Dat alles laat echter onverlet dat Lozano te veel aan theater doet op het veld en hij daarmee moet echt oppassen. Op een gegeven moment wordt je een Suarez 2.0 en krijg je nog eens een gele of rode kaart voor schwalbes die misschien helemaal geen schwalbes zijn. Hij hoeft niet bij elke ogenschijnlijk harde overtreding zo kermend gaan liggen op de grond. Daar houd ik persoonlijk niet van en hij heeft dat ook niet nodig.

Het is nu gelukkig al een stuk minder dan vorig jaar. Ik heb het idee dat er nu elke keer wel wat aan de hand is als hij neergaat. Dat er theater bij komt kijken "moet" helaas omdat er anders gewoon niet gefloten wordt.
 
Ik vind het opzich wel grappig af en toe. Het is meer satire en cynisme geworden dan inhoudelijke voetbalpraat. Maar daardoor vind ik een gemiddelde aflevering VI insight wel leuker dan een gemiddelde aflevering studio voetbal.

En ach Derksen spuwt meestal onzin. Zegt dingen zonder te denken. Vaak onzin, heel af en toe iets verstandig maar het lijkt me goed voor de kijkcijfers.
 
De opmerking over Lozano, ach n seniele man die orale diarree produceert. Maar die opmerking over de turnster, komop man, dat kan gewoon niet.

Terwijl we ons in de weekchat zorgen maken over onze dochters krijgt deze vent gewoon een podium om deze uitspraken te doen. En ja, het is kroegpraat en 9 vd 10 jongens zullen het zo zien, maar je dochter zou maar die 10e in de kroeg tegen het lijf lopen.
 
Laatst bewerkt:
De opmerking over Lozano, ach n seniele man die orale diarree produceert. Maar die opmerking over de turnster, komop man, dat kan gewoon niet.

Terwijl we ons in de weekchat zorgen maken over onze dochters krijgt deze vent gewoon een podium om deze uitspraken te doen. En ja, het is kroegpraat en 9 vd 10 jongens zullen het zo zien, maar je dochter zou maar die 10e in de kroeg tegen het lijf lopen.

Als vader of vriend van Sanne Wevers zou je best eens een praatje met Johan mogen maken. Maar dan schiet ie weer in zijn slachtofferrol: snel roepen dat hij een oude man zonder invloed is die maar wat roept....
Misschien kan Johan een keer genomen worden door iemand met een Harley.
 
Als vader of vriend van Sanne Wevers zou je best eens een praatje met Johan mogen maken. Maar dan schiet ie weer in zijn slachtofferrol: snel roepen dat hij een oude man zonder invloed is die maar wat roept....
Misschien kan Johan een keer genomen worden door iemand met een Harley.

:unsure: Wellicht heeft iemand nog een uitlaat van een Harley liggen. :sneaky: ;)
 
Het is nu gelukkig al een stuk minder dan vorig jaar. Ik heb het idee dat er nu elke keer wel wat aan de hand is als hij neergaat. Dat er theater bij komt kijken "moet" helaas omdat er anders gewoon niet gefloten wordt.

Vorig seizoen was het irritant. Dit jaar echt niet. Sowieso reageert hij op al die schoppen niet meer. Ja, eventjes blijven liggen, tot tien tellen dus, lijkt me uitstekend om dat uit te bannen.

Hij krijgt tenslotte flink wat schoppen.
39 gele kaarten, dan is er echt wel wat aan de hand.
 
Als vader of vriend van Sanne Wevers zou je best eens een praatje met Johan mogen maken. Maar dan schiet ie weer in zijn slachtofferrol: snel roepen dat hij een oude man zonder invloed is die maar wat roept....
Misschien kan Johan een keer genomen worden door iemand met een Harley.

En dan zie ik juist meerdere stoere motorrijders voor me.
Op een verlaten industrieterrein.
 
Toch zonde om het nog steeds over die mensen te hebben. Ik kijk echt al minimaal vijf jaar werkelijk nooit meer naar hun programma, maar zo te lezen is het nog steeds exact hetzelfde. Ze zijn ook zo vernieuwend dat onderstaande uit de laatste column van Nico Dijkshoorn (over de licht-gate van de Kuip) nog steeds geweldig herkenbaar is:

(…) Ja, maar Wilfred, dit gebeurde in onze tijd niet. Tegenwoordig wordt het licht geregeld door mensen uit de hockeywereld die geil worden als ze het licht aan mogen doen bij een voetbalclub. Wij voetbalden gewoon door, met een kandelaar in onze rechterhand, maar als omhooggevallen niet-voetbalbobo’s zich ermee gaan bemoeien, dan krijg je dit dus. (…)
(…) Wat ik ervan vind? Laat gaan, ouwe reus. Is er even geen licht. Lekker toch, voetjes op het bankje. Niks mis mee, toch, even geen licht. Heerlijk ventje, toch, dat elektromannetje. Hahahaha! Toch, Jan? Hahahaha! Nee, lekker, hoor, even geen lichtjes. Laat gaan. (…)

En Derksen valt zo toch gewoon onder de noemer populisten, die rare groep mensen die blijkbaar wegkomen met het roepen van de meest vreselijke dingen, want ach, dat moet je toch niet zo serieus nemen, dat soort kroegenpraat. Als we zoiets uit de mond van Jack van Gelder hadden horen komen stond heel Nederland op de achterpoten, maar een populist als Johan Derksen mag het wel roepen. Exact hetzelfde als in de politiek.
 
Hoor, lees en zie in ene de familie Mulder weer in de Nederlandse media.
Golddiggers.
Heb ze de laatste twee jaren alleen maar op de Belg gezien.
Starfuckers.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: IPF
*Zucht*... De Frenkie hype wordt wel heel erg. "Hij kijkt zo leuk naar dat jochie tijdens het volkslied." Serieus, moet dat in de uitzending zo opgehemeld worden?
 
Hoor, lees en zie in ene de familie Mulder weer in de Nederlandse media.
Golddiggers.
Heb ze de laatste twee jaren alleen maar op de Belg gezien.
Starfuckers.
Precies wat ik thuis zei toen ik Jan Mulder bij Jack zag... En de Belgen verloren met 5-2 van Zwitserland...
 
Vind het prima als ze Frenkie op blijven hemelen. Als hij maar zonder kampioenschap vertrekt mag hij daarna naar de grootste hoogten stijgen.
 
Toch niet zo onverklaarbaar: Iedereen in NL was zijn praatjes en arrogantie wel zat. Toen is hij gevlucht naar Belgie waar men hem inmiddels ook helemaal beu is. Inmiddels zijn we een paar jaar verder...
 
Nou ja ik moet hier toch enige nuancering plaatsen bij wat er gezegd is bij “hij kijkt zo grappig naar dat jochie”. Het ging namelijk over zijn karakter, dat hij zo onbevangen praat als dat hij speelt. Bijv toen hij itt andere Ajacieden zei: “ als we zo blijven spelen dan zie ik ons geen kampioen worden”...
Bij het zingen van het volkslied was hij idd de enige die tijdens het zingen aan het lachen was omdat een van die kinderen er bij ging dansen. De rest was met een strak gezicht “geconcentreerd” het volkslied aan het zingen en merkte dat niet op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan