit ligt echt aan mij, dus ga vooral zo door hoor haha maar het lezen op het forum is al een tijd minder leuk, en ooit zal het de reden zijn om te stoppen voor mij met lezen, sinds 95% van de posts in welk onderdeel dan ook, alleen nog maar gaat over geld. Het zal vast een heel belangrijk iets zijn, maar het slaat door. Er kan geen normale discussie gevoerd worden of het gaat er alweer om hoeveel we moeten vangen, of hoeveel Ajax ervoor zal vangen. Wanneer dit gezever beperkt blijft tot 1 topic dan ok, maar het waait als een virus ieder topic binnen. Dan lees ik liever de AD app, maar nogmaals dit is een persoonlijke ergernis dus ga vooral zo door ?
Komt ook door de berichtgeving in de winterstop. Tijd dat de bal weer gaat rollen en we kunnen zeiken over de wissels, VAR en commentatoren ;)
 
aankondiging-doen-over-shutdown.amp

Als je iets belangrijks hebt meld het dan. Geen f*cking teasers in de politiek ajb.
 
Echt schandelijk. Zijn die mensen vrijwillig ambtenaar geworden? Met zulke onzekerheid wil je toch niet werken?

Zie dat m'n post vannacht niet goed is gegaan, ging hierom

https://www.nu.nl/buitenland/5692988/trump-doet-zaterdag-belangrijke-aankondiging-shutdown.html

Mensen zullen vrijwillig ambtenaar zijn geworden, en ja een shutdown komt wel vaker voor. Onder Obama ook over de healthcare-act. Dus ze kennen het risico, maar dan nog. Ondertussen is de groei voor t 1e kwartaal bijgesteld van 2.25% naar 2% das niet echt MAGA als je t mij vraagt. En dat over een project wat hij eerst puur als slogan gebruikte, nu wil uitvoeren terwijl er zat adviseurs zijn die al aangeven dat de kosten niet opwegen tegen de baten.
 
"Ik zal een belangrijke aankondiging doen over de humanitaire crisis aan onze zuidgrens en de 'shutdown', morgenmiddag om 15.00 uur, live vanuit het Witte Huis", aldus Trump.

Trump (The Donald):
"I have been president of the USA for 2 years now and I have made a big mess of it both here and abroad. I have nothing else to do but to step down and give the country and the world back to the people."

:bye:
 
"Ik zal een belangrijke aankondiging doen over de humanitaire crisis aan onze zuidgrens en de 'shutdown', morgenmiddag om 15.00 uur, live vanuit het Witte Huis", aldus Trump.

Trump (The Donald):
"I have been president of the USA for 2 years now and I have made a big mess of it both here and abroad. I have nothing else to do but to step down and give the country and the world back to the people."

:bye:
T is ondertussen 16:27 in Washington... ik zie weinig berichten in de NL pers over het grote nieuws..
 
T is ondertussen 16:27 in Washington... ik zie weinig berichten in de NL pers over het grote nieuws..

Trump doet poging tot einde shutdown, maar Democraten zeggen nu al nee

link

De Amerikaanse president Trump heeft de Democraten een aanbod gedaan om de 'shutdown' van de Amerikaanse overheid te beëindigen. Zo is hij bereid het zogenoemde Dreamers-programma met drie jaar te verlengen, in ruil voor onder meer 5,7 miljard dollar voor een muur op de grens tussen de VS en Mexico.

Volstrekt kansloos. :bye:
 
Trump doet poging tot einde shutdown, maar Democraten zeggen nu al nee

link

De Amerikaanse president Trump heeft de Democraten een aanbod gedaan om de 'shutdown' van de Amerikaanse overheid te beëindigen. Zo is hij bereid het zogenoemde Dreamers-programma met drie jaar te verlengen, in ruil voor onder meer 5,7 miljard dollar voor een muur op de grens tussen de VS en Mexico.

Volstrekt kansloos. :bye:
Dat was het grote nieuws.. Dacht dat ie de noodtoestand zou uitroepen zodat hij zelf de muur kon financieren zonder toestemming van de anderen.
 
Dat PSV besloten heeft niet meer voor de 3e, 4e, 5e, en 6e goal te gaan. Het felle is er vanaf, en begint een beetje jet PSV onder Cocu te worden. Lamlendig en een voorsprong verdedigen. Ik kijk de komende weken weer via teletekst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan