Dries Mertens

Mertens onderstreept met hattrick iconische status bij Napoli

link

Dries Mertens heeft vrijdagavond een nieuw persoonlijk succes behaald in dienst van Napoli. De Belgische aanvaller steeg door zijn hattrick tegen Empoli een plek op de topscorerslijst van de Italiaanse club in de Serie A.
 
Mertens onderstreept met hattrick iconische status bij Napoli

link

Dries Mertens heeft vrijdagavond een nieuw persoonlijk succes behaald in dienst van Napoli. De Belgische aanvaller steeg door zijn hattrick tegen Empoli een plek op de topscorerslijst van de Italiaanse club in de Serie A.

Veel te goedkoop van de hand gedaan destijds.
 
Mertens onderstreept met hattrick iconische status bij Napoli

link

Dries Mertens heeft vrijdagavond een nieuw persoonlijk succes behaald in dienst van Napoli. De Belgische aanvaller steeg door zijn hattrick tegen Empoli een plek op de topscorerslijst van de Italiaanse club in de Serie A.
Zesde nu dus.
 
Drieske is zeker een goed mens. Nee ik ga niet nog een keer vertellen hoe aardig hij was toen we hem tegen kwamen. Nee, Penalty niet meer :ROFL::maniac:
 
Klassiekert...

35629147_1788207384578332_4134394407426195456_n.jpg
 
Mertens wil in 2020 weg bij Napoli en onthult volgende droombestemming: 'Zalig'

link

"Ik heb nog een contract van anderhalf jaar bij Napoli en ik ga dat rustig uitdienen. Daarna ben ik vrij en kan ik overal naartoe. Misschien wil ik wel naar Miami, nog wat in de Major League Soccer spelen en in Florida wonen: zalig!", vertelt Mertens aan Humo.
 
Mertens wil in 2020 weg bij Napoli en onthult volgende droombestemming: 'Zalig'

link

"Ik heb nog een contract van anderhalf jaar bij Napoli en ik ga dat rustig uitdienen. Daarna ben ik vrij en kan ik overal naartoe. Misschien wil ik wel naar Miami, nog wat in de Major League Soccer spelen en in Florida wonen: zalig!", vertelt Mertens aan Humo.

Logisch plan. Tegen die tijd is hij ook al 33, volgens mij. Voor een rappe, wendbare aanvaller is het dan wel tijd om af te bouwen.
 
Mertens wil in 2020 weg bij Napoli en onthult volgende droombestemming: 'Zalig'

link

"Ik heb nog een contract van anderhalf jaar bij Napoli en ik ga dat rustig uitdienen. Daarna ben ik vrij en kan ik overal naartoe. Misschien wil ik wel naar Miami, nog wat in de Major League Soccer spelen en in Florida wonen: zalig!", vertelt Mertens aan Humo.
Dat zou ik dus ook doen. Hoewel Miami wel erg dicht bij mijn moeder is. Maar een leuke plek uitzoeken om te wonen en dan gewoon bij de plaatselijke FC gaan ballen, ongeacht hoe goed of slecht ze zijn.
 
Zag net een interview met Drieske bij FOX. Toch echt een zeer sympathieke jongen. Hij vertelt hoe hij het leven in Italie prachtig vindt, maar dat hij langzamerhand heimwee begint te krijgen, omdat hij bijv de kinderen van zijn broer niet ziet opgroeien.

Goeie vent.
 
Zag net een interview met Drieske bij FOX. Toch echt een zeer sympathieke jongen. Hij vertelt hoe hij het leven in Italie prachtig vindt, maar dat hij langzamerhand heimwee begint te krijgen, omdat hij bijv de kinderen van zijn broer niet ziet opgroeien.

Goeie vent.
:unsure: Als de kinderen net zo groot worden als Drieske zelf dan mist hij niets. :rolleyes:
Dan kan hij nog beter naar groeiend gras kijken. :lmao:

Ik gun overigens Dries het beste. Toffe kerel Tof kereltje. ;)
 
Beetje flauw. Hij is volgens mij rond 1.70 dus ook weer geen dwerg.

Daarbij waarschijnlijk 1 van de succesvolste spelers van de afgelopen 10 jaar bij PSV en een legende in Napels.
Inderdaad. De gemiddelde lengte van een man is 1.70 meter. Maar in Nederland ben je dan meteen een dwerg en mag/moet daar „grappig“ over worden gedaan.
 
Inderdaad. De gemiddelde lengte van een man is 1.70 meter. Maar in Nederland ben je dan meteen een dwerg en mag/moet daar „grappig“ over worden gedaan.
Als je boven de 1,90 bent, ben je ook regelmatig aan de beurt. Dus laten we niet teveel huilie huilie doen met z'n allen. Een gebbetje hoort erbij. Ook voor de dwergen verticaal gehandicapten.
 
:unsure: Als de kinderen net zo groot worden als Drieske zelf dan mist hij niets. :rolleyes:
Dan kan hij nog beter naar groeiend gras kijken. :lmao:

Ik gun overigens Dries het beste. Toffe kerel Tof kereltje. ;)
Doet mij denken aan dit.

Hij werd bijna opgeknoopt terwijl hij juist alle vooroordelen van de kleine medemens belachelijk probeerde te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan