Érick Gutiérrez (M)

Hij zei niet 'de' ster, maar 'een' ster. Kleine, maar belangrijke nuance.
Volgens mij heeft hij niet eens een basisplek in het Mexicaanse elftal. Dus een ster? Ja bij die club waar hij speelde. Maar wat zegt dat?
Ik vind hem een heerlijke voetballer hoor daar niet van.
 
Die vergelijking gaat natuurlijk niet op. Bommel moet gewoon hem op 10 zetten, lekker vlakbij Lozano. Lozano zal beter renderen en nog meer goals zullen een feit worden. Mark kan het toch uitproberen? Bij Pachuca was Guti zo'n beetje koning van de assist.
 
Die vergelijking gaat natuurlijk niet op. Bommel moet gewoon hem op 10 zetten, lekker vlakbij Lozano. Lozano zal beter renderen en nog meer goals zullen een feit worden. Mark kan het toch uitproberen? Bij Pachuca was Guti zo'n beetje koning van de assist.
Koning van de assist?

Op basis van transfermarkt:
2017/18: 4 assists in 33 wedstrijden
2016/17: 6 assists in 37 wedstrijden
2015/16: 12 assists in 41 wedstrijden
2014/15: 4 assists in 40 wedstrijden
2013/14: 1 assist in 11 wedstrijden

Brengt zijn totaal op 27 assists in 162 wedstrijden. Dan denk ik toch dat wij andere definities hebben van assistkoningen..
 
Koning van de assist?

Op basis van transfermarkt:
2017/18: 4 assists in 33 wedstrijden
2016/17: 6 assists in 37 wedstrijden
2015/16: 12 assists in 41 wedstrijden
2014/15: 4 assists in 40 wedstrijden
2013/14: 1 assist in 11 wedstrijden

Brengt zijn totaal op 27 assists in 162 wedstrijden. Dan denk ik toch dat wij andere definities hebben van assistkoningen..

Een beetje Dotan-achtige praktijken, met Metalium en Guti...
 
Koning van de assist?

Op basis van transfermarkt:
2017/18: 4 assists in 33 wedstrijden
2016/17: 6 assists in 37 wedstrijden
2015/16: 12 assists in 41 wedstrijden
2014/15: 4 assists in 40 wedstrijden
2013/14: 1 assist in 11 wedstrijden

Brengt zijn totaal op 27 assists in 162 wedstrijden. Dan denk ik toch dat wij andere definities hebben van assistkoningen..
Alleen in seizoen 2015/2016 mag hij misschien prins van de assist zijn.
 
Alleen in seizoen 2015/2016 mag hij misschien prins van de assist zijn.

TAFKAPOTA!

The artist formerly known as prince of the assist!

Probleem voor Guti is dat het team goed draait, en dan is het voor een nieuwe aankoop alstijd lastiger om een plek te veroveren.
 
Alleen in seizoen 2015/2016 mag hij misschien prins van de assist zijn.
Precies. En als je er zo naar kijkt, kan je stellen dat Pereiro ook een assist koning is (immers, hij heeft dit seizoen tot nu toe 5 assists in 18 wedstrijden, een vergelijkbaar ratio als dat van Guti in 2015/2016.

Oh, en Pereiro scoorde in die wedstrijden ook nog 8 goals. Guti 3 in die 42.
 
TAFKAPOTA!

The artist formerly known as prince of the assist!

Probleem voor Guti is dat het team goed draait, en dan is het voor een nieuwe aankoop alstijd lastiger om een plek te veroveren.

Inderdaad. Het is niet voor niets "never change a winning team" i.p.v. "you'd better change a winning team"
 
We hebben weer eens gezien dat Guti tig keer beter is dan een Hendrix en/of een Rosario. Ook heeft hij veel meer karakter dan een Pereiro. Die laatste mag van mij zolangzamerhand wel vervangen worden door de Mexicaan. Hij heeft nomaals gezegd, een uitstekend schot,/overzicht/inzicht en geeft assists.
 
Inderdaad. Het is niet voor niets "never change a winning team" i.p.v. "you'd better change a winning team"

Wat een meesterbrein is MvB ook. Verliezen van Feyenoord en het dan op een eigen falen gooien, zodat hij eindelijk eens in kan grijpen en zijn basiself kan aanpassen. Heel listig van hem :grin:
 
Mooi he, Guti amper 13 minuten gespeeld en gewoon 53 pagina's vol met gelul op het PSV forum. Je hoeft als speler van PSV echt niks te doen om aandacht te krijgen.
 
Mooi he, Guti amper 13 minuten gespeeld en gewoon 53 pagina's vol met gelul op het PSV forum. Je hoeft als speler van PSV echt niks te doen om aandacht te krijgen.
Maher had al 60 pagina's voordat hij gecontracteerd was als ik het mij goed herinner...

Aanvulling:
Heb het even gecheckt, op pagina 142 staat het verlossende woord dat hij gecontracteerd was..
 
Laatst bewerkt:
Mooi he, Guti amper 13 minuten gespeeld en gewoon 53 pagina's vol met gelul op het PSV forum. Je hoeft als speler van PSV echt niks te doen om aandacht te krijgen.

Ehm, hij zit op 164 minuten inmiddels voor de ED (in 7 wedstrijden, da's 23 minuten gemiddelde veld-tijd per keer dat ie mee mag doen, excl blessuretijd). Daarbij komen de minuten in de beker en Europese potjes. Zowel Maxi als Behich hebben denk ik een hogere forum-page-per-wedstrijdminuut ratio. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan