Arjen Robben

Ligt er ook aan wie er blijven en vertrekken. Robben zou geweldig zijn maar dan moet hij wel fit blijven.
 
Als het maar geen Ajax wordt.
Alleen als ie dan het hele seizoen aan de kant staat en een salaris van 8 miljoen mee neemt. Dan zou ik er wel mee kunnen leven.

Maar denk dat Robben, indien hij geld belangrijker vind dan de club, eerder naar het buitenland gaat dan gaan spelen bij Ajax. Vind die combinatie niet echt goed passen. Maar je kunt het nooit met zekerheid zeggen.
 
Robben gaat - denk ik - niet cashen (in de zandbak of China). Daar is hij de speler niet voor. Ik zie hem wel iets geks doen, als de USA of zo. In Nederland wordt het PSV of Groningen. Aan de andere kant kon hij onder Oranje ook vrij goed een streep trekken. Dus misschien stopt hij wel helemaal.
 
Alleen als ie dan het hele seizoen aan de kant staat en een salaris van 8 miljoen mee neemt. Dan zou ik er wel mee kunnen leven.

Maar denk dat Robben, indien hij geld belangrijker vind dan de club, eerder naar het buitenland gaat dan gaan spelen bij Ajax. Vind die combinatie niet echt goed passen. Maar je kunt het nooit met zekerheid zeggen.
Nee joh, gaat niet naar Ajax. Hij heeft 1 liefde en dat is Groningen. Daarnaast draagt hij PSV een heel warm hart toe. Om een wat hoger salaris gaat hij dan ook echt niet voor Ajax spelen. PSV en Ajax gaan ook beide de voorrondes in van de CL, dus dat voordeel zou Ajax bij een eventueel kampioenschap ook niet hebben (ook al worden wij gewoom weer lekker kampioen hehe).
 
Robben peinst over terugkeer naar Nederland: 'Kan alleen maar verliezen'

link

Arjen Robben weet nog niet of hij zijn loopbaan na dit seizoen zal gaan vervolgen. De aanvaller kondigde zondag zijn afscheid bij Bayern München aan en is er nog niet over uit of dit ook zijn definitieve afscheid als profvoetballer zal gaan worden.
'Bij niet-stoppen moet ik honderd procent zeker de juiste keuze maken'. Een terugkeer naar Nederland, waar Robben voor FC Groningen en PSV speelde, zou een mogelijkheid kunnen zijn. Robben weet dat hij bij een terugkeer in de Eredivisie echter kritisch benaderd zal worden: 'Ik kan alleen maar verliezen. Als je goed speelt, is het normaal en als het minder gaat, kan ik het niet meer. Daar moet ik me dan op instellen.'


:unsure: Het wordt FC Groningen of stoppen.
 
Ik denk dat hij stopt. Zie hem niet als Van Persie afbouwen op een lager niveau in Nederland, of nog extremer als Van der Vaart. Volgens mij hecht Robben veel te veel aan het échte topniveau waar hij tot op deze leeftijd nog op acteert, wat gezien zijn type speler en blessuregevoeligheid erg knap is. Die heeft het vermoed ik niet in zich om tegen Emmen te gaan ballen in de Eredivisie.
 
Ik denk dat hij stopt. Zie hem niet als Van Persie afbouwen op een lager niveau in Nederland, of nog extremer als Van der Vaart. Volgens mij hecht Robben veel te veel aan het échte topniveau waar hij tot op deze leeftijd nog op acteert, wat gezien zijn type speler en blessuregevoeligheid erg knap is. Die heeft het vermoed ik niet in zich om tegen Emmen te gaan ballen in de Eredivisie.

Hij is nog veel te fit en te gretig om te stoppen. Ik hou het op het vermoeden van Advocaat: een overstap naar de Major League. Financieel lekker, en een fijn thuis voor oudere voetballers die nog steeds op hoog niveau kunnen spelen.

Maar ik hoop op PSV, ik zou er echt weer een seizoenskaart om nemen.
 
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...t-aan-terugkeer-naar-psv-of-fc-groningen.html
50% kans voor ons dus ?. Laten we het hopen, niet alleen voor zijn voetbal kwaliteiten maar ook zijn professionele instelling kunnen een voorbeeld zijn voor onze talenten. Hopelijk blijft hij ook na zijn actieve carrière verbonden aan ons PSV
Mocht PSV hem nog 1 jaar willen als speler, moet hij zich dan ook weer in de basis knokken Mark? Moet hij dan ook eerst wennen aan ons spel?
 
En nog steeds niets bekend over de carrieretoekomst van Arjen Robben....kiest hij voor de eredivisie en zo ja, wordt het dan PSV of Groningen? Kiest hij voor Amerika of Japan, of China of de Arabische wereld om even flink te cashen voordat hij definitief stopt....??? Hij mag ondertussen toch wel wereldkundig maken wat hij en zijn gezin besloten hebben....
 
En nog steeds niets bekend over de carrieretoekomst van Arjen Robben....kiest hij voor de eredivisie en zo ja, wordt het dan PSV of Groningen? Kiest hij voor Amerika of Japan, of China of de Arabische wereld om even flink te cashen voordat hij definitief stopt....??? Hij mag ondertussen toch wel wereldkundig maken wat hij en zijn gezin besloten hebben....
Kan zijn dat hij heeft besproken met een club dit nog niet bekend te maken. Daarnaast is het nog vrij vroeg. Competities nog bezig.
 
Robben dolgelukkig na rentree: 'Eigenlijk wil ik nog niet stoppen'

link

'Ik heb nog geen beslissing genomen over mijn toekomst. Ik heb mijn toekomst een beetje opzijgeschoven de laatste maanden, ik wilde eerst weer helemaal fit worden. Ik ben dankbaar dat heel veel clubs zich voor mij hebben gemeld in de afgelopen periode', aldus Robben.
Robben is in principe niet van plan om na dit seizoen een punt achter zijn loopbaan te zetten. 'Ik vind het nog steeds heerlijk om te voetballen en wil liever nog niet stoppen. Aan de andere kant wil ik niet nog eens vijf maanden doormaken wat ik de afgelopen maanden heb doorgemaakt.'


'Alles is mogelijk'

We zullen het wel horen/zien.
 
En nog steeds niets bekend over de carrieretoekomst van Arjen Robben....kiest hij voor de eredivisie en zo ja, wordt het dan PSV of Groningen? Kiest hij voor Amerika of Japan, of China of de Arabische wereld om even flink te cashen voordat hij definitief stopt....??? Hij mag ondertussen toch wel wereldkundig maken wat hij en zijn gezin besloten hebben....
Hoezo? Arjen Robben moet helemaal niks wereldkundig maken, mag lekker zelf beslissen op welk moment hij z'n keuze naar buiten brengt. Daarbij is het seizoen nog bezig, als het nou eind augustus was,...
 
Ik lees zojuist dat Robben zeker nog 4-5 jaar wil voetballen en dat hij veel belangstelling heeft binnen en buiten europa. China ziet hij niet zitten. Daarnaast zegt hij altijd voor het kampioenschap te hebben gespeeld en dus niet weet of een middenmotor wel wat voor hem is.

Groningen valt dus waarschijnlijk af....Ik krijg een goed gevoel over een mogelijke terugkeer.
 
Hoezo? Arjen Robben moet helemaal niks wereldkundig maken, mag lekker zelf beslissen op welk moment hij z'n keuze naar buiten brengt. Daarbij is het seizoen nog bezig, als het nou eind augustus was,...
Dit dus.

Hij zal ook eerst wel willen weten wat PSV precies van plan is. Er gaan nogal wat spelers weg en hij zal wel 'n beetje het gevoel willen hebben dat wat ervoor terugkomt ervoor gaat zorgen dat de titel haalbare kaart is.

Positief dat 'ie nog 4-5 jaar wil voetballen en niet geïnteresseerd is in China.
 
Dit dus.

Hij zal ook eerst wel willen weten wat PSV precies van plan is. Er gaan nogal wat spelers weg en hij zal wel 'n beetje het gevoel willen hebben dat wat ervoor terugkomt ervoor gaat zorgen dat de titel haalbare kaart is.

Positief dat 'ie nog 4-5 jaar wil voetballen en niet geïnteresseerd is in China.
Lijt me overigens ook wel wat delusional, nog 4-5 jaar voetballen. Hij mag blij zijn als hij er nog een laatste jaartje aan vast kan knopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan