Nick Viergever (V)

Heeft een prima ontwikkeling. Hoop dat hij zijn groei vasthoudt en we kampioen worden. Uiteindelijk niet zo'n grote ramp waarvoor ik vooraf had gevreesd.
 
Heeft een prima ontwikkeling. Hoop dat hij zijn groei vasthoudt en we kampioen worden. Uiteindelijk niet zo'n grote ramp waarvoor ik vooraf had gevreesd.
Inderdaad, inmiddels een constante factor achterin met opbouwende kwaliteiten. Kampioen wordt je opzeker als je thuis van Fey en uit van Ajaks wint.
 
Laten we hopen dat dit waar is. De echte renovatie achterin begint dan pas. En Viergever is gewoon een vloek. Met hem wordt je nooit kampioen.
Ben ik het niet mee eens, ik vind het niet erg wanneer hij vertrekt (zeker niet als er een mooie transfersom tegenover staat) maar Viergever is geen absolute topper maar ook niet slecht.Veel belangrijker is dat er een CV komt die op kan bouwen en een keer het middenveld in durft te dribbelen, dat hebben we dit seizoen gemist. Onze backs kunnen prima opkomen maar van achteruit opbouwen schiet bij hen ook niet op.
 
Wanneer men zelfs tevreden is over een afdankertje aka Viergever.. dan weet je dat het einde echt zoek is.

Gozer moet hard werken wilt die een 6je zijn, dat is gewoon not done
 
Ben ik het niet mee eens, ik vind het niet erg wanneer hij vertrekt (zeker niet als er een mooie transfersom tegenover staat) maar Viergever is geen absolute topper maar ook niet slecht.Veel belangrijker is dat er een CV komt die op kan bouwen en een keer het middenveld in durft te dribbelen, dat hebben we dit seizoen gemist. Onze backs kunnen prima opkomen maar van achteruit opbouwen schiet bij hen ook niet op.
In alles net niet: snelheid net niet, opbouwen net niet, passen net niet en keihard verdedigen net niet. En de kop heeft ie al helemaal niet.
 
Laten we hopen dat dit waar is. De echte renovatie achterin begint dan pas. En Viergever is gewoon een vloek. Met hem wordt je nooit kampioen.
Beetje overdreven. Met hem en Schwaab hadden we de minste tegengoals van alle BVO's... Maar ik opper ook voor meer kwaliteit achterin. Sterke opbouwers hebben we nodig.
 
Voor erbij is er niks mis met Viergever. Maar als grote man komt hij tekort. Als hij weggaat, graag wel een vergoeding.
 
Maar Viergever en de oude Schwaab kregen minder goals tegen dan de geweldenaars de Ligt en Blind dus beetje overdreven.
Ik verwacht van jou natuurlijk ook niet anders, Quagie!
 
Maar Viergever en de oude Schwaab kregen minder goals tegen dan de geweldenaars de Ligt en Blind dus beetje overdreven.
Ik verwacht van jou natuurlijk ook niet anders, Quagie!
Dat deden zij samen met de backs en voornamelijk het blok op het middenveld. De missie tot weinig tegengoals is dan redelijk geslaagd, al was de spreiding niet fijn (Emmen, Heerenveen, Ajax bijv). Maar dat is - denk ik - wel ten koste gegaan van het spel op het middenveld en daarmee het aantal goals voor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan