Pablo Rosario (M)

Koning Pablo is zeker niet met zijn beste weken bezig, maar lijkt toch cruciaal voor ons middenveld. Had echt gehoopt dat het middenveld gister ging vlammen; Pereiro getergd, Hendrix buffelen en Guti in zijn favoriete Guardado rol. Maar het was juist helemaal niks. Dan moet de vorst de lijnen na de winterstop maar weer even neerzetten.
 
Ben toch wel zeer onder de indruk van wat Rosario laat zien de afgelopen weken. Dat zijn ontbreken zo gemist werd had ik echt niet verwacht.
 
Ben toch wel zeer onder de indruk van wat Rosario laat zien de afgelopen weken. Dat zijn ontbreken zo gemist werd had ik echt niet verwacht.
Komt ook omdat hij de enige type speler is in de selectie voor die positie.
 
Ben toch wel zeer onder de indruk van wat Rosario laat zien de afgelopen weken. Dat zijn ontbreken zo gemist werd had ik echt niet verwacht.
IK heb het idee dat Sadilek het aardig kan invullen, maar misscchien is Rosario toch wel belangrijker dan velen denken. Daar Guti ook onder zijn kunnen speelt momenteel hebben we een sterke middenvelder gewoon nodig. Liefst 1 met scorend vermogen. Hendrix lijdt vaak balverlies op het middenveld.
 
Precies. Hele middenveld werd overlopen.

Is weer zeker van z'n basisplaats.

Middenveld werd inderdaad zwaar overlopen, totaal niet verwacht. Vond Guti ook echt een drama op de positie van Rosario, met als dieptepunt balverlies op het middenveld waaruit AZ kon counteren en de 0-1 maakte. Guti kan wel roepen dat die met het gezicht naar het doel wilt spelen, maar als je je zo laat zien tegen AZ als vervanger van Rosario, dan moet die zich maar lekker op '10' richten en focussen op goals en assist's.

Rosario was aan een mindere periode bezig de laatste tijd, maar na gisteren kan je wel zeggen dat zijn fysieke kracht op het middenveld, zwaar gemist werd. Sadilek vulde het prima in verder. Leuke agressieve kleine speler die zelfs de 2-1 maakte. Nummer 1 vervanger van Rosario of Hendrix, zover is wel duidelijk. Pereiro en Guti kunnen met elkaar de strijd aan gaan voor een plekje op '10'.

Ramselaar kan je beter verkopen in de winterstop, en Mauro JR verhuren.
 
An sich ben ik altijd best wel een Hendrix fan geweest gezien zijn hele traject binnen de club, maar wellicht heeft hij toch de boot gemist wat betreft op tijd vertrekken bij de club.
Eerlijk gezegd ben ik wel nieuwsgierig naar een blok Sadilek Rosario hoewel dat waarschijnlijk te onervaren en gevoelig voor dippen is.
 
An sich ben ik altijd best wel een Hendrix fan geweest gezien zijn hele traject binnen de club, maar wellicht heeft hij toch de boot gemist wat betreft op tijd vertrekken bij de club.
Eerlijk gezegd ben ik wel nieuwsgierig naar een blok Sadilek Rosario hoewel dat waarschijnlijk te onervaren en gevoelig voor dippen is.
Ik ben toch wel benieuwd of PSV Hendrix (in de vorm van afgelopen 2 jaar) zou kopen voor een paar miljoen als hij nu bij Utrecht of Heerenveen zou spelen. Ik betwijfel het namelijk. Ik denk dat we als PSV zijnde hoger moeten inzetten.
 
Ik word toch wel nijdig van de posts hier na AZ. Eén wedstrijd ontbreek Rosario en in deze wedstrijd speelt Gutierrez zijn slechtste wedstrijd ooit - laten we hopen - en gelijk is Rosario onmisbaar. Overhaaste conclusies...

Enfin, ik had hetzelfde gedaan met Hendrix na de 5-0 nederlaag tegen Willen II. Ik moet nog steeds wennen aan het verlies - van onder andere krediet - van mijn favorite speler Hendrix :sad:.

Ja, ik weet het, ik ben een hypocriet die aan het rouwen is.
 
Laatst bewerkt:
Ik word toch wel nijdig van de posts hier na AZ. Eén wedstrijd ontbreek Rosario en in deze wedstrijd speelt Gutierrez zijn slechtste wedstrijd ooit - laten we hopen - en gelijk is Rosario onmisbaar. Overhaaste conclusies...

Enfin, ik had hetzelfde gedaan met Hendrix na de 5-0 nederlaag tegen Willen II. Ik moet nog steeds wennen aan het verlies - van onder andere krediet - van mijn favorite speler Hendrix :sad:.

Ja, ik weet het, ik ben een hypocriet die aan het rauwen is.
Rauwen? Rouwen bedoel je denk ik ;)
 
Zoals Trevor Ford al aangaf in het Heerenveen - PSV topic, vind ook ik, Rosario tegenwoordig, een kleurloze speler. Rendement brengt hij niet meer, en de omschakeling van verdedigen naar aanvallen, is ver te zoeken. Vormt geen enkele dreiging meer, net overigens, als Hendrix. Bij Almere was Rosario stukken beter, toen speelde hij onbevangen en durfde akties te maken. Zijn techniek etaleert hij nauwelijks meer. Gutierrez is echt een veel betere, en completere speler,maar die moet banken...:rolleyes:
 
Zoals Trevor Ford al aangaf in het Heerenveen - PSV topic, vind ook ik, Rosario tegenwoordig, een kleurloze speler. Rendement brengt hij niet meer, en de omschakeling van verdedigen naar aanvallen, is ver te zoeken. Vormt geen enkele dreiging meer, net overigens, als Hendrix. Bij Almere was Rosario stukken beter, toen speelde hij onbevangen en durfde akties te maken. Zijn techniek etaleert hij nauwelijks meer. Gutierrez is echt een veel betere, en completere speler,maar die moet banken...:rolleyes:

Guti heeft teveel tijd nodig aan de bal.
 
Rosario laten staan want het is zijn topic ?
Hendriks eruit en Sadilek erin, maar Bommel gaat dat niet doen.
 
Echt jammer dat Pablo troonafstand heeft gedaan. Verdorie, hij was zo goed in zijn jeugdtijd en ook bij Almere. Zijn durf, akties en onbevangenheid zijn nauwelijks/niet meer zichtbaar. Ik vermoed, dat snowflakie ook teleurgesteld in hem, wat zijn plaats in Oranje zal gaan kosten.
Van Bommel daarentegen is blijkbaar nog steeds enthousiast...:sleep:
 
Echt jammer dat Pablo troonafstand heeft gedaan. Verdorie, hij was zo goed in zijn jeugdtijd en ook bij Almere. Zijn durf, akties en onbevangenheid zijn nauwelijks/niet meer zichtbaar. Ik vermoed, dat snowflakie ook teleurgesteld in hem, wat zijn plaats in Oranje zal gaan kosten.
Van Bommel daarentegen is blijkbaar nog steeds enthousiast...:sleep:

Heel jammer, lijkt het aardig kwijt te zijn. Die strakke passing (altijd) naar voren is er volledig uit. Ook praktisch iedere bal springt twee meter van zijn voet af. En het samenspel met Dumfries.. tja.

Kan gebeuren natuurlijk, en je hoeft hem niet af te schrijven maar het is wel meteen merkbaar. Zo blijft er op het middenveld heel weinig voetbal meer over samen met Hendrix.
 
Laatst bewerkt:
Heel jammer, lijkt het aardig kwijt te zijn. Die strakke passing (altijd) naar voren is er volledig uit. Ook praktisch iedere bal springt twee meter van zijn voet af.

Kan gebeuren natuurlijk, en je hoeft hem niet af te schrijven maar het is wel meteen merkbaar. Zo blijft er op het middenveld heel weinig voetbal meer over samen met Hendrix.
Daarom moet van Bommel hem nu in bescherming nemem en Ihattaren, Guti of Sadilek laten spelen. Maar dat gaat hij toch niet doen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan