Eredivisie Algemeen

PSV, 17 wedstrijden, 48 punten, doelsaldo 60-8
Aja, 17 wedstrijden, 46 punten doelsaldo 60-8

… ik had graag verder voorgestaan, maar je moet toch toegeven dat dit een heel bijzonder boeiend jaar is. Er wordt sinds lange tijd weer goed gevoetbald en veel gescoord.

… het zou toch geweldig zijn als we het verschil maken en daarmee kampioen worden in de onderlinge ontmoeting in de betonnen galmbak.

Gelijkspelen in de Bijlmer en al kampioen zijn geworden in de 1e wedstrijd van het seizoen is ook mooi. :D ;)
 
Gelijkspelen in de Bijlmer en al kampioen zijn geworden in de 1e wedstrijd van het seizoen is ook mooi. :D;)

Mooier dan verliezen, dat wel, maar verder niks moois aan. Winnen in de betonbak is veel mooier. Het laatste wat ik wil zien is een schijtbakken-PSV dat met de staart tussen de benen de Arena betreedt, zeg maar net zoals het PSV dat we zagen in de Kuip. Hopelijk komt het MvB kenmerk, afgetekend winnen in de Arena, onder zijn leiding ook naar boven in de ploeg wanneer ze de uitwedstrijd tegen Ajax spelen.
 
Mooier dan verliezen, dat wel, maar verder niks moois aan. Winnen in de betonbak is veel mooier. Het laatste wat ik wil zien is een schijtbakken-PSV dat met de staart tussen de benen de Arena betreedt, zeg maar net zoals het PSV dat we zagen in de Kuip. Hopelijk komt het MvB kenmerk, afgetekend winnen in de Arena, onder zijn leiding ook naar boven in de ploeg wanneer ze de uitwedstrijd tegen Ajax spelen.
Gezien de wedstrijd tegen Feyenoord en gister tegen AZ is een 6-0 nederlaag in de arena een logischer scenario.
 
Best bizar je draait een waanzinnig sterke 1e seizoenhelft. Laat maar 3 punten liggen. Maar met een even sterke 2e seizoenshelft ben je nog niet eens zeker van het kampioenschap. Wij zijn niet de beste winterkampioen maar heb sterk het gevoel dat die stomme klup wel de beste nr 2 halverwege ooit is.
 
Best bizar je draait een waanzinnig sterke 1e seizoenhelft. Laat maar 3 punten liggen. Maar met een even sterke 2e seizoenshelft ben je nog niet eens zeker van het kampioenschap. Wij zijn niet de beste winterkampioen maar heb sterk het gevoel dat die stomme klup wel de beste nr 2 halverwege ooit is.

Slechts 1 wedstrijd verloren, dus er is ooit een team geweest dat alles won voor de winterstop (of slechts 1x gelijkspeelde)?:eek:
 
"Terecht of niet: dankzij de technische ondersteuning[...]"

Terecht of niet!? Als het terecht is, is het terecht en zijn die punten niet extra.

Het is ook een natte vingerwerk analyse, zoals we gewend zijn van AjaxPrimeur. Rode kaarten enz. worden ook nog eens buiten beschouwing gelaten. Maarja, ze kunnen ook niet zeggen dat Ajax onterechte VAR momenten mee heeft gekregen, dan raakt die site haar fanbase kwijt :lmao:.
 
Het is ook een natte vingerwerk analyse, zoals we gewend zijn van AjaxPrimeur. Rode kaarten enz. worden ook nog eens buiten beschouwing gelaten. Maarja, ze kunnen ook niet zeggen dat Ajax onterechte VAR momenten mee heeft gekregen, dan raakt die site haar fanbase kwijt :lmao:.
Ik ben eerlijk gezegd gestopt met lezen na 'terecht of onterecht'. Dat maakte het hele artikel waardeloos.:FP:
 
Op de dag dat bekend werd dat ze verkozen zijn tot de club met de slechtste grasmat. Wat een toeval!
Doet me denken daan die jongen die in één week tijd eerst miljoenen won bij een loterij en een dag later de vrouw van zijn dromen vond. What are the odds?:D

zien-de-10-allergrootste-gold-diggers-iOyhd9rO80s.jpg


*Ja, ik weet dat dat bericht (en ook de foto) een grap is.
 
Op de dag dat bekend werd dat ze verkozen zijn tot de club met de slechtste grasmat. Wat een toeval!
Doet me denken daan die jongen die in één week tijd eerst miljoenen won bij een loterij en een dag later de vrouw van zijn dromen vond. What are the odds?:D

zien-de-10-allergrootste-gold-diggers-iOyhd9rO80s.jpg


*Ja, ik weet dat dat bericht (en ook de foto) een grap is.
1 in 181.000.000 vermoed ik...
 
Fran Sol verlaat Willem II en de Eredivisie. Fran Sol gaat naar Dynamo Kiev. o.O

Sol krijgt droomtransfer: Willem II toch rond met Dinamo Kiev

link

Fran Sol vertrekt naar Dinamo Kiev. De Spaanse topschutter vliegt dinsdagmiddag naar Oekraïne voor de medische keuring, als het goed is zet hij daarna zijn krabbel onder een meerjarig contract.

Die zien we niet vaak meer. Had niet verwacht dat hij naar Oekraïne zou gaan. Eerder naar Spanje.
 
Fran Sol verlaat Willem II en de Eredivisie. Fran Sol gaat naar Dynamo Kiev. o.O

Sol krijgt droomtransfer: Willem II toch rond met Dinamo Kiev

link

Fran Sol vertrekt naar Dinamo Kiev. De Spaanse topschutter vliegt dinsdagmiddag naar Oekraïne voor de medische keuring, als het goed is zet hij daarna zijn krabbel onder een meerjarig contract.

Die zien we niet vaak meer. Had niet verwacht dat hij naar Oekraïne zou gaan. Eerder naar Spanje.
Leek mij ook logischer, maar 3 M voor zo'n speler is verrekte weinig imo.
 
Leek mij ook logischer, maar 3 M voor zo'n speler is verrekte weinig imo.
Klopt, ik denk dat Feyenoord best wel 4-5 miljoen had willen betalen....maar misschien is het salaris stukken hoger bij Kiev dan bij een club als Feyenoord ....by the way, wat moet een Spanjaard met zijn talent in de Oekraïne ...???
 
Terug
Bovenaan Onderaan