PSV - Excelsior | Vrijdag 7 december | Eindstand 6-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Goed hersteld na 2 nederlagen. Score had nog hoger uit kunnen (moeten) vallen. Ze waren gretig tot de laatste minuut. En hopelijk kunnen we tegen Inter nog wat euro's binnen harken.
 
Dat geloof je zelf toch niet? Of was je de smiley vergeten?

Ik weet niet waar de waarheid ligt, aangezien het lastig te beoordelen is of Gutiérrez de afgelopen maanden ook al dit niveau had. Bovendien snap ik dat Van Bommel eerst Pereiro de tijd gunde, hij blijft in potentie de beste aanvallende middenvelder in de selectie.
 
Duidelijk.

Groffe schande dat Guti maandenlang de bank warm moest houden. Was 90 minuten lang aanwezig, 2 assist's alweer. Sorry, maar als die volgende week tegen Heracles niet in de basis staat, schiet mij maar lek.

Verder lekker dat je nog met 6-0 wint. Maak je toch nog iets goed qua doelsaldo op Ajax.
1000% eens. Guti is zoals ik al zo vaak opperde een geweldige speler. Man of the match.
 
Niet om het een of ander. Twee keer in beeld geweest. Eerste keer doorlopen op keeper terwijl balt nog gevaarlijk in keepersgebied was.
Tweede keer was hij te laat en geel. Da's ongeveer score van 100% :clap2:

Oh ja, doorlopen op de keeper. Was ik vergeten. Stelde niet veel voor. Was meer een schouder erin draaien en mocht die bal slecht gevallen zijn, haalde hij zo de counter eruit.
 
Het grote verschil tussen Pereiro en Gutierrez: de laatstgenoemde gaat wel duels aan tijdens het jagen. Meer hoef ik niet te zeggen, alleen daarom al hoeft Pereiro er van mij (tegen de kleintjes) niet meer in te staan.
 
Alsjeblieft geen Pereiro meer, laat Guti maar staan ondanks dat het niet zijn favoriete/beste positie is. Ik ben gewoon Pereiro moe.
 
Het blijft vanavond angstvallig stil aan de zijde van de Pereiro-adepten.

Om even wat tegengas te geven dan. Ja, Gutti speelde goed. Maar volgens mij niet zo goed als hij had kunnen spelen vanuit een andere positie. Verder speelde Gutti goed in een wedstrijd die we wonnen met 6-0. Pereiro speelde slecht in een wedstrijd waarin vrijwel alle spelers slecht speelde tegen de nummer 3.
 
Op basis van een wedstrijd tegen een onthutsend zwak Excelsior concluderen dat Guti voor Pereiro de gouden zet is noem ik gewoon opportuun.
Wie weet was het nog beter geweest met Guti en Peirero maar zonder Hendrix.. Of met Pereiro ipv Guti net zo goed. Maar laten we bovenal blij zijn met de winst.

Mooie goals van Luuk, sterke goal van Malen. Mooie interceptie van Angelino voor de 1-0.
 
Het blijft vanavond angstvallig stil aan de zijde van de Pereiro-adepten.
Ik zei thuis tegen mijn vrouw dat Pereiro in deze wedstrijd prima had kunnen spelen. Hij is goed in de kleine ruimte en had beter achter Luuk gepast dan Guti. Ik had verwacht (gehoopt) dat Pereiro in de rust Hendrix zou vervangen. Zoveel verdedigende spelers waren helemaal niet nodig tegen dit povere Excelsior
Om even wat tegengas te geven dan. Ja, Gutti speelde goed. Maar volgens mij niet zo goed als hij had kunnen spelen vanuit een andere positie. Verder speelde Gutti goed in een wedstrijd die we wonnen met 6-0. Pereiro speelde slecht in een wedstrijd waarin vrijwel alle spelers slecht speelde tegen de nummer 3.
Ik denk ook dat hij een linie terug beter speelt. Guti lijkt me overigens niet zo snel.
Op basis van een wedstrijd tegen een onthutsend zwak Excelsior concluderen dat Guti voor Pereiro de gouden zet is noem ik gewoon opportuun.
Wie weet was het nog beter geweest met Guti en Peirero maar zonder Hendrix.. Of met Pereiro ipv Guti net zo goed. Maar laten we bovenal blij zijn met de winst.

Mooie goals van Luuk, sterke goal van Malen. Mooie interceptie van Angelino voor de 1-0.
Eens!

P.S. Iemand enig idee hoeveel balcontacten Zoet gisteravond heeft gehad? Ik schat in niet eens 10.
 
P.S. Iemand enig idee hoeveel balcontacten Zoet gisteravond heeft gehad? Ik schat in niet eens 10.

Excelsior is niet verder gekomen dan 2 geblokte schoten bron
Nog net een stapje beter dan tegen VVV en Heerenveen toen we geen schot op de goal kregen.

Overigens vond ik het terugdraaien van de pingel wel dubieus. Wat dat betreft mogen ze in Zeist wel praktijklessen gaan geven, gewoon een setje slagers die de scheidsen ff aanpakken zodat ze weten hoe iedere soort overtreding aankomt :cautious:
 
Ik zag nog even de eigen doelpunten opnieuw. Jammer dat ze niet tellen in het assist klassement, anders hadden Luuk en Lozano nog een assist mogen bijschrijven. Bij de tweede eigen goal overigens ook nog een mooie voorassist van Lozano.
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan