Aziz Behich, (V)

Beter een Sinterklaascadeau dan; die komt uit Turkije en dus mag hij dokken.
De vraag die eigenlijk gesteld moet worden is of Van Bommel wel oog heeft voor versterkingen binnen de huidige selectie....deze Behich is op zijn aandringen gehaald en heeft het in de afgelopen 4 maanden nooit laten zien. De vraag die aan Mark gesteld moet worden is waarom hij Behich uberhaupt gehaald heeft en of dit geen verliespost oplevert voor PSV...en tot slot, of hij voortaan het aanbevelen van spelers liever aan anderen, o.a. Scouts , kan overlaten....
 
Ik ben benieuwd of PSV een vervanger haalt als hij vertrekt. :unsure: Waar haal je zo gauw een degelijke linksback vandaan die tweede viool wil spelen voor niet al te veel geld? Misschien Sinkgraven? :grin:
 
Slechter dan Brechet??

O, beslist.
Deze Behich dwingt ons tot een geheel nieuwe definitie van wat 'slecht' eigenlijk is. Normaliter betekent 'slecht' het tegenovergestelde van 'goed', maar daarmee is er altijd nog een relatie met wat goed is. Zo weten we wat een slechte voetballer is, omdat we ook weten wat een goede voetballer is. Maar bij deze Behich wil je helemaal niet denken aan wat een goede voetballer is. Er kan bij hem geen enkele relatie met 'goed' zijn. Hij is niet het tegenovergestelde van Messi, da's nog veel te veel een compliment. Zijn geklungel en onkunde zijn een categorie op zichzelf, negens mee te vergelijken - niet eens met wat het niet is. 'Behich is niet Messi' is een volstrekt zinloze uitspraak. Je kunt het niet eens voetbal noemen.

Als Behich al ergens een ontkenning van is, dan is het van alles dat is. Want alles wat is - of het nu een stoel, een damhert, Mark Rutte of een watermolecule is, is beter dan Behich.
 
O, beslist.
Deze Behich dwingt ons tot een geheel nieuwe definitie van wat 'slecht' eigenlijk is. Normaliter betekent 'slecht' het tegenovergestelde van 'goed', maar daarmee is er altijd nog een relatie met wat goed is. Zo weten we wat een slechte voetballer is, omdat we ook weten wat een goede voetballer is. Maar bij deze Behich wil je helemaal niet denken aan wat een goede voetballer is. Er kan bij hem geen enkele relatie met 'goed' zijn. Hij is niet het tegenovergestelde van Messi, da's nog veel te veel een compliment. Zijn geklungel en onkunde zijn een categorie op zichzelf, negens mee te vergelijken - niet eens met wat het niet is. 'Behich is niet Messi' is een volstrekt zinloze uitspraak. Je kunt het niet eens voetbal noemen.

Als Behich al ergens een ontkenning van is, dan is het van alles dat is. Want alles wat is - of het nu een stoel, een damhert, Mark Rutte of een watermolecule is, is beter dan Behich.

Behich bestaat voor 80% uit watermoleculen heb ik vernomen. :unsure:
 
O, beslist.
Deze Behich dwingt ons tot een geheel nieuwe definitie van wat 'slecht' eigenlijk is. Normaliter betekent 'slecht' het tegenovergestelde van 'goed', maar daarmee is er altijd nog een relatie met wat goed is. Zo weten we wat een slechte voetballer is, omdat we ook weten wat een goede voetballer is. Maar bij deze Behich wil je helemaal niet denken aan wat een goede voetballer is. Er kan bij hem geen enkele relatie met 'goed' zijn. Hij is niet het tegenovergestelde van Messi, da's nog veel te veel een compliment. Zijn geklungel en onkunde zijn een categorie op zichzelf, negens mee te vergelijken - niet eens met wat het niet is. 'Behich is niet Messi' is een volstrekt zinloze uitspraak. Je kunt het niet eens voetbal noemen.

Als Behich al ergens een ontkenning van is, dan is het van alles dat is. Want alles wat is - of het nu een stoel, een damhert, Mark Rutte of een watermolecule is, is beter dan Behich.
Dat allemaal met dank aan die oh zo belangrijke adviseur van Mark... Nee niet Mark Rutte. Ben benieuwd hoe je die andere Australische aanwinst omschrijft.
 
De eerste keer dat ik dit topic open, waardoor ik de gelegenheid had om de verwachtingen van iedereen te lezen en te vergelijken met het beeld wat we nu bij Behich kunnen schetsen.

En dit is een zeer goede voetballer en zou een goede concurrent van Angelino kunnen zijn

Angeliño hoeft denk ik niet te vrezen :maniac:. Je was zeer positief over Behich. Volg je zelf de Turkse competitie Rubato? En denk je dat het nog goed gaat komen met Behich?
 
Vanaf nu verwacht ik als scout Q wel wat meer respect hier, ik heb dit geval vanaf minuut 1 al afgebrand en uit zijn lijden willen verlossen
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: IPF
Behich is helemaal geen voetballer. Manolev was een wereldspeler vergeleken met deze man. In de ruim 10 jaar dat ik bewust PSV volg, was dit de slechtste.
 
Dat gaat een enorm gezichtsverlies zijn voor van Bommel en schoonpa. Of wellicht beter gezegd, een wijze les.
 
Dat gaat een enorm gezichtsverlies zijn voor van Bommel en schoonpa. Of wellicht beter gezegd, een wijze les.

Vooralsnog is onze andere Australiër ook nog weinig overtuigend. Maar daar heb ik dan nog enig vertrouwen in. Zeker als hij zich kan schikken in z'n reserverol.
 
Terug
Bovenaan Onderaan