PSV - Excelsior | Vrijdag 7 december | Eindstand 6-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Excelsior moet het voorlopig doen zonder middenvelder Jerdy Schouten. Hij viel, net als Ryan Koolwijk, uit tijdens de wedstrijd van vrijdag tegen FC Utrecht. Schouten ging vrijdag met een hamstringblessure vlak na rust van het veld. Saillant detail is dat Excelsior toen nog met 3-0 voor stond tegen FC Utrecht en het al snel 3-3 werd.

link

Mooi die zullen ze dus missen. :D
 
Scheidsrechter Manschot
VAR Van Boekel

Eigenlijk dus zonder VAR. Van Boekel ziet op het veld niets en het zal op het scherm niet anders zijn. :zien:
 
De aanvallende 3 heb ik in willekeurige volgorde gezet. Deze kunnen gedurende de wedstrijd door rouleren. :)



Zoals Kira zegt, hij speelt hier laatste wedstijden geregeld. Kan hij mijn inziens prima.
Nou, hij zakt veel in waardoor hij verdedigend inderdaad meer werkt verricht. Aanvallend gezien heb je weinig aan L. de Jong op 10 (Naar mijn mening).
 
Kom op man, dit is Excelsior thuis. Boeien wie er fluit en achter dat scherm zit. Geen excuses en gecalimero, gewoon minimaal 5-0.
Precies. En ook niet welke spelers er van Excelsior meedoen.

Al kan ik me nog een 1-1 herinneren..... :confused:
 
Precies. En ook niet welke spelers er van Excelsior meedoen.

Al kan ik me nog een 1-1 herinneren..... :confused:
Ja, en dat was toch ook een schande? Was nota bene de wedstrijd na een uitoverwinning op Ajax. Misplaatste arrogantie en gemakzucht dus. Daar zullen we na afgelopen weekend geen last van hebben neem ik aan. ;)
 
Ja, en dat was toch ook een schande? Was nota bene de wedstrijd na een uitoverwinning op Ajax. Misplaatste arrogantie en gemakzucht dus. Daar zullen we na afgelopen weekend geen last van hebben neem ik aan. ;)
O, dan zit ik vrijdag rustig voor de tv....
 
Carlos Salcido (38) wordt vrijdag tijdens PSV-Excelsior benoemd tot PSV-ambassadeur in Mexico. Samen met ‘Maza’ Rodriguez krijgt hij die titel, waarmee PSV de band met het land wil onderstrepen en verstevigen.
De wedstrijd begint om 20.45 uur. Er zijn ook speciale sfeeracties rondom het thema ‘Mexico’.

Een wedstrijd met gemengde gevoelens.
Ik denk dat het hele Mexico verhaal erg handig is voor de marketing en branding.
 
Ik denk dat het hele Mexico verhaal erg handig is voor de marketing en branding.
Neem aan dat je niet op mijn link geklikt hebt, komt ook n staande ovatie voor n fan die op weg naar PSV - Barca het leven liet bij een verkeersongeluk.. Dat maakt e.e.a. gemengd qua gevoelens.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan