PSV - Heerenveen | Zaterdag 24 november | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
DszHw5eW0AAO243.jpg
 
Zeikjournalist tegen Bergwijn over zijn absentie tegen Duitsland
Niet gezien. Maar jonge jongen, ambitie, dan wil je toch altijd spelen voor het Nederlands Elftal tegen Duitsland in een toernooi. Bij een van Dijk die wekelijks op dat niveau speelt zou ik nog kunnen bedenken dat je keertje denkt laat ik het overslaan (Van Dijk trouwens helemaal niet het type daarvoor, was voorbeeld). Maar als aankomend international kun je dat toch niet maken.
 
Toch heeft Zoet deze momenten wel erg vaak dit seizoen, jammer want hij heeft ook al heel wat mooie potten gekeept
Dus niet vreemd dat Cilissen 1e keeper is bij Oranje....ik hoop dat we die discussie de komende maanden niet meer hoeven te voeren...
 
Net ff de statsbekeken bij FOX. Paar dingen vallen op

- Schwaab verstuurde 110 passes, waarvan er 110 aankwamen :clap2:
- Balbezit was 71%
- Heerenveen heeft niet op de goal geschoten
- Van onze 28 schoten waren er slechts 11 op de goal, dat kan scherper ;)

Aanvulling, bij de NOS zie ik dat we 28 schoten hebben geleverd, 11 op de goal, 10 naast de goal en 7 geblokt. Dan zit het met de scherpte an sich wel goed.
 
Laatst bewerkt:
Niet gezien. Maar jonge jongen, ambitie, dan wil je toch altijd spelen voor het Nederlands Elftal tegen Duitsland in een toernooi. Bij een van Dijk die wekelijks op dat niveau speelt zou ik nog kunnen bedenken dat je keertje denkt laat ik het overslaan (Van Dijk trouwens helemaal niet het type daarvoor, was voorbeeld). Maar als aankomend international kun je dat toch niet maken.

Hu, hij was toch geblesseerd?
 
Geweldig resultaat, jammer alleen, dat het slechts 3 goals betrof. 7-1 was logischer geweest conform het wedstrijdbeeld.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan