Ryan Thomas (M)

Haha, klopt, een veel betere speler dan Rigo,Ramselaar en Mauro, om er maar 3 te noemen. En Guti, daar gaan jullie ook nog van genieten in the near future.
Rigo en Ramselaar ben ik ook niet onder de indruk van. Maar Mauro vind ik wel wat hebben. Die deed vorig seizoen toch zo af en toe goed mee.
 
Rigo en Ramselaar ben ik ook niet onder de indruk van. Maar Mauro vind ik wel wat hebben. Die deed vorig seizoen toch zo af en toe goed mee.
Puur kijkend naar het rendement wat hij brengt is het in mijn ogen veels te mager Mikasa. Beste speler op IR Ottentoernooi wil nog niet zeggen dat hij PSV 1 waardig is.
 
Puur kijkend naar het rendement wat hij brengt is het in mijn ogen veels te mager Mikasa. Beste speler op IR Ottentoernooi wil nog niet zeggen dat hij PSV 1 waardig is.
Ik heb het over zijn wedstrijden voor PSV1. Uit bij Feyenoord bijvoorbeeld. Toen speelde hij toch prima? Het lijkt geen speler met veel assists en goals.
 
Erg positief dat hij zoveel op de Herdgang en bij de selectie te vinden is. Dat is volgens mij verre van de standaard. Voor hetzelfde geld was hij bij zijn familie in Nieuw-Zeeland gaan revalideren.
 
Erg positief dat hij zoveel op de Herdgang en bij de selectie te vinden is. Dat is volgens mij verre van de standaard. Voor hetzelfde geld was hij bij zijn familie in Nieuw-Zeeland gaan revalideren.

Sterker nog. Zijn ouders zijn naar Nederland verhuisd.
 
Leuk dat de tips van vd hoogenband hebben geholpen, niet dat ik ooit gehoord heb van een prof zwemmer met kruisband letsel maar wat zou het zolang het helpt.
 
Leuk dat de tips van vd hoogenband hebben geholpen, niet dat ik ooit gehoord heb van een prof zwemmer met kruisband letsel maar wat zou het zolang het helpt.
Ik, als zwemmer, vond dat ook al vreemd. Misschien zwemt hij nu wel onder de minuut op de 100 vrij?
 
Ik, als zwemmer, vond dat ook al vreemd. Misschien zwemt hij nu wel onder de minuut op de 100 vrij?

En dan beoefen jij nog de grootste viezerikken sport in het zwem scala ?

Zonder gein ik weet eigenlijk sowieso niet echt iets van zwemblessures, maar kruisband letsel lijkt mij weinig aannemelijk.
 
Eerst ruim een maand meetrainen met Jong PSV en meespelen in de eerste divisie en dan ergens in maart een paar invalbeurten in het hoofdelftal en dan ergens in april meestrijden met Guti, Hendrix, Pereiro en Rosario om een basisplaats op het middenveld....met andere woorden, een basisplaats zie ik voor Thomas pas in het nieuwe seizoen weggelegd....maar goed om te horen dat zijn herstel voorspoedig verloopt...
 
Iemand enig idee wanneer Ryan Thomas de trainingen hervat en bijvoorbeeld mee gaat doen bij Jong PSV...?? Misschien is hij wel die creatieve middenvelder die wij momenteel nodig missen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan