Een van je belangrijkste spelers, de basisklant van Oranje en een van de grootste talenten van NL mag je nooit voor een bedrag van onder de 50 miljoen verkopen. PSV heeft wat betreft de marketing en communicatie over zijn spelers nog heel wat te leren van clubs als Porto, Benfica en Ajax.
 
Omdat hij het in het openbaar doet, zo van kijk mij is goed bezig zijn? Net als die Sneijder. 95% voor hun eigen ego. Ze hoeven het niet te doen toch Ralf? Precies, dan heb ik liever dat ze het niet doen.

Blijft dubbel natuurlijk, als hij een scheet laat en iemand filmt het komt die ook in het nieuws, nu doet die wat goeds en komt ook in het nieuws. Ik gun hem en zijn ego al het beste maar nu profiteert de normale man er ook van, dus 2 blije ego's.
 
Een van je belangrijkste spelers, de basisklant van Oranje en een van de grootste talenten van NL mag je nooit voor een bedrag van onder de 50 miljoen verkopen. PSV heeft wat betreft de marketing en communicatie over zijn spelers nog heel wat te leren van clubs als Porto, Benfica en Ajax.

Misschien moeten wij ons maar eens als vrijwilligers aanbieden IPF, dan gaan we het weer ouderwets a la van Raaij over 't-shirts met handtekeningen' hebben bij te lage biedingen, en bovendien zouden we nooit een vraagprijs de media inslingeren zoals PSV nu oliedom maar blijft doen, omdat je daarmee effectief je eigen onderhandelingspositie ondermijnt :sneaky:;)
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Omdat hij het in het openbaar doet, zo van kijk mij is goed bezig zijn? Net als die Sneijder. 95% voor hun eigen ego. Ze hoeven het niet te doen toch Ralf? Precies, dan heb ik liever dat ze het niet doen.

Ik vind de context toch ook wel belangrijk dan. Dit lijkt me niet door een originele filmcrew van PSV.nl of een ander kanaal gedaan te zijn, maar door iemand die er toevallig was en z'n telefoon gebruikte.
 
Ik vind de context toch ook wel belangrijk dan. Dit lijkt me niet door een originele filmcrew van PSV.nl of een ander kanaal gedaan te zijn, maar door iemand die er toevallig was en z'n telefoon gebruikte.
Steven weet dondersgoed dat er toevallig iemand is, maar vooruit een prima actie. Laten we 2018 positief beëindigen.
 
Een van je belangrijkste spelers, de basisklant van Oranje en een van de grootste talenten van NL mag je nooit voor een bedrag van onder de 50 miljoen verkopen. PSV heeft wat betreft de marketing en communicatie over zijn spelers nog heel wat te leren van clubs als Porto, Benfica en Ajax.

En dan nog... Wat heb je eraan als je in de winterstop één van je sleutelspelers kwijtraakt, waardoor de kans op kampioenschap en CL veel kleiner wordt? Dat is een derving van inkomsten van ergens tussen de 30 en 60 miljoen, waardoor Bergwijn eigenlijk min of meer gratis de deur uitloopt. En je haalt in de winter er toch geen speler voor terug die er meteen staat, alleen al omdat PSV in Europa klaar is - en dus niet interessant.

Uit puur economisch oogpunt moet een speler als Bergwijn in de winter minimaal 70 à 80 miljoen opleveren. Dan wordt het een beetje interessant.
 
Steven weet dondersgoed dat er toevallig iemand is, maar vooruit een prima actie. Laten we 2018 positief beëindigen.

Tuurlijk goeie actie - ik heb ook helemaal niet het idee dat Steven zo met zelfpromotie bezig is als Sneijder of Memphis. Gewoon een goeie jongen die toevallig heel rijk en bekend is omdat hij goed tegen een bal kan trappen, en daarom ook iets voor de samenleving kan terug doen.
 
Omdat hij het in het openbaar doet, zo van kijk mij is goed bezig zijn? Net als die Sneijder. 95% voor hun eigen ego. Ze hoeven het niet te doen toch Ralf? Precies, dan heb ik liever dat ze het niet doen.
Wilde eigenlijk niet eens raegeren Ralf, gezien de Ph-waarde van je bericht. Maar zag vandaag dit bericht op de site van PSV. Bergwijn krijgt bij mij keihard het voordeel van de twijfel bij zulke acties, komt echt als een goede jongen uit een goed nest over.
 
Wilde eigenlijk niet eens raegeren Ralf, gezien de Ph-waarde van je bericht. Maar zag vandaag dit bericht op de site van PSV. Bergwijn krijgt bij mij keihard het voordeel van de twijfel bij zulke acties, komt echt als een goede jongen uit een goed nest over.
Je hebt gelijk. Denk dat het wel een prima jongen is.
 
Stap 1 is dat hij in ieder geval in verband wordt gebracht met dit soort clubs, dat vind ik al positief. Ook wel terecht gezien zijn ontwikkeling.
 
Voor Lozano zou men überhaupt niet aan tafel komen voor een bod onder 60 mln. Voor Bergwijn zou men wat mij betreft überhaupt niet aan tafel mogen komen voor een bod onder 40 mln.

28 mln is mooie geste van goede intenties, ter kennisgeving aannemen.
 
Voor Lozano zou men überhaupt niet aan tafel komen voor een bod onder 60 mln. Voor Bergwijn zou men wat mij betreft überhaupt niet aan tafel mogen komen voor een bod onder 40 mln.

28 mln is mooie geste van goede intenties, ter kennisgeving aannemen.
Vind ik ook. Daarbij is Bergwijn nog niet zo bepalend als Depay toentertijd of Lozano nu. Dus met inflatie erbij zou er zo'n 30-40 miljoen uit moeten rollen.
 
Vind ik ook. Daarbij is Bergwijn nog niet zo bepalend als Depay toentertijd of Lozano nu. Dus met inflatie erbij zou er zo'n 30-40 miljoen uit moeten rollen.
Depay was bepaldender omdat zijn team denk ik ook minder was. Van dat team zouden alleen Gini en Guardado nu ook spelen. (En Depay zelf).
Daarnaast wordt het bepalen nu ook gedeeld door Chucky, Stevie en Luuk in vorm.
 
28M is veels te weinig en PSV gaf al aan niemand te laten vertrekken voor de zomer, of het moet Ramselaar/Lundquist zijn.
 
28 M....?? Dat moet dan toch wel minimaal 50 miljoen euro worden in de zomer....

Is gewoon een diepe belediging. Even ter vergelijking: Alireza Jahanbaksh ging van AZ naar Brighton voor 25 miljoen; dwz., van een subtopper, dus zonder ooit op hoog niveau gepresteerd te hebben, zonder de druk van kampioen moeten worden, naar een (in principe) degradatiekandidaat in de PL.

En dan komt Manchester United, hoewel in zwaar verval nog steeds een topclub met heel veel geld, bij PSV, een van de 2 topclubs in Nederland een van de grootste talenten van Nederland scouten, een talent dat al op verschillende lijstjes van 's werelds grootste talenten heeft gestaan, al CL heeft gespeeld, kampioen is geworden en in het Nederlands elftal staat, en biedt vervolgens slechts 3 miljoen meer dan wat Brighton voor met alle respect Alireza heeft betaald? Dan is dat toch gewoon een belediging?

JdJ had het er laatst nog over dat als er grote bedragen voor Ajacieden gaan worden neergelegd dat PSV dan daar ook in mee kan gaan, maar ondertussen is een subtopper als AZ al lang en breed absurde bedragen aan het vangen voor subtopspelers van subtopclubs, dus waarom zou PSV eerst een grote transfer van Ajax nodig moeten hebben om zelf eens wat buitensporige bedragen te gaan vragen voor zijn spelers?
 
Terug
Bovenaan Onderaan