Selectie PSV: Algemeen

Daar lijkt het wel op. Het is zo ongeveer de gedachte van Mark van Bommel.
Ramselaar heeft in 4 competitiewedstrijden 21 minuten 'gespeeld'.
Mauro heeft in 4 competitiewedstrijden 41 minuten 'gespeeld'.
Ik bedoel dus dat je ook 2 spelers minder kunt meenemen.
 
PSV is bereid om in de komende transferperiode een aantal spelers met weinig perspectief op speeltijd te laten gaan.
Bij PSV kunnen Nicolas Isimat-Mirin, Bart Ramselaar en Ramon Lundqvist in de komende transferperiode vertrekken.

link

:unsure: Dan ook maar gelijk de hele bank behalve Malen laten gaan? Hebben geen van allen perspectief op speeltijd onder MvB.
 
Er is wat discussie gaande over eventuele vervangingen in Mark's "basisteam"...
Ik zou op dit moment voor deze opstelling gaan:

----Bergwijn----------De Jong----------Lozano----
------------------------Pereiro-----------------------
-----------Guti------------------Rosario-------------
--Angelino----Viergever--Schwaab----Dumfries---
-------------------------Zoet-------------------------

Waarbij de Pereiro-critici Pereiro ook kunnen vervangen door Malen. In dit situatie zouden De Jong en Malen ook van positie kunnen wisselen tijdens de wedstrijd. Daar kan ik ook mee leven, maar ik zou Pereiro nog niet afschrijven.
Niet afschrijven nee, maar wel op tijd verkopen (als hij nog geld oplevert)... komende winterstop bijvoorbeeld...
 
Interessant: Marcel Brands over MvB in de VI.

DuxrDBHWoAAWUSg.jpg:large
 

Wat een eikel die Brands.
Beetje de prijs drukken.
Dolkje in de rug van PSV en (andere artikel) MvB.
Er zal wel iets gebeurd zijn tussen hen of er staat iets te gebeuren, bv een voorbereiding van een bod op een speler.

Ik vind het iig okay dat MvB zich actiever met de aankoop bemoeit. Beter dan het grote niets van Cocu.
Sterker nog, toen Cocu betrokken werd bij beleidszaken was Judas (zal ik hier nogmaals zeggen dat ik de voetballer Cocu een PSV-icoon vind of zal me dan cynisme worden verweten?) direct weg.

Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat het MvB overkomt dat bv na de verkoop van Willems PSV zo lang moet wachten op een linksback.
Dan kan je er evengoed naast zitten zoals met Behich, maar dat is dan niet meer dan een leermomentje. Dat zullen ze bij PSV inmiddels ook wel weten, heb je Brands niet voor nodig als (onrust)stoker.
Met zijn Poulsen.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het iig okay dat MvB zich actiever met de aankoop bemoeit. Beter dan het grote niets van Cocu.

MvB mag zijn voorkeur uitspreken maar moet absoluut ver weg blijven verder, als je weken met Behich-geval traint en er dan in NL pas achterkomt dat die de bal niet eens 3x hoog kan houden, dan heb je aankomende 10 jaar geen recht om over aankoop of scouting te praten.

Grootste blunder van PSV of eredivisie ever qua aankopen gewoon. Als je paar youtube filmpjes kijkt en wat rapporten leest van scouts en dan nog een miskoop doet zeg ik dat is pech hebben, maar als je Behich weken voor je neus hebt en dan nog hier heen haalt pff. Dan ben je blind, omgekocht, gechanteerd of gewoon ongeschikt.

Ik weet ook dat jullie allemaal hem hier al heilig hebben verklaard, maar er zijn realistische grenzen.
 
Verder een prima interview, maar ik viel ook wel een beetje van m'n stoel af toen ik die bedragen hoorde. Zeker wetende dat hij ook de verhalen over 75 miljoen voor Frenkie hoort, dan staat dit toch echt niet in verhouding.
 
Verder een prima interview, maar ik viel ook wel een beetje van m'n stoel af toen ik die bedragen hoorde. Zeker wetende dat hij ook de verhalen over 75 miljoen voor Frenkie hoort, dan staat dit toch echt niet in verhouding.

Om met van Raaij te spreken: voor die prijs kan hij een T-shirt met handtekening krijgen.
 
Verder een prima interview, maar ik viel ook wel een beetje van m'n stoel af toen ik die bedragen hoorde. Zeker wetende dat hij ook de verhalen over 75 miljoen voor Frenkie hoort, dan staat dit toch echt niet in verhouding.
Ja lekker loyaal ook naar PSV toe, die hem 8 jaar lang de best betaalde TD van de Eredivisie liet zijn. Hij weet als geen ander dat het noemen van bedragen een eigen leven gaat leiden en zou zich wat loyaler mogen opstellen naar de club die hem zover ruimte en respect gaf zodat ie nu zit waar hij zit. Zeg dan maar gewoon niets. Brands met je Ramselaar, Lukassen, Poulsen, Maher en Brenet op links..... Ga op je bek bij dat clubje met hun minderwaardigheidscomplex.
 
Maar wel Luckassen, Maher, en Pereiro halen voor 8 miljoen per stuk.
Wat een eikel die Brands.
Beetje de prijs drukken.
Dolkje in de rug van PSV en (andere artikel) MvB.
Er zal wel iets gebeurd zijn tussen hen of er staat iets te gebeuren, bv een voorbereiding van een bod op een speler.

Ik vind het iig okay dat MvB zich actiever met de aankoop bemoeit. Beter dan het grote niets van Cocu.
Sterker nog, toen Cocu betrokken werd bij beleidszaken was Judas (zal ik hier nogmaals zeggen dat ik de voetballer Cocu een PSV-icoon vind of zal me dan cynisme worden verweten?) direct weg.

Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat het MvB overkomt dat bv na de verkoop van Willems PSV zo lang moet wachten op een linksback.
Dan kan je er evengoed naast zitten zoals met Behich, maar dat is dan niet meer dan een leermomentje. Dat zullen ze bij PSV inmiddels ook wel weten, heb je Brands niet voor nodig als (onrust)stoker.
Met zijn Poulsen.
Ja lekker loyaal ook naar PSV toe, die hem 8 jaar lang de best betaalde TD van de Eredivisie liet zijn. Hij weet als geen ander dat het noemen van bedragen een eigen leven gaat leiden en zou zich wat loyaler mogen opstellen naar de club die hem zover ruimte en respect gaf zodat ie nu zit waar hij zit. Zeg dan maar gewoon niets. Brands met je Ramselaar, Lukassen, Poulsen, Maher en Brenet op links..... Ga op je bek bij dat clubje met hun minderwaardigheidscomplex.
Uhm, zie posten van Humtoezje en IPF. Toch wel een dolkstootje. Drijf gewoon die prijzen op of koop wat van die miskopen, zoals Luckassen, van PSV voor een PL-bedrag. Ook goed.
 
Wat een eikel die Brands.
Beetje de prijs drukken.
Dolkje in de rug van PSV en (andere artikel) MvB.

Wat een walgelijke kudtopmerking van die Judas inderdaad. Zelf vond hij dat soort bedragen nog te weinig toen hij hier de TD was, dus waar slaat dit op. Sowieso, wat moet een Bergwijn of Lozano verder bij zo'n grijze middenmoter als Everton? Eigenlijk moet er een tegenwoord komen vanuit PSV, dat Judas Brands onzin aan het blaten is, maar daar zal Gerbrands denk ik wat te netjes en braaf voor zijn.

Ja lekker loyaal ook naar PSV toe, die hem 8 jaar lang de best betaalde TD van de Eredivisie liet zijn. Hij weet als geen ander dat het noemen van bedragen een eigen leven gaat leiden en zou zich wat loyaler mogen opstellen naar de club die hem zover ruimte en respect gaf zodat ie nu zit waar hij zit. Zeg dan maar gewoon niets. Brands met je Ramselaar, Lukassen, Poulsen, Maher en Brenet op links..... Ga op je bek bij dat clubje met hun minderwaardigheidscomplex.

Dit dus. Val lekker in de stront, Brands.
 
Terug
Bovenaan Onderaan