'Ik heb een geweldige tijd gehad'

Au revoir, merci et bonne chance en Turquie Nicolas. (Y):bye:
Zijn eerdte anderhalve seizoen was hij echt niet slecht. Heeft zich helaas niet doorontwikkeld, en is het helaas alleen maar minder gegaan. Prima jongen die het gewoon niet gered heeft.
 
Zijn eerdte anderhalve seizoen was hij echt niet slecht. Heeft zich helaas niet doorontwikkeld, en is het helaas alleen maar minder gegaan. Prima jongen die het gewoon niet gered heeft.
Zoiets inderdaad.

Wel benieuwd of er nog een vervanger komt.
 
Zijn eerdte anderhalve seizoen was hij echt niet slecht. Heeft zich helaas niet doorontwikkeld, en is het helaas alleen maar minder gegaan. Prima jongen die het gewoon niet gered heeft.

Idd. Ik heb ergens wel het gevoel dat deze jongen net als Marcelo het misschien wel veel beter doet buiten de Nederlandse competitie.
Over het bedrag is volgens mij verder wel alles gezegd...

Opvolging vind ik toch wel lastig. Als geen eredivisieclub echt interesse heeft voor Obispo vind ik de bezetting Schwaab, Viergever, Sainsbury en Obispo niet verkeerd gezien we alleen nog maar competitie spelen. De basis staat gewoon stevig, met Sainsbury als tot nu toe vaste stand-in. Dat biedt ook weinig perspectief voor een aankoop. Of het zou een goed talent moeten zijn die een half jaar kan acclimatiseren, maar dan geef met nu al drie ervaren CV's in de selectie wel erg weinig vertrouwen in de eigen jongens die doorkomen.
 
Zijn eerdte anderhalve seizoen was hij echt niet slecht. Heeft zich helaas niet doorontwikkeld, en is het helaas alleen maar minder gegaan. Prima jongen die het gewoon niet gered heeft.
Hij was in het begin inderdaad van het niveau dat PSV eerdere jaren ook achterin zette. Maar dat was wel echt slecht gewoon, in mijn optiek.
 
Idd. Ik heb ergens wel het gevoel dat deze jongen net als Marcelo het misschien wel veel beter doet buiten de Nederlandse competitie.
Over het bedrag is volgens mij verder wel alles gezegd...

Opvolging vind ik toch wel lastig. Als geen eredivisieclub echt interesse heeft voor Obispo vind ik de bezetting Schwaab, Viergever, Sainsbury en Obispo niet verkeerd gezien we alleen nog maar competitie spelen. De basis staat gewoon stevig, met Sainsbury als tot nu toe vaste stand-in. Dat biedt ook weinig perspectief voor een aankoop. Of het zou een goed talent moeten zijn die een half jaar kan acclimatiseren, maar dan geef met nu al drie ervaren CV's in de selectie wel erg weinig vertrouwen in de eigen jongens die doorkomen.

Als het de bedoeling is dat Obispo een kans gaat krijgen, dan begrijp ik dit vertrek wel. En ik begrijp dat hij niet blij is dat hij zijn basisplek is kwijtgeraakt, maar de manier waarop hij speelde gaf mij niet de indruk dat hij echt knokte voor zijn kans.
Heeft in het laatste seizoen onder Cocu niet onaardig gespeeld (na een slecht begin), maar was zo'n typische Brands-verdediger.
 
Idd. Ik heb ergens wel het gevoel dat deze jongen net als Marcelo het misschien wel veel beter doet buiten de Nederlandse competitie.
Over het bedrag is volgens mij verder wel alles gezegd...

Opvolging vind ik toch wel lastig. Als geen eredivisieclub echt interesse heeft voor Obispo vind ik de bezetting Schwaab, Viergever, Sainsbury en Obispo niet verkeerd gezien we alleen nog maar competitie spelen. De basis staat gewoon stevig, met Sainsbury als tot nu toe vaste stand-in. Dat biedt ook weinig perspectief voor een aankoop. Of het zou een goed talent moeten zijn die een half jaar kan acclimatiseren, maar dan geef met nu al drie ervaren CV's in de selectie wel erg weinig vertrouwen in de eigen jongens die doorkomen.
Sainsbury is nog even weg, toch? Alhoewel, eerste wedstrijd Aziëcup verloren.
 
Is het duidelijk hoeveel PSV krijgt voor Isimat?

EDIT: lees nu dat hij transfervrij is. Wel netjes van PSV na alles dat hij voor PSV heeft gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Is het duidelijk hoeveel PSV krijgt voor Isimat?

EDIT: lees nu dat hij transfervrij is. Wel netjes van PSV na alles dat hij voor PSV heeft gedaan.
Je kan in januari toch nooit transfervrij zijn??
Ik weet niet of een club zich “netjes” moet opstellen in dit soort situaties. Dat doen de zaakwaarnemers en de spelers zelf ook nooit. De speler heeft belangen maar dat heeft de club ook, zo niet veel meer.
 
Je kan in januari toch nooit transfervrij zijn??
Ik weet niet of een club zich “netjes” moet opstellen in dit soort situaties. Dat doen de zaakwaarnemers en de spelers zelf ook nooit. De speler heeft belangen maar dat heeft de club ook, zo niet veel meer.
PSV laat een verdediger vertrekken. Dat betekent dat ze een optie minder hebben om op terug te vallen, in geval van blessures. Isimat was een zeer beperkte verdediger, maar helaas niet de slechtste die er rond liep. (Die gedachte is steeds beangstigender, hoe langer ik er over nadenk)
PSV had best een redelijke vergoeding kunnen vragen.

Aan de andere kant kun je je afvragen of de loonlast niet hoger zou zijn dan de vergoeding die ze voor hem zouden krijgen en zijn ze allang blij dat hij van de loonlijst is. Geen idee.
 
Je kan in januari toch nooit transfervrij zijn??
Je hebt gelijk. Hij was niet transfervrij, maar mocht transfervrij vertrekken.

Ik weet niet of een club zich “netjes” moet opstellen in dit soort situaties. Dat doen de zaakwaarnemers en de spelers zelf ook nooit. De speler heeft belangen maar dat heeft de club ook, zo niet veel meer.
Klopt, maar ik denk dat een speler die lang bij PSV heeft gespeeld en op een zijspoor zit en weinig geld vertegenwoordigd, best geholpen kan worden met een transfer. Zal ook bij spelers te zien zij dat PSV met ze meedenkt.

(als Isimat miljoenen zou vertegenwoordigen en een meerjarig contract had gehad was dat natuurlijk anders geweest).
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Je hebt gelijk. Hij was niet transfervrij, maar mocht transfervrij vertrekken.


Klopt, maar ik denk dat een speler die lang bij PSV heeft gespeeld en op een zijspoor zit en weinig geld vertegenwoordigd, best geholpen kan worden met een transfer. Zal ook bij spelers te zien zij dat PSV met ze meedenkt.

(als Isimat miljoenen zou vertegenwoordigen en een meerjarig contract had gehad was dat natuurlijk anders geweest).
Volgens mij was al aangegeven dat z'n waarde nog rond de €2.5mlj lag. D'r zijn dagen dat ik het niet op zak heb (vooral dagen die op dag eindigen)
 
Voor de symboliek alleen al zou ik voor Isimat precies hetzelfde bedrag vragen als PSV voor Behich heeft betaald.
 
Is ie transfervrij vertrokken????

transfervrij...

transfervrij...

Zoja, dan heb ik net zo lang onder een steed geleefd als de klojo's in ons bestuur :FP:. Geeft me geen vertrouwen voor onderhandelingen in de toekomst.
 
Is ie transfervrij vertrokken????

transfervrij...

transfervrij...

Zoja, dan heb ik net zo lang onder een steed geleefd als de klojo's in ons bestuur :FP:. Geeft me geen vertrouwen voor onderhandelingen in de toekomst.

Hij is niet transfervrij. Het kan zijn dat PSV een fooi ontvangt, maar hij is niet transfervrij.
 
Bedankt Isimat. Hij was geen Moreno, maar hij heeft ook zijn waarde gehad (in meerdere titels). Nu kunnen we (niet te) langzaam rondkijken voor een cv van hoger niveau
 
Terug
Bovenaan Onderaan