PSV - AZ | Zaterdag 22 december | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Schandalig PSV. Lijkt op werkweigering van Dumfries en Isimat. Wat is over van ons sterkste wapen als het voetballend niet lukt: hoge ballen op Luuk? Het is echt echt verschrikkelijk.
 
Snap toch de wissel wel, ondanks dat het killing voor Pereiro is. Maar Sadilek als gifkikker is in deze pot wel erg bruikbaar.
 
Ik heb niks gelezen, maar even m'n gal spuwen.

Wat een walgelijke pot. De eerste 35 minuten waren nog slechter dan Feyenoord-uit en dat zegt wat.

Er valt prima iets voor te zeggen om de onzichtbare Pereiro eruit te halen. Maar niet als Hendrix en Guti in deze vorm daarnaast lopen. Die zijn in deze vorm een schande. Verliezen al hun duels en de bal, met grote kansen en een tegengoal tot gevolg. Sadilek valt prima in, maar Van Bommel is een laffe vent zonder ballen als je Pereiro (de enige met een pass of de kwaliteit om van achteruit op te bouwen, zeker nu Rosario en Schwaab eruit zijn) wisselt en die twee prutsers laat staan. Laf, zwak en dom, want je dwingt PSV nu gewoon te teren op de lange bal of een individuele actie van Lozano en Bergwijn.

En jongens, wat is die Isimat slecht... Maar niet zo slecht als Dumfries vandaag. Heeft hij gewed op een winst van AZ? Schande, Schande, Schande!!!
Ik hoor nu bij Fox Koevermans hetzelfde zeggen, maar dan op een rustige manier.

Laffe actie van Van Bommel.
 
Eerste helft gemist. Maar er is een hoop gebeurt lees ik hier en daar, en hoor ik hier en daar.

Isimat wordt blijkbaar uitgefloten? Triest dat uitfluiten van je eigen speler, geen idee wat de reden is hoor, maar je eigen spelers uitfluiten, vind ik niet kunnen. Zie ook dat Pereiro er al na een halfuur vanaf moest. Was het zo schandalig slecht? Dan mag je blij zijn dat je nog 1-1 maakt vlak voor rust.
 
Middenveld staat vastgeroest rond de middenlijn, de verdedigers hebben nul afspeelmogelijkheden. Pereiro speelde zoals altijd verstoppertje en Hendrix en Guti blinken uit in op domme momenten lopen met de bal en zwakke passjes. Gewoon de lange bal op Luuk geven en met z'n alle aansluiten zodat Lozano en Bergwijn meer aan de bal kunnen komen. Prima invalbeurt van Sadilek overigens.
 
Eerste helft gemist. Maar er is een hoop gebeurt lees ik hier en daar, en hoor ik hier en daar.

Isimat wordt blijkbaar uitgefloten? Triest dat uitfluiten van je eigen speler, geen idee wat de reden is hoor, maar je eigen spelers uitfluiten, vind ik niet kunnen. Zie ook dat Pereiro er al na een halfuur vanaf moest. Was het zo schandalig slecht? Dan mag je blij zijn dat je nog 1-1 maakt vlak voor rust.
Het uitfluiten is niet zo zeer voor Isimat, maar voor het ongeinspireerde rondtikken. En zeer terecht
 
Eerste helft gemist. Maar er is een hoop gebeurt lees ik hier en daar, en hoor ik hier en daar.

Isimat wordt blijkbaar uitgefloten? Triest dat uitfluiten van je eigen speler, geen idee wat de reden is hoor, maar je eigen spelers uitfluiten, vind ik niet kunnen. Zie ook dat Pereiro er al na een halfuur vanaf moest. Was het zo schandalig slecht? Dan mag je blij zijn dat je nog 1-1 maakt vlak voor rust.
Na een paar minuten al werd hij het doelwit. Van Isimat mag je op een paar lange ballen in aanvallend opzicht niet veel verwachten. Het gaat fout bij de middenvelders en de rest van de verdediging.
 
Snap toch de wissel wel, ondanks dat het killing voor Pereiro is. Maar Sadilek als gifkikker is in deze pot wel erg bruikbaar.

Sadilek valt goed in, maar MvB had ook best Gutierrez eraf mogen halen. Pereiro kwam eigenlijk nauwelijks aan de bal, maar was dat de schuld van Pereiro of kwam het omdat AZ PSV op tactisch opzicht aftroefde? Ik neig naar dat laatste. En PSV kon er niet uitkomen omdat elke bal op Guti te veel risico met zich meebracht en omdat die fucking Dumfries alles direct weer terugspeelde op Isimat.
 
Na een paar minuten al werd hij het doelwit. Van Isimat mag je op een paar lange ballen in aanvallend opzicht niet veel verwachten. Het gaat fout bij de middenvelders en de rest van de verdediging.
Naar mijn idee wordt er vooral gefloten doordat Isimat en Dumfries heen en weer tikken omdat ze niet kunnen/durven om naar voren te spelen.
 
4 - 2,5
PSV wint met 3-1 en Isimat scoort.

Oke ik ook eentje.
Luuk de Jong krijgt een penalty mee doordat hij zich makkelijk laat haken en met een hulpeloos gezicht op de knieën zinkt.
Terechte penalty, die benut wordt. 2-1. Late 3-1 uit de counter wat een wanhopig AZ breekt voor de resterende minuten.
 
Hopelijk in de 2e helft wat meer tempo en inzet. Peper in de reet en de bal naar voren schoppen. En scoren.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan