PEC Zwolle

Is niet echt wat volgens mij hè? Z'n statistieken beloven in ieder geval niet veel goeds... Zal waarschijnlijk ook niet zo veel aan spelen toekomen, aangezien van Duinen de nr1 spits is.

Als 16-jarige scoorde hij aan de lopende band, maar dat was meer omdat hij fysiek er letterlijk en figuurlijk er bovenuit stak. Vervolgens viel het stil, ging hij naar het wereldberoemde Sassuolo en werd ook daar weer verhuurd.
Enige wat voor die jongen spreekt, is dat hij het bij de jeugdelftallen van het nationaal elftal wél goed doet. Maar eerlijk gezegd geen idee of dat alleen door zijn fysiek komt, of omdat ie goed kan voetballen.
 
Van 't Schip ontslagen. De ruime overwinning van AZ gisteren komt ons misschien wat minder goed uit, maar het voordeel is wel dat het deze Amsterdamse blaaskaak de kop heeft gekost.
 
Terugkerend fenomeen ofzo. Iedere trainer presteert een (half) jaartje goed en daarna takelt alles af en worden ze ontslagen. Er is geen trainer meer die mag blijven zitten na een slechte periode. Heb toch niks met John dus houdoe en bedankt ole ole!
 
Terugkerend fenomeen ofzo. Iedere trainer presteert een (half) jaartje goed en daarna takelt alles af en worden ze ontslagen. Er is geen trainer meer die mag blijven zitten na een slechte periode. Heb toch niks met John dus houdoe en bedankt ole ole!

Nou ja, het is het hele kalenderjaar al niets meer in Zwolle. Wat dat betreft kan ik het wel begrijpen.
 
Van 't Schip ontslagen. De ruime overwinning van AZ gisteren komt ons misschien wat minder goed uit, maar het voordeel is wel dat het deze Amsterdamse blaaskaak de kop heeft gekost.

Ik denk niet dat Van 't Schip het erg vindt.
PEC Zwolle wil nu Jaap Stam als trainer.

link
 
Ik kijk er nu al naar uit.
Joop Stom.
De peinzende blik, het inademen met de lippen naar binnen geknepen en hersenen die zichtbaar kraken na de vraag waarom PEC het niet kon bolwerken tegen Emmen.

‘Na de 1-0 liepen, euh, ons achter de feiten aan.’

Zonder gekheid: alarmfase 1 in NL. Gelukkig naaien PSV en Ajax elkaar nog naar hogere hoogtes op.
De rest blijft fnuikend ver achter.
 
Laatst bewerkt:
PEC Zwolle hoopt topkandidaat Stam nog deze week te presenteren

link

Jaap Stam wordt naar alle waarschijnlijkheid de nieuwe trainer van PEC Zwolle. De club voerde de afgelopen dagen meerdere gesprekken met de topkandidaat en hoopt de oud-international eind deze week te presenteren als opvolger van de vorige week ontslagen John van ‘t Schip. Stam is voor Nijkamp en Visser - vooralsnog - de enige kandidaat om PEC Zwolle het komende half jaar voor degradatie te behoeden.
 
PEC Zwolle hoopt topkandidaat Stam nog deze week te presenteren

link

Jaap Stam wordt naar alle waarschijnlijkheid de nieuwe trainer van PEC Zwolle. De club voerde de afgelopen dagen meerdere gesprekken met de topkandidaat en hoopt de oud-international eind deze week te presenteren als opvolger van de vorige week ontslagen John van ‘t Schip. Stam is voor Nijkamp en Visser - vooralsnog - de enige kandidaat om PEC Zwolle het komende half jaar voor degradatie te behoeden.
Toch wel leuk om Stam als coach in de eredivisie te zien. Heeft wat ervaring opgedaan bij Reading, dus het is leuk om te zien wat hij nu werkelijk kan.
 
Bedoeld als fun/grap eerst aan een fan van PEC: waarom niet Mourinho of Jaap Stam als nieuwe trainer van PEC, omdat ik overtuigd was dat beiden echt niet willen - te laag nivo - beiden nu werkloos.
En nu lees ik jullie verhaal.
:eek::speechless:
 
Goh..dus toch. Leuk voor ze, heb ze ooit tegen PSV (thuis) gezien jaren geleden, toen waren ze best goed in het echt. PSV wel gewonnen. :clap2::DANCE:
Linkje
 
Vaste prik voor me smorgens even ad.nl bezoeken voor nieuwtjes wereldwijd. Een nieuwtje 19 Jan 2019 PEC versus Feyenoord.
Mooie test voor de nieuwe coach. :DANCE::BALL:
 
https://www.ad.nl/zwolle/dronken-pe...eman-aangehouden-na-verkeersongeluk~ac97ff92/

Schorsen voor het leven. Ik kan echt niet tegen mensen die dronken achter het stuur zitten, je speelt namelijk met het leven van andere bestuurders.

Wat een malloot. Hopen dat hij nooit meer wat wint.

PEC Zwolle houdt Stegeman nu even uit de wind. o.O
Zet hem maar volledig in de storm met windkracht 10. Aan de schandpaal. :fb:
Gelukkig heeft hij geen andere weggebruiker aangereden. De volledige schade laten vergoeden en i.p.v een auto van de club voortaan maar met zijn eigen fiets.
 
https://www.ad.nl/zwolle/dronken-pe...eman-aangehouden-na-verkeersongeluk~ac97ff92/

Schorsen voor het leven. Ik kan echt niet tegen mensen die dronken achter het stuur zitten, je speelt namelijk met het leven van andere bestuurders.

Wat een malloot. Hopen dat hij nooit meer wat wint.
De redenering van PEC klopt niet echt.

De 43-jarige Epenaar verloor, na met collega’s wat gedronken te hebben in Zwolle, donderdagavond aan de Oost Veluweweg in Apeldoorn de macht over het stuur.
Ontslag van de trainer is volgens Visser niet aan de orde. Hij wijst erop dat Stegeman buiten werktijd onder invloed reed.

Ook woon-werkverkeer valt onder de verantwoording van de werkgever. Daarbij verwacht ik dat de auto van PEC is, dus ook daarover mag je als werkgever best wat zeggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan