Staat nu op 98 goals in dienst van PSV, dit kalenderjjaar de 100 halen moet toch mogelijk zijn.
 
Ik telde slechts 5 penalties, ook knap!
Goeie goals allemaal hoor, echt kwaliteit :)

Als je het afzet tegen de keren dat hij op 11 meter mocht is het hooguit "knap" bij beter mikken bij pingels had hij de 100 vorig seizoen al kunnen bereiken. Desalniettemin, mooie mijlpaal.
 
Ach, wel wat makkelijk. Luuk speelde 2 seizoen goed, 2 seizoenen slecht en nu gaat hij weer goed. In deze vorm heeft PSV weinig te klagen.
 
Ach, wel wat makkelijk. Luuk speelde 2 seizoen goed, 2 seizoenen slecht en nu gaat hij weer goed. In deze vorm heeft PSV weinig te klagen.
Och, was ook niet om m af te zeiken, meer om aan te geven dat het lage aantal pingels vooral door het missen van veel pingels komt, niet alleen door het niet nemen van pingels.
 
Absoluut. Het is knap wat hij laat zien. Wellicht te licht voor het buitenland, maar onbetwiste aanvalsleider in de NL competitie.

Als hij in zijn kracht kan spelen is hij denk ik goed genoeg voor een buitenlandse competitie van niveau. De match moet dan wel echt goed zijn. Kans bestaat helaas altijd dat het niet lekker loopt, een coach ontslagen wordt, en er plotseling een nieuwe komt die niet van een type kopsterke targetman en teamspeler op 9 houdt.
 
Als hij in zijn kracht kan spelen is hij denk ik goed genoeg voor een buitenlandse competitie van niveau. De match moet dan wel echt goed zijn. Kans bestaat helaas altijd dat het niet lekker loopt, een coach ontslagen wordt, en er plotseling een nieuwe komt die niet van een type kopsterke targetman en teamspeler op 9 houdt.

Ieder speler kan mislukken als de match niet lekker is; zelfs talentvollere spelers zoals Memphis. Stapt net op het verkeerde moment in bij United. Coach die hem midden op het middenveld zet omdat hij het wiel weer opnieuw wil uitvinden zodat hij kan zeggen dat het allemaal door hem kwam, hemeltergend slecht voetbal van het hele team, etc.
 
Och, was ook niet om m af te zeiken, meer om aan te geven dat het lage aantal pingels vooral door het missen van veel pingels komt, niet alleen door het niet nemen van pingels.
Het was niet direct niet op jou. Alleen hij is waarschijnlijk dus nu net zo min een wereldspits, als toen een faalhaas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan