Frans voetbal

Ach, andersom verwachten we van een kernfysicus niet dat die scoort met een omhaal..
Het is en blijft een voetballer, zoals Kevin De Bruyne ooit toegaf in een interview dat hij eigenlijk niet zo een hele slimme gast is. En als hij niet bij City speelde hij waarschijnlijk in een frituur zou gewerkt hebben ;D
 
Lyon stond 0-1 achter tegen Nice in de rust, Lyon moest winnen om Champions League te halen.
2de helft:
48' Memphis
66' Memphis
87' Memphis

Nice scoort nog 3-2, maar dat maakt niet meer uit want Lyon gaat de Champions League in dankzij Memphis! :DANCE::CHEER:
 
Laatst bewerkt:
Sinds die trainer Mariano Diaz eruit heeft gehaald en met 2 spitsen ging spelen ( Memphis en Traore ), is Memphis wel onfire zeg. Heerlijk om te zien. Lekker dat die met Lyon de Champions League in gaat. Hopelijk versterkt Lyon zich hier en daar met paar prima spelers, en wie weet kunnen ze volgend jaar 1 van die bekertoernooien winnen.
 
Paris Saint Germain is bezig met Olympique Lyon een flink pak slaag te geven. Na 75 minuten is het 5-0!
9' Neymar (Penalty)
61' Mbappé
66' Mbappé
69' Mbappé
74' Mbappé

4 goals binnen een kwartier. o.O

Beide ploegen staan nog met 10 man door rode kaarten.
 
Paris Saint Germain is bezig met Olympique Lyon een flink pak slaag te geven. Na 75 minuten is het 5-0!
9' Neymar (Penalty)
61' Mbappé
66' Mbappé
69' Mbappé
74' Mbappé

4 goals binnen een kwartier. o.O

Beide ploegen staan nog met 10 man door rode kaarten.
Competitievervalsing... ;D
 
Als dit gebeurt in Belgie waar justitie wel zijn werk doet dan ben ik benieuwd wat er de komende jaren nog naar boven gaat komen in competities in `mindere` landen..
 
Als ik Memphis in Oranje zie spelen vraag ik me toch af waarom hij bij Lyon de laatste periode soms op de bank zat. Rouleren? Ik kan moeilijk geloven dat de andere aanvallers daar beter zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan