Nederlands Elftal

Nou ik denk dat de Fransen ook een beetje moe zijn van een trainer met zon belachelijk negatieve spelopvatting....
Voor de rest denk ik niet dat ze moe zijn maar dat ze in geval van België bijv., dachten dit alles op halve kracht te kunnen doen. Daar is Zwitserland toch even te goed voor....
En waarom zouden landen als Duitsland en Spanje die niets gepresteerd hadden op het WK en na een week weer thuis waren, voetbalmoe zijn?? Volgens mij konden ze hiermee juist die hele blamage toch even rechtzetten...

Laat ik het dan anders omschrijven: een jaar lang staat alles in het teken van pieken tijdens het WK. Dat kost energie, kracht, focus, wat minder zomervakantie en minder voorbereidingstijd voor het nieuwe seizoen.
Daarna loopt die luchtballon gewoon eventjes leeg.

(Zijn er wk-gangers die nu meer dan uitblinken?)
 
DsYr6OmXQAIVY0e.jpg:large


Dumfries is vervangen door Tete en Bergwijn is vervangen door Promes, verder geen wijzigingen ten opzichte van de wedstrijd tegen Frankrijk.
 
Dat de media het niet of nauwelijjs over Dumfries en Bergwijn heeft stoort mij totaal niet. De topclubs hebben de Nederlandse media niet nodig om te weten hoe goed deze twee zijn. Wel moet PSV zorgen net zulke bedragen te gaan ontvangen als Ajax denkt te gaan doen. De Jong vond ik ook wel meevallen. Heb alleen het eerste half uur gezien en toen ging alles breed of terug bij hem. Verder zal een nederlaag niet rampzalig zijn en misschien wel goed inderdaad, maar aan de andere kant, laat ze nu maar de Nations league winnen ook.

Het een kan niet zonder het ander. De hysterie rondom Frenkie en De Ligt verspreid zich wereldwijd door de media, dat heeft ook zijn invloed op de prijzen die gevraagd kunnen worden.

Dumfries is vervangen door Tete en Bergwijn is vervangen door Promes, verder geen wijzigingen ten opzichte van de wedstrijd tegen Frankrijk.

Tsja. Zegt genoeg...
 
Dit moet wel het meest onsympathieke Nederlands elftal ooit zijn. Ajacieden zijn dat per definitie (Cillessen, Tete, de Ligt, Blind, Sneijder en Babel) dan nou niet mijn favoriete ex-PSV'ers Depay en Strootman. Dan hou je nog van Dijk, Wijnaldum en Vormer over die dan wel ok zijn, maar daar sta ik ook niet voor te juichen. Hup, Zoet, Pröpper en de Jong (Edit: Luuk wel te verstaan) er snel in!

Wat het inbrengen van Dumfries en Bergwijn 2 maanden later een wereld van verschil kan zijn.

En hoe hij dat met dezelfde 2 wissels weer totaal verneukt. Onbegrijpelijk.
 
Laat ik het dan anders omschrijven: een jaar lang staat alles in het teken van pieken tijdens het WK. Dat kost energie, kracht, focus, wat minder zomervakantie en minder voorbereidingstijd voor het nieuwe seizoen.
Daarna loopt die luchtballon gewoon eventjes leeg.

(Zijn er wk-gangers die nu meer dan uitblinken?)
Zwitserland ;)
 
DsYtXEJWsAEmHAQ.jpg


Duitsland met hun elftal. Ten opzichte van de oefenwedstrijd met Rusland zijn Ginter, Hector (die geblesseerd raakte) en Havertz eruit. Daar voor in de plaats staan Hummels, Kroos en Schulz
 
Koeman gaat voor een gelijkspel. Tete verdedigend beter en Bergwijn is beter in tikki takka itt de counter aanvaller Promes.
 
Dat is maar ten dele waar. Er zijn ook veel meer ajax supporters in Groningen, Zeeland of Gelderland dan dat er PSV supporters zijn. Ik denk dat het ook door de jaren 70 en de ajax sucessessen uit die tijd komt dat ajax zoveel supporters door het hele land heeft.
Moeten wij juist weten,Rico. Ajax was de grootste jaren 60 en 70 ondanks dat wij in 1963 de kampioenswedstrijd thuis tegen hen met 5-2 wonnen...Later reeg PSV de landstitels en successen aan mekaar en won PSV aan populariteit.
 
Laatst bewerkt:
Dat is maar ten dele waar. Er zijn ook veel meer ajax supporters in Groningen, Zeeland of Gelderland dan dat er PSV supporters zijn. Ik denk dat het ook door de jaren 70 en de ajax sucessessen uit die tijd komt dat ajax zoveel supporters door het hele land heeft.
Gelderland is veel Ajax. Zeeland is veel Feyenoord
 
He, zie de opstelling.
Dat wordt m hopelijk dus niet.
Dat Koeman ook fouten kan maken door geen, immer succesvolle, PSV/Ajax mix op te stellen.
Dat Strootman misschien nog gaat invallen.
Nulletje of vier voor Duitsland.
 
In het Stadion van Schalke ligt pas sinds enkele dagen een nieuwe grasmat. Alleen Nederland heeft hier gisteren op getraind. Volgens Koeman wisten de Duitsers een paar dagen geleden niet eens dat er een nieuwe grasmat gelegd zou worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan