Ramon Pascal Lundqvist (A)

Deze middenvelder speelde een goede wedstrijd vanavond met JONG PSV tegen NEC jammer dat we zoveel leuke middenvelders hebben in onze selectie waardoor hij bijna geen speelminuten krijgt bij het eerste team
 
Deze middenvelder speelde een goede wedstrijd vanavond met JONG PSV tegen NEC jammer dat we zoveel leuke middenvelders hebben in onze selectie waardoor hij bijna geen speelminuten krijgt bij het eerste team
Ja. Hij viel mij ook positief op.
 
Deze middenvelder speelde een goede wedstrijd vanavond met JONG PSV tegen NEC jammer dat we zoveel leuke middenvelders hebben in onze selectie waardoor hij bijna geen speelminuten krijgt bij het eerste team

Hij is teveel en te lang geblesseerd geweest, anders ben ik er bijna zeker van dat ie al meer in het eerste gespeeld had. Zonde.
 
Leuke speler. Goed voor de eredivisie. Achterstand opgelopen met zijn blessures. PSV1 zit er niet meer in, denk ik.
 
Ik vond dat het met Lundquist in JPSV toch wel crescendo ging. Eerst laten ze een betere Laursen gaan en nu hij weer naar NAC...:confused:
 
Ik vond dat het met Lundquist in JPSV toch wel crescendo ging. Eerst laten ze een betere Laursen gaan en nu hij weer naar NAC...:confused:
Plaatsmaken voor een nieuw talent, dat wel kans maakt op het 1e. Bijvoorbeeld Ihataren. Nu verdient PSV er nog iets aan.
 
Plaatsmaken voor een nieuw talent, dat wel kans maakt op het 1e. Bijvoorbeeld Ihataren. Nu verdient PSV er nog iets aan.
Heb je wel gelijk in., bovendien kunnen we straks ook nog superdesuper talent Richie Ledezma bewonderen in JPSV...:HB:
 
Lundqvist van PSV naar NAC Breda

link

Ramon Lundqvist verruilt per direct PSV voor NAC Breda. De 21-jarige middenvelder tekende voor 2,5 jaar bij de nummer zeventien van de eredivisie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan