Vandaag zag ik weer een reclame van onze sponsor man man man, wat een slechte acteurs... Ik blijf het echt armoedig vinden dat we het moeten doen met zon sponsor, al doe je van mijn part zaken met VGZ of zo, dan nog ga je er op vooruit.
 
Zou zelfs nog wel leuke reclames kunnen bedenken met zorgverzekeraars. We hebben immers:
De Jong die z'n vinger afscheurt...
Pieters die z'n pees en aderen doorsnijdt...
Viergever en Van Ginkel... die altijd iets hebben...
Van Breukelen voor het pakket met geestelijke gezondheidszorg...
Van Raaij voor logopedie...
Lozano voor 'anger therapy' :giggle:
 
Zou zelfs nog wel leuke reclames kunnen bedenken met zorgverzekeraars. We hebben immers:
De Jong die z'n vinger afscheurt...
Pieters die z'n pees en aderen doorsnijdt...
Viergever en Van Ginkel... die altijd iets hebben...
Van Breukelen voor het pakket met geestelijke gezondheidszorg...
Van Raaij voor logopedie...
Lozano voor 'anger therapy' :giggle:

Vergeet Robben niet...
 
Wat betreft het 3e/Europese shirt heb je met Inter en Barcelona echt de slechtst mogelijke poule getroffen. Dan maar hopen het shirt in de competitie een aantal keer te zien
 
Wat betreft het 3e/Europese shirt heb je met Inter en Barcelona echt de slechtst mogelijke poule getroffen. Dan maar hopen het shirt in de competitie een aantal keer te zien

Speelt PSV de uitwedstrijden toch gewoon in het thuisshirt. Bewaren ze het blauwe shirt voor de volgende ronde. ;)
 
Aan het eind van het jaar stopt Energiedirect als hoofdsponsor op het shirt. Ben erg benieuwd wie we gaan krijgen.
 
Aan het eind van het jaar stopt Energiedirect als hoofdsponsor op het shirt. Ben erg benieuwd wie we gaan krijgen.

Er zou gewoon iemand in de top van Philips moet bekennen dat ze fout waren met het beëindigen van het sponsorschap. Een miljardenconcern dient zijn roots niet te verraden voor een paar miljoen.
 
Er zou gewoon iemand in de top van Philips moet bekennen dat ze fout waren met het beëindigen van het sponsorschap. Een miljardenconcern dient zijn roots niet te verraden voor een paar miljoen.

Ik zou er voor tekenen, maar ik ben bang dat dit scenario te mooi om waar te zijn is...
 
Zou toch wel erg lekker zijn hoor als Philips terugkeert op de borst. Ook wat dat betreft hoop ik dat de internationale samenwerkingen (en de populariteit van PSV/Lozano in Mexico) het sponsoren wel weer wat interessanter maakt voor zo'n multinational bedrijf. De lokale groenteman of energieboer als hoofdsponsor - hoewel financieel gewaardeerd - is eigenlijk niet een plek op de borst waard.
 
Yep, ik geloof niet dat daar in die amsterdamse toren er nog veel Philips-DNA over is.
Een groter probleem is dat Philips geen consumentenelectronica meer verkoopt. Dan is sponsoring eiegenlijk niet meer te verkopen naar de aandeelhouders toe.
 
Een groter probleem is dat Philips geen consumentenelectronica meer verkoopt. Dan is sponsoring eiegenlijk niet meer te verkopen naar de aandeelhouders toe.

De meeste shirtsponsoren in het buitenland zijn gokbedrijven, financieel/verzekeringsbedrijven en reismaatschappijen. En in Nederland is het een ratjetoe. Maar een "fatsoenlijke" shirtsponsor? Ik zou niet weten wie er 1 heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan