Selectie PSV: Algemeen

PSV is bereid om in de komende transferperiode een aantal spelers met weinig perspectief op speeltijd te laten gaan.
Bij PSV kunnen Nicolas Isimat-Mirin, Bart Ramselaar en Ramon Lundqvist in de komende transferperiode vertrekken.

link
 
PSV is bereid om in de komende transferperiode een aantal spelers met weinig perspectief op speeltijd te laten gaan.
Bij PSV kunnen Nicolas Isimat-Mirin, Bart Ramselaar en Ramon Lundqvist in de komende transferperiode vertrekken.

link

Link stuk... gerepareerd!! (Y)
 
Laatst bewerkt:
Het artikel van Penalty vertelt ook over een nieuw aanstormend talent dat wordt aangetrokken. Voor het middenveld... Moet ik dadelijk IPF toch nog gelijk gaan geven ;)
 
PSV is bereid om in de komende transferperiode een aantal spelers met weinig perspectief op speeltijd te laten gaan.
Bij PSV kunnen Nicolas Isimat-Mirin, Bart Ramselaar en Ramon Lundqvist in de komende transferperiode vertrekken.

link
Lundqvist is een leuke speler, maar komt - denk ik - tekort voor PSV1. Het zou leuk zijn, als hij in de eredivisie aan de slag kan. Isi en Ramselaar mogen van mij weg. Maakt me niet uit waar naartoe.
 
Nee hoor, hij heeft wel met PSV 1 meegetraind.
Klopt goede nuancering. Maar dat geeft wel iets aan: 16 jaar en de hoofdtrainer laat jou wel meetrainen met het Eerste daar waar dit de droom is van een hoop jongens die al bij Jong psv zitten.
 
Nee, maar hij heeft in de CL tegen Atletico en de Spurs wel wat laten zien. Dus er zal vast wel een Engelse subtopper geïnteresseerd zijn.
Alsof ze in Engeland de VHS banden nog onder het stof vandaan trekken om Zoet tegen Atletico te bekijken. ? Ik kan me de PL eigenlijk niet voorstellen. Bundesliga middenmoot of Italiaanse middenmoot misschien wel!
 
Dat klopt. Nu Mauro en Ramselaar voor dit weekend wegvallen neemt van Bommel Ihattaren op in de selectie van PSV 1.
Aha, toch is dat ook ietsie onbegrijpelijk. Dan wordt die JPSV wedstrijd belangrijker gezien dan die van PSV1? Maar desondanks een mooie kans voor Itaharen. Een pareltje zou PSV ook goed doen.
 
Aha, toch is dat ook ietsie onbegrijpelijk. Dan wordt die JPSV wedstrijd belangrijker gezien dan die van PSV1? Maar desondanks een mooie kans voor Itaharen. Een pareltje zou PSV ook goed doen.

Is wel begrijpelijk. De kans dat Ramselaar en Mauro zouden invallen bij PSV - Excelsior is nihil. Dan kunnen ze beter een hele wedstrijd spelen in Jong PSV.
 
Is wel begrijpelijk. De kans dat Ramselaar en Mauro zouden invallen bij PSV - Excelsior is nihil. Dan kunnen ze beter een hele wedstrijd spelen in Jong PSV.
Maar dan hoeven ze dus voortaan helemaal niet meer mee met PSV1. Als dat de gedachte is.
 
Maar dan hoeven ze dus voortaan helemaal niet meer mee met PSV1. Als dat de gedachte is.

Daar lijkt het wel op. Het is zo ongeveer de gedachte van Mark van Bommel.
Ramselaar heeft in 4 competitiewedstrijden 21 minuten 'gespeeld'.
Mauro heeft in 4 competitiewedstrijden 41 minuten 'gespeeld'.
 
Terug
Bovenaan Onderaan