PSV Nieuws Algemeen

Toch wel triest die schietpartij bij het supporterscafe van PSV.... Slecht voor ons imago ook. Dat soort praktijken hadden wij eigenlijk nooit. De laatste tijd toch niet echt positief: eerst die criminelen die zogenaamd onze tradities gingen beschermen en nu dit.
 
Toch wel triest die schietpartij bij het supporterscafe van PSV.... Slecht voor ons imago ook. Dat soort praktijken hadden wij eigenlijk nooit. De laatste tijd toch niet echt positief: eerst die criminelen die zogenaamd onze tradities gingen beschermen en nu dit.
Eindhoven de gekste. Heeft weinig met het imago te maken. Gekken heb je overal.
 
In Amsterdam heb je nooit schietpartijen...
Flauw dit. Je weet heel goed dat wanneer het de supporters van een voetbalclub beterft en zeker als het om de grote clubs gaat, dit heel anders overkomt en terecht. Als het de Ajax supporters betrof hadden we er ook schande van gesproken....
 
Flauw dit. Je weet heel goed dat wanneer het de supporters van een voetbalclub beterft en zeker als het om de grote clubs gaat, dit heel anders overkomt en terecht. Als het de Ajax supporters betrof hadden we er ook schande van gesproken....

Volgens mij is nog niet vastgesteld dat het supporters betreft.
 
Volgens mij is nog niet vastgesteld dat het supporters betreft.

Als de wedstrijd al is begonnen en er zijn nog mensen bij supporterscafé De Aftrap betreft het hoogstwaarschijnlijk supporters met een stadionverbod.
 
Als de wedstrijd al is begonnen en er zijn nog mensen bij supporterscafé De Aftrap betreft het hoogstwaarschijnlijk supporters met een stadionverbod.
Het was niet in het café, hè.
Maar goed, PSV-supporters zijn ook maar een doorsnede van de maatschappij. Dus zullen er zeker criminelen, idioten, en racisten bijzitten.
 
Het was niet in het café, hè.
Maar goed, PSV-supporters zijn ook maar een doorsnede van de maatschappij. Dus zullen er zeker criminelen, idioten, en racisten bijzitten.

Nee 25 meter ervoor. Daarom schrijf ik ook bij en niet in. ;)
 
Nee 25 meter ervoor. Daarom schrijf ik ook bij en niet in. ;)

In dat geval hadden ze net zo goed kunnen schrijven: schietpartij bij het Philips stadion of schietpartij bij spoorweg Eindhoven centrum. Indien er iets in de straat gebeurt tijdens een match wordt al snel het supporterscafe genoemd.
 
In dat geval hadden ze net zo goed kunnen schrijven: schietpartij bij het Philips stadion of schietpartij bij spoorweg Eindhoven centrum. Indien er iets in de straat gebeurt tijdens een match wordt al snel het supporterscafe genoemd.

Tsja waarom zou dat toch zijn? :rolleyes:
 
Ik heb de laatste dagen de artikelen uiteraard gelezen en ik word er wel blij van.
Bij Feyenoord zijn ze bezig met een stadion en dat lijkt me voor NL okay.
Bij PSV komt een medisch topsportcentrum a la eentje bij Newcastle, en dat werd tijd. In dat lab in Engeland komen allemaal sporters bij elkaar en is er sprake van kruisbestuiving. Voeding, computeranalyses, sporters met drive en passie allemaal bij elkaar. Daar is Papendal maar ouderwets bij.
En bij Ajax kopen ze volgend jaar een kampioenschap bij elkaar met spelers die over de top zijn of daar tegenaan zitten.
Prima, dat korte termijn denken aldaar. Geld gaat zo langzaam verdampen aan dure salarissen en nauwelijks transfers over 3 jaar.

Waarschijnlijk wordt het voor ons wel een zure appel doorbijten komende 2 jaar. Hopelijk gaat dat laatste pas in juni 2019 in.
 
En bij Ajax kopen ze volgend jaar een kampioenschap bij elkaar met spelers die over de top zijn of daar tegenaan zitten.
Prima, dat korte termijn denken aldaar. Geld gaat zo langzaam verdampen aan dure salarissen en nauwelijks transfers over 3 jaar.

En deze kennis komt rechtstreeks uit uw glazen bol?
 
Toon met zijn boeken en “maatschappelijke projecten”. Leuk en aardig hoor maar we zeggen ook tegen Memphis dat ie zich moet focussen op voetbal en niet op allerlei fronten zoals rappen.... Hij en JdJ, niemand kent ze in het internationale voetbal.
 
Toon met zijn boeken en “maatschappelijke projecten”. Leuk en aardig hoor maar we zeggen ook tegen Memphis dat ie zich moet focussen op voetbal en niet op allerlei fronten zoals rappen.... Hij en JdJ, niemand kent ze in het internationale voetbal.

Van 171 medewerkers op 30 juni 2012 naar 232 medewerkers op 30 juni 2018. Misschien wordt het weer eens tijd om doorgelicht te worden door McKinsey. :unsure:
 
Toon met zijn boeken en “maatschappelijke projecten”. Leuk en aardig hoor maar we zeggen ook tegen Memphis dat ie zich moet focussen op voetbal en niet op allerlei fronten zoals rappen.... Hij en JdJ, niemand kent ze in het internationale voetbal.

Nee, dan bijvoorbeeld Josep Maria Bartomeu met z’n indrukwekkende voetbalcarrière.
 
Nee, dan bijvoorbeeld Josep Maria Bartomeu met z’n indrukwekkende voetbalcarrière.
Tja de directie van Barca of Madrid vergelijken met PSV... Zij hoeven niet een grote naam te hebben: zij zijn dat al bij voorbaat en iedereen wil ze de hand schudden, waar ze ook komen.
Laat Toon en John maar zich focussen op onze vijver Mexico waar het grootste talent van hen naar de concurrent driegde te gaan....
 
Terug
Bovenaan Onderaan